انواع لوله پلیکا فاضلابی

انواع لوله پلیکا فاضلابی

انواع لوله پلیکا فاضلابی

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

لوله پلیکا چیست؟ چه مزایایی دارد؟ لوله پلیکا فاضلابی به چند نوع تقسیم می گردد؟ قیمت انواع لوله پلیکا فاضلاب چه مقدار است؟ چگونه لوله پلیکا فاضلاب مناسب را انتخاب و خریداری نماییم؟ با ما همراه شوید تا به جواب تمام این سوالات برسیم. بازرگانی کشیشی نمایندگی اصلی نانو پلیمر یاس ، جهت ارائه محصولات با کیفیت در خدمت شماست.

همانطور که می دانیم لوله و اتصالات فاضلابی به عنوان مهمترین سیستم لوله کشی ساختمانی و صنعتی شناخته می شود. اینکه بدانیم چه نوع لوله ایی برای فاضلاب مورد نیاز و پر فایده می باشد بسیار مهم تلقی می گردد.

انواع مختلفی از لوله های فاضلابی در بازار وجود دارند که لوله پلیکا جزو بهترین های لوله و اتصالات فاضلابی می باشند.

لوله پلیکا

نقش لوله ها در صنعت و ساختمان سازی بر کسی پوشیده نیست و هر کدام از لوله ها بسته به جنس، کیفیتی که در تهیه آنها بکار رفته، کاربرد مختص به خود را دارا می باشند و لوله پلیکا هم از این قاعده مستثنی نمی باشد. لوله پلیکا به دلیل اینکه مقاومت بالایی در برابر سردی و گرمی دارد، می تواند یک انتخاب عالی برای سیستم لوله کشی ساختمان ها باشد.

نام اصلی لوله پلیکا Upvc می باشد و پلیکا در اصل نام شرکت تولید کننده این لوله ها می باشد و به مرور به این نام معروف گردید.

لوله پلیکا جزو نخستین لوله های پلیمری می باشد و در صنعت و ساختمان سازی کاربرد و مزایای فراوانی دارد. این نوع لوله دوام خوبی داشته، پوسیده نمی شود و دچار زنگ زدگی نمی شود.

سایر مقالات
قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی

همین موضوعات باعث شد تا جای خود را در: کشاورزی، ساختمان سازی و صنعت باز و پابرجا باقی بماند.

این نوع لوله را می توان در بازار به رنگ طوسی یافت و مشاهده کرد. به دلیل عدم خراب شدن و مقاومت بالایی آن دارای طول عمر بالا بوده و همین طول عمر بالا باعث محبوبیت این لوله شده است.

مزایای استفاده از لوله پلیکا فاضلابی

از مزایای استفاده از انواع لوله پلیکا می توان به این موارد اشاره نمود:

  • نسبت به دیگر لوله ها سبک تر است.
  • عدم رسوب و پوسیده شدن
  • در مقابل فرآیندهای احتمالی مقاومت چشمگیری دارد.
  • انعطاف پذیر است.
  • تحمل نمودن وزن بالا
  • مقاومت بالای انواع لوله پلیکا به مواد شیمیایی یا اسیدی
  • در برابر زلزله و آتش سوزی تا حد ممکن مقاوم می باشد.

آشنایی با انواع لوله پلیکا فاضلابی

یکی از پر کاربردترین لوله ها لوله پلیکا می باشد. از کاربردهای اصلی آن هم می توان به انتقال فاضلاب های خانگی و صنعتی اشاره نمود. لوله پلیکا فاضلابی همانطور که از نامش بر می آید برای سیستم فاضلاب و در زیر زمین قابل استفاده است.

برای این امر از لوله پلیکا نیمه قوی در اندازه های 160 تا 630 برای انتقال فاضلاب می توان بهره برد.

از ویژگی های لوله های UPVC که باعث می‌شود تا یک انتخاب ایده آل برای سیستم فاضلابی باشند مقاومت بالای این لوله در برابر مواد مختلفی که در پسماندهای خانگی و صنعتی است، می باشد.

این را هم اضافه کنیم که پلیمری و ضد زنگ بودن این لوله، از پوسیدگی و سوراخ شدن لوله‌ها در برخورد با مواد شیمیائی که در فاضلاب‌های خانگی و صنعتی موجود است، جلوگیری می‌کند.

سایر مقالات
کاربرد لوله پلی اتیلن

از دیگر ویژگی‌های انواع لوله پلیکا می توان به مقاومت بالای آن در برابر فرایندهای شیمیایی احتمالی اشاره نمود. همچنین رسوب نکردن مواد در دیواره لوله پلیکا فاضلابی هم باعث می گردد تا از گرفتگی لوله جلوگیری گردد.

نکته مهم دیگر که می توان به نصب آسان انواع لوله پلیکا فاضلابی نسبت داد این است که نصب آن نیازی به دستگاه‌های خاص و مدرن نخواهد داشت.

انواع لوله های پلیکا در شکل‌های مختلف ساده، درپوش، انواع زانویی، سه‌ راهی و … تهیه و تولید می گردد.

در چه شرایطی از انواع لوله پلیکا فاضلاب استفاده می گردد؟

  • صنعت و شهرسازی
  • اتصال فاضلاب
  • سیستم تهویه شرکت و ساختمان

نام محصول: لوله پلیکا نانو پلیمر یاس

نحوه استفاده از انواع لوله پلیکا فاضلاب

اتصال به روش پوشفیت

از انواع درپوش و زانویی پلیکا برای فیت نمودن (نصب) دو لوله انجام می پذیرد. اتصال با کمک سه راهی در لوله کشی تهویه و فاضلاب استفاده می گردد.

اتصال سه راه دریچه بازدید

برای رفع گرفتگی و آزمایش آبندی مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه افقی به انتهای لوله های فرعی افقی فاضلاب نصب می گردد. این کار به رفع گرفتگی مجاری داخلی و تمیز کردن لوله های فاضلاب کمک می نماید.

اتصال سیفون شتر گلویی

از انواع اتصال لوله پلیکا می توان به اتصال سیفون شتر گلویی اشاره کرد. این اتصال برای متصل نمودن سرویس بهداشتی بکار گرفته می شود.

رابط بر طرف کننده بو

رابط برطرف کننده بو از دیگر انواع اتصال و لوله پلیکا فاضلابی می باشد. از آن برای ارتباط داشتن سیفون با توالت به دلیل آب بندی محل اتصال استفاده می گردد.

سایر مقالات
شناخت بهترین لوله ها برای ساختمان

از این رابط برای ارتباط دو لوله در تعمیرات بیشتر استفاده می گردد.

انواع لوله پلیکا از نظر مقاومت

لوله پولیکا در ۳ نوع می باشد. این ۳ نوع به این شرح است:

لوله پلیکا معمولی

با نام لوله پلیکا فشار ضعیف هم شناخته می شود. در بین انواع لوله های پلیکا ضخامت کمتری دارد. سبک‌تر بوده و نسبت به دیگر نوع خود ارزان تر می باشد.

از این نوع لوله پلیکا بهتر است در مصارفی که فشار زیادی را متحمل نمی شود استفاده گردد. از کاربرد آن می توان به استفاده در کانال های تهویه صنعتی و خانگی همچنین انتقال آب باران اشاره نمود.

لوله پلیکا نیمه قوی یا نیمه معمولی

دیواره این نوع لوله پلیکا نسبت به نوع معمولی آن ضخامت بیشتری دارد و در پوشش کابل های مخابراتی و برق، همچنین در انتقال دادن آب و فاضلاب های خانگی قابل استفاده می باشد.

لوله پلیکا فشار قوی

ضخامت این نوع لوله  به نسبت سایر لوله های پلیکا بیشتر می باشد. از کاربرد لوله پلیکا فشار قوی می توان به: آبرسانی به باغ و زمین های کشاورزی اشاره کرد. البته برای انتقال آب آشامیدنی و کانال کشی هم قابل استفاده است.

اما خوب از مهمترین کاربرد لوله پلیکا فشار قوی می توان به انتقال فاضلاب صنعتی و شهری اشاره نمود.

قیمت لوله پلیکا فاضلابی

قیمت لوله ها به خصوص لوله پلیکا با توجه به شرایط و نوسانات بازار غیر قابل تعیین می باشد و ممکن است قیمت تمام شده لوله هر روز متفاوت تر از قبل باشد.

اما خوب قیمت تمام شده لوله پلیکا بسته به چند مورد است این موارد شامل: سایز لوله، نوع لوله پلیکا فاضلابی و … می باشد.

سایر مقالات
عایق صوتی لوله پلیکا چیست؟

جمع بندی انواع لوله پلیکا فاضلابی

لوله های upvc نام اصلی لوله پلیکا می باشد. لوله پلیکا کیفیت و مقاومت بالایی داشته و به عنوان برترین انواع لوله ها در صنعت لوله شناخته می شود.

برای مصارف سیستم فاضلابی صنعتی و خانگی بهترین کاربرد را داشته و پس از لوله پوشفیت به عنوان برترین انواع لوله پلیکا فاضلابی شناخته می شود.

بهترین لوله ساختمان
خرید لوله پلیکا نانو پلیمر یاس از نمایندگی اصلی لوله پلیکا نانوپلیمر یاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات