بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات

بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات

بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

اگر کمی به تجهیزات ساختمان خود یا سایر ساختمان ها توجه کنید متوجه انواع لوله هایی که در ساختمان استفاده شده است می شوید. امروزه به دلیل پیشرفت صنعت انواع مختلفی از تجهیزات ساختمانی همچون لوله در انواع مختلف تولید و روانه بازار می گردد. هم لوله های فولادی و آهنی و هم لوله های پلاستیکی کاربرد فروانی می توانند برای آماده سازی تاسیسات یک ساختمان داشته باشند. اما آیا تمام لوله هایی که در بازار با برندهای مختلف وجود دارند بهترین هستند و یا چگونه بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات را بشناسیم؟

ما در این مطلب می خواهیم بزرگترین تولید کنندگانی که در داخل و خارج کشور در این زمینه فعالیت دارند را به شما بشناسانیم. اگر شما هم به دنبال بزرگترین تولید کنندگان لوله و اتصالات هستید تا انتها همراه ما باشید. بازرگانی کشیشی نمایندگی اصلی نیپوایپ و نمایندگی اصلی نیوفلکس را دارد و تمام محصولات نانو پلیمر یاس را به عنوان نماینده اصلی لوله پلیکا یاس تامین می کند. با ما بهترین ها را تجربه کنید.

بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات در جهان

لوله ها در انواع و سایز های مختلف کاربردهای فراوانی را به همراه داشته و آسایش و راحتی را برای مردم به ارمغان آورده اند. همچنین با لوله ها می توان بهداشت خود و عزیزانتان را رعایت کرد، فرقی نمی کند که می خواهید از لوله برای منتشر کردن آب در محیط های مختلف منازل یا برای تاسیسات شرکت ها و … استفاده کنید. در کل لوله ها سهولت در انجام کارهای متفاوت را به همراه خواهند داشت. در ادامه به برترین تولید کنندگان جهانی که در زمینه تولید لوله فعالیت دارند اشاره می کنیم.

به دلیل رشد اقتصادی باعث شده تا تولید انواع لوله ها در جهان گسترش یابد. هدف اصلی تولید کنندگان این بخش ایجاد تحول بزرگ و راحتی حال زندگی بشری می باشد.

سایر مقالات
گرفتن نشتی لوله فاضلاب چگونه است؟

چین به عنوان بزرگترین تولید کننده لوله‌ های فولادی در آسیا و جهان شناخته شده می باشد. حدود 86 درصد تولید این لوله ها متعلق به چین می باشد. همچنین هند هم از دیگر کشورهای تولید کننده انواع لوله می باشد.

البته کشورهای: اتریش، ایتالیا، آلمان و ترکیه نیز در زمینه تولید انواع لوله حرف اول را می زنند.

ایران بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات در جهان کشور ایران هم می باشد. این کشور در زمینه تولید انواع لوله ها به خصوص لوله های پنج لایه پیشگام بوده و جزو برترین تولید کنندگان آسیایی می باشد.

تولید لوله در ایران باعث شده تا از خارج شدن ارز از کشور تا حد بالایی صرفه جویی گردد.

کشور ایران به دلیل داشتن منابع طبیعی و سوخت های فسیلی روز به روز در حال توسعه و پیشرفت در تمام بخش های: صنعتی، دارویی، تولیدی و … می باشد. در ادامه به چند شرکت تولید کننده در زمینه تولید لوله ها اشاره خواهیم نمود. با ما همچنان همراه باشید تا با شرکت هایی که در زمینه تولید لوله فعالیت دارند آشنا گردیم.

شرکت دقیق کاوه ایرانیان

این شرکت را می توان به عنوان اولین تولید کننده لوله بدون درز شناخت. در سال 1374 تا 1377 تاسیس و شروع به بهره برداری نمود. با این تاریخ این شرکت حدود 20 سال است که در این زمینه فعالیت و به دلیل تجربه در بین رقبای خود توانسته پایدار و اولین باشد.

لوله های این شرکت طبق استانداردهای:DIN ، JIS ، BS ، ASTM ، ASME  ،API ، EN و در ضخامت 0.9 میلی متر تا 15 میلی متر تولید و روانه بازار می گردد.

سایر مقالات
طریقه بستن سیم برق پمپ آب چگونه است؟

از محصولاتی که در شرکت کاوه دقیق تولید می شود می توان به این موارد اشاره کرد:

  • لوله بدون درز (مانیسمان)

  • لوله کاندوئیت

  • لوله درز مخفی

شرکت پلیمر گلپایگان

به عنوان معروفترین و معتبر ترین تولید کننده پلیکا در کشور می باشد.

از محصولات تولید شده توسط پلیمر گلپایگان می توان به این موارد اشاره نمود:

  • انواع لوله: ساده، لوله برقی، پوش فیت، چسبی و جدار چاه

  • انواع اتصالات برقی، اتصالات تحت فشار چسبی، اتصالات فاضلابی پوش فیت و اتصالات فاضلابی چسبی

  • انواع ابزارآلات همچون: آچار لوله گیر، جعبه ابزار، گردبر، و …

شرکت لوله اهواز

این شرکت هم جزو بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات در کشور ایران می باشد. در سال 1346 تا 1350 تاسیس و تولید خود را شروع کرد. به دلیل تجربه بالایی خود که حدود 40 سال در زمینه تولید کلاف ورق گرم فولادی، لوله گالوانیزه، پروفیل و لوله های سیاه به عنوان برترین شرکت در کشور شناخته می شود.

از محصولات شرکت لوله اهواز می توان به این موارد اشاره نمود:

  • انواع لوله سیاه و پروفیل

  •  انواع لوله گالوانیزه بدون دنده و دنده شده

  • انواع لوله های گاز

  • انواع تسمه ورق تخت

این شرکت تمام تولیدات خود را طبق استانداردهای: BS-1387 , ASTM A120 , JIS G 3442 , DIN 2441 , DIN 2440 , DIN 2458  تولید و روانه بازار می کند.

شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان

این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی سپاهان است و از دیگر شرکت های برتر در زمینه تولید لوله در کشور می باشد. شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان بین 1383 و 1390 تاسیس و به بهره برداری رسید.

از محصولاتی که در این شرکت تولید و روانه بازار می گردد می توان به این موارد اشاره نمود: لوله بدون درز مانیسمان، لوله درز مخفی، کنترل چشمی و … اشاره نمود.

این شرکت طبق استانداردهای: ASTM , DIN , BS , JIS و …  تولید و روانه بازار می گردد.

سایر مقالات
فلنج چیست و چه کاربردی در لوله کشی دارد؟

کارخانه صنعتی لوله سپنتا بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات

از دیگر شرکت های مطرح کشور کارخانه لوله سپنتا می باشد. این شرکت در سال 1340 شروع به کار و بهرداری نمود. از محصولاتی که در این کارخانه تولید و روانه بازار می گردد می توان به این موارد اشاره نمود:

·       لوله گالوانیزه سبک

·       لوله گالوانیزه سنگین

·       لوله فولادی برق گالوانیزه

·       لوله گازی

·       لوله های مبلی

·       لوله های شوفاژی

·       لوله های سیاه

کارخانه لوله ساوه

این کارخانه هم جزو بهترین کارخانجات مطرح کشور در تولید لوله می باشد. کارخانه لوله ساوه در سال 1354 تاسیس و شروع به بهربرداری نمود. از محصولات کارخانه لوله ساوه می توان به این موارد اشاره نمود:

  • پروفیل های فرم دار صنعتی

  • لوله های فولادی گاز خانگی

  • لوله های فولادی آبرسانی خانگی

  • لوله های صنعتی

  • لوله های فولادی گاز شبکه

این محصولات طبق استانداردهای: DIN2440 ,DIN 2441 ,BS 1387 ,ISIRI 3360  ,ISIRI 3765 تولید و روانه بازار می گردد.

نام محصول: لوله پنج لایه نیوپایپ

کارخانه درپاد تبریز بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات

این کارخانه هم جزو بهترین و بزرگترین تولید کنندگان لوله و اتصالات می باشد. این کارخانه در سال 1380 تاسیس و شروع به بهره برداری نمود. این شرکت تولیداتش طبق استانداردهای: ISIRI 7597، ISIRI 3360، ISIRI 3576 تولید داده و روانه بازار می گردد.

از محصولاتی که در کارخانه صنعتی درپاد تولید می شود می توان به این موارد اشاره نمود:

  • لوله صنعتی درزدار

  • لوله گالوانیزه

  • لوله آب و گاز

  • لوله درز مخفی

کارخانه کچو

 کارخانه کچو هم جزو برترین تولید کنندگان لوله در کشور ایران می باشد. این شرکت در سال 1372 در اصفهان تاسیس و به بهره برداری رسید. از محصولاتی که در این کارخانه تولید و روانه بازار می گردد می توان به این موارد اشاره کردد: لوله های صنعتی، لوله های داربستی، لوله های گاز، لوله های  APIو … اشاره نمود.

سایر مقالات
کاربرد و طرز کار اتصالات پوش فیت نیوفلکس

شرکت لوله سازی تهران شرق

این کارخانه در سال 1380 تاسیس و شروع به کار نمود. شرکت تهران شرق انواع لوله های صنعتی و ساختمانی را طبق استانداردها تولید و روانه بازار می نماید.

کارخانه فولاد هیربد زرندیه

از برترین و بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات می توان به فولاد هیربد زرندیه اشاره نمود. این کارخانه در سال 1391 تاسیس و به بهره برداری رسید. از محصولات تولید شده در این کارخانه می توان به این موارد اشاره نمود:

  • میلگرد

  • لوله

  • شمش

  • پروفیل‌های صنعتی

 شرکت فولاد علویجه

این شرکت هم جزو برترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات در کشور ایران می باشد این شرکت در سال 1374 تاسیس و شروع به کار نمود. در این شرکت تولید پروفیل های صنعتی و ساختمانی و همچنین انواع لوله با بهترین کیفیت و طبق استاندرد جهانی صورت می پذیرد. 

از دیگر بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات در کشور ایران می توان به:

  • شرکت کیان پرشیا: تولید انواع لوله های صنعتی و ساختمانی

  • کارخانه لوله و پروفیل کیهان: تولید انواع لوله‌های فولادی، لوله‌های سیاه، لوله‌های

  • شرکت نورد لوله یاران: لوله‌ های گاز خانگی و شهری، لوله‌های آب، لوله های شوفاژ و  لوله‌های ساختمانی و صنعتی

  • شرکت لوله‌سازی سدید

  • شرکت آذین لوله

  • شرکت نیوفلکس زیر مجموعه شرکت پردیس گسترش اسپادانا، با نام تجاری گیتی پسند اصفهان

  • شرکت پلی ران

  • شرکتنیک بسپار یزد

  • شرکت لوله آسیا

  • شرکت یزد لوله

در نهایت بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات

امیدواریم توانسته باشیم در راستای شناخت بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات شما را تا حد ممکن یاری نماییم. البته شرکت های معروف و معتبر دیگری نیز هستند که در این راستا فعالیت داشته و توانسته اند خودی در این بازار نشان دهند.

بهترین لوله ساختمان
خرید لوله پلیکا نانو پلیمر یاس از نمایندگی اصلی لوله پلیکا نانوپلیمر یاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات