ویژگی های لوله ناودانی پلیمر یاس

ویژگی های لوله ناودانی پلیمر یاس

ویژگی های لوله ناودانی پلیمر یاس

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

لوله های ناودانی یک کمک کننده عالی برای جمع آوری و عبور آب باران از پشت بام های ساختمانها به سطح زمین می باشند. ما به عنوان نمایندگی اصلی نانو پلیمر یاس در این مقاله سعی نمودیم در رابطه با ویژگی های لوله ناودانی نانو پلیمر یاس صحبت کنیم. با ما همراه شوید تا با ویژگی های این ناودانی و همچنین برند نانو پلیمر یاس آشنا گردیم.

لوله های ناودانی مزایای بسیاری داشته و با عبور آب از خود، از لک روی دیوارها، آسیب رساندن به دیوار و … جلوگیری می نماید. همچنین با کمک این ناودان ها این امکان ایجاد می شود تا پشت بام ها سالم بمانند و عمر پشت بام طولانی گردد.

به عبارتی برای اینکه سقف و پشت بام با عمر طولانی داشته و از هزینه های اضافی برای تعمیر پشت بام و تمیزی دیوارها پیشگیری کنیم انتخاب لوله ناودانی مناسب می تواند ما را در این امر کمک بسزایی نماید. به همین دلیل و برای راحتی حال عزیزان لوله ناودانی نانو پلیمر یاس پیشنهاد ما می باشد.

این ناودانی از برند یاس که یکی از تولید کنندگان مطرح در صنعت لوله و اتصالات می باشد، است. این برند سالیان سال است که در این عرصه به مردم خدمت رسانی کرده و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به بازار عرضه می دارد.

انواع ناودان

قبل از آنکه بخواهیم در مورد ویژگی های لوله ناودانی نانو پلیمر یاس صحبت کنیم بهتر است ابتدا ببینیم ناودان دارای چند نوع است و پس از آن در رابطه با ویژگی های ناودانی نانو پلیمر یاس صحبت کنیم. با ما همچنان همراه باشید.

سایر مقالات
اتصالات کوپلی یا پرسی

ناودان را می توان بسته به کاربردهایی که دارد به: مشبک، سنگین و ساده تقسیم نمود.

ناودان ساده: این نوع ناودان در ۵ سایز مختلف تولید و در بازار موجود است. این سایز ها شامل: ۱۶، ۱۴، ۱۲، ۱۰ و ۸ می باشد و معمولا ارتفاع آنها ۳۰ میلیمتر بوده، البته تا ارتفاع ۴۰۰ میلیمتر هم می تواند باشد و شما می توانید بسته به نیاز خود آن را در اندازه های مختلف تهیه کنید.

ناودان مشبک: این نوع ناودان از جنس گالوانیزه بوده و حفره های در جان و بال خود دارد. ناودان مشبک برای ساختمان های فولادی بیشترین کاربرد دارد و می توان برای انجام تاسیسات بسیار مناسب می باشد.

ناودان سنگین: با ناودان سبک تفاوت داشته و با اندازه های که ثبت شده در جدول آشنا به طور کامل برابر می باشد.

همچنین از لوله های ناودانی که می توانید برای ساختمان خود از آن استفاده نمایید نیز می توان به این موارد اشاره کرد:

ناودان چدن که جدیدا جایگزین سرب قرار گرفته و همچنین: سخت، سفت و غیر متخلخل است.

لوله UPVC: این لوله هم برای ناودان مناسب بوده و به دلیل نصب آسان، مقرون به صرفه بودن، وزن سبک، طول عمر بالا و … یک انتخاب عالی برای ناودان می باشد.

لوله و اتصالات نانو پلیمر یاس

اگر بخواهیم یک شرکت معتبر در زمینه تولید لوله ها و اتصالات فاضلابی اشاره نماییم پلیمر یاس(پلیمر یاس گلپایگان سابق) است. این شرکت اقدام به ساخت لوله و اتصالات: پلیکا، پلی پروپلین و UPVC با بهترین کیفیت نموده است. همچنین جدیدا هم اقدام به تولید ساخت لوله و اتصالات نانو پلیمر نموده که باعث شده به عنوان برترین تولید کننده هم شناخته گردد.

سایر مقالات
قیمت لوله پلی اتیلن در بازار

این شرکت طبق استانداردهای جهانی و با بهترین کیفیت اقدام به تولید لوله و اتصالات می نمایند. شما می توانید بسته به نیاز خود در انواع مختلف و سایزهای متنوع از محصولات نانو پلیمر یاس استفاده نمایید.

لوله ناودانی با سایز ۱۲۵×۲/۵ هم با بهترین کیفیت و استانداردهای لازم در این شرکت تولید و روانه بازار می گردد.

نام محصول: لوله پلیکا نانو پلیمر یاس

ویژگی های لوله ناودانی نانو پلیمر یاس

 

لوله ناودانی یکی دیگر از محصولات تولید شده در شرکت یاس می باشد، این لوله باعث عبور جریانات آب باران از سقف به سطح زمین می گردد و باعث می شود تا دیوارهای ساختمان سالم و تمیز باقی بماند. همچنین عمر بنا نیز افزایش پیدا کند.

این لوله فقط برای ناودان ساختمان قابل استفاده می باشد و کارایی دیگری ندارد.

این نوع لوله ناودانی مقاوم بوده و در برابر نور خورشید و گرما و سرما مقاومت بالایی دارد.

از دیگر ویژگی های لوله های نانو پلیمر یاس می توان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود و با قیمتی مناسب اقدام به خرید لوله ناودانی نانو پلیمر یاس نمود.

سرعت بالا و راحتی در اتصال و نصب دارد.

وزن کمی داشته و مستحکم می باشد.

چرا از لوله ناودانی نانو پلیمر یاس استفاده کنیم؟

به طور کامل و خلاصه اینگونه بگوییم که یک برند معروف و پرکاربرد می باشد و همچنین در یک جمله: قیمت مناسب، به صرفه، نصب آسان می تواند دلیل انتخاب و استفاده از لوله ناودانی نانو پلیمر یاس می باشد.

 

قیمت لوله ناودانی نانو پلیمر یاس

 این محصول کیفیت بالایی داشته و قیمت مقرون به صرفه ایی دارد. اما تعیین قیمت تمام شده در بازاری که همیشه در نوسان می باشد کاری مشکل است و نمی توان به طور دقیق یک قیمت معین برای لوله ناودانی بیان کرد. پس حتما قبل از خرید لوله ناودانی قیمت به روز شده آن را ببینید و از چند فروشگاه معتبر استعلام قیمت را بگیرید.

سایر مقالات
عایق لوله های رفت و برگشت رادیاتور

در آخر

لوله های ناودانی نانو پلیمر یاس یک محصول به روز در صنعت لوله و اتصالات می باشد و در کنار برد به خصوص خود مزایای بسیاری را نیز به نام خود کرده است. با کمک این ناودانی دیگر ساختمان و سقف آن فرسود و ناکارآمد نخواهد شد. امیدواریم توانسته باشیم در زمینه لوله ناودانی نانو پلیمر یاس تا حد ممکن شما را با ی نماییم.

بهترین لوله ساختمان
خرید لوله پلیکا نانو پلیمر یاس از نمایندگی اصلی لوله پلیکا نانوپلیمر یاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات