شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه چه نوع شیرالاتی هستند؟

شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه

شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

چگونه شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه انتخاب کنیم؟ آیا شیرآلات ارزان می توانند با کیفیت هم باشند؟ طول عمر شیرآلات آشپزخانه چقدر است؟

به یاد دارید آخرین باری که اقدام به تعویض شیر آشپزخانه خود کردید چه زمانی بود؟ زمانی که دیگر لوازم اصلی آشپزخانه شما از توستر گرفته تا یخچال شما کار نمی کنند، به فکر تعویض آن می افتید. اما آیا برای شیر آشپزخانه خود نیز همین فکر را دارید؟ شیرآلات امکان دارد به مرور زمان به علت رسوبات معدنی که به آن ها آغشته می گردند، به مرور کارایی خود را از دست بدهند و در نتیجه آسیب لوله های قدیمی می توانند به آسانی منجر به شکستگی، گرفتگی و همچنین نشتی آب به داخل آشپزخانه تبدیل گردند. در صورتی که تا کنون به این موضوع فکر نکرده اید و اکنون به فکر تعویض شیرآلات آشپزخانه خود هستید، باید ببینید آیا بودجه کافی برای تعویض شیرآلات آشپزخانه خود دارید یا خیر.

اگر نگران هزینه گزاف خرید شیرآلات آشپزخانه هستید و نمی دانید چه کنید ما این امید را به شما خواهیم داد که می توانید با بودجه ای که تعیین نموده اید شیرآلات مقرون به صرفه و با کیفیت را خریداری کنید و هم از نظر مالی دچار مضیقه نشوید و هم شیرآلات فرسوده خود را تعویض نمایید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه

قبل از اینکه بخواهید شیر آب آشپزخانه را انتخاب نمایید، باید ابتدا مشخصات شیر ​​آشپزخانه قدیمی خود را به منظور سازگاری بررسی نمایید. مثلا باید بدانید چند سوراخ در سینک شما وجود دارد و شیر شما از چند سوراخ استفاده می کرده است؟ در صورتی که در حال نصب یک شیر آشپزخانه جدید می باشید که نسبت به شیر قدیمی به سوراخ های کمتری احتیاج دارد، تنها راه این است که شما شکاف اضافی را بپوشانید.

سایر مقالات
چگونه یک خرید مناسب در انتخاب شیرآلات سرویس بهداشتی داشته باشیم؟

 در صورتی که سینک کوتاهی دارید، این امکان برای شما فراهم نخواهد بود که در سینک خود یک سوراخ جدید ایجاد نمایید.

شیر آشپزخانه به طور معمول از جنس برنج  ساخته شده است، علت هم  این  است که تا از این طریق خطر نشتی آب تا حد ممکن گرفته و به کمترین حد ممکن خود برسد. اما در بعضی مواقع می‌توان از روکش ها استفاده نمود و این موضوع به نظر و بودجه شما بستگی خواهد داشت.

توجه به نوع برند و مشخصات آن

 این موضوع را به خاطر داشته باشید که حتی در صورتی که در مورد شیرآلات کم هزینه در حال صحبت هستیم، دلیل بر کیفیت عالی شیرآلات نخواهد بود.

کمتر بودن بیش از حد قیمت شیرآلات آشپزخانه امکان دارد نتیجه معکوس به همراه داشته باشد و منجر شود تا شیر آب را سریعتر از آنچه در نظر گرفته اید تغییر دهید.

به همین منظور حتما به نظرات مشتریانی که از برند انتخابی شما خریداری نموده اند توجه نمایید و ببینید که شیر آب مورد نظر شما چقدر در خانه آنها دوام آورده است و با اینکه جزو شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه قرار دارد آیا از نظر کیفیت هم مطلوب و مناسب است یا خیر.

توجه به نوع شیر آب در شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه

در زمان خرید اگر می خواهید خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید حتما به این موضوع توجه کنید که می خواهید چه نوع شیری را برای آشپزخانه خود خریداری نمایید.

مثلا شیرآلات تک دسته ای مد نظر شما است یا شیر آلات دو دسته ای؟

سایر مقالات
شیرآلات توکار شودر چه ویژگی دارند؟

هر کدام از این نوع از شیرآلات مزایای خاص خود را به همراه دارند. مثلا در زمان آشپزی استفاده از شیر تک دسته یا همان اهرمی می تواند انتخاب شایسته ای باشد. یا برای گرم و سرد نمودن آب شیر دو دسته ای احتمال انتخاب مناسبی است.

 به طور معمول، زمان محاسبه کردن اینکه کدام از شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه هستند، توجه به سمت شیرهای یک دسته بیشتر خواهد بود.

توجه به زیبایی

یک شیر آشپزخانه مقرون به صرفه و زیبا می تواند به شما در داشتن یک آشپزخانه و یک خانه لوکس و زیبا کمک نماید. اینکه فکر کنید هر شیرآلاتی که از قیمت پایینی برخوردار هستند به هیچ عنوان زیبایی ندارند، یک فکر اشتباه است. جدا از اینکه بین برندها تفاوت های وجود دارد، شما می توانید یک شیر آب به همان اندازه جذاب و کاربردی را بسیار ارزان تر از دیگر شیرهای موجود در بازار که بسیار هم گران هستند، تهیه نمایید.

فقط کمی جست‌وجو لازم است تا موردی را پیدا نمایید که مورد پسند شما قرار گیرد. شیرآلات را می توان به عنوان یک دکور اما با قابلیت استفاده کردن در آشپزخانه دانست. 

به این نکته توجه فرمایید که هیچ یک از خانواده یا مهمانان شما تا زمانی که شما لب از لب باز نکنید متوجه نخواهند شد که شما برای یک شیر آب جدید خود چه مقدار هزینه کرده اید.

بهترین شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه

اکنون بد نیست شما را با برند نام آشنا این روزها که توانسته نظر مصرف کنندگان بسیاری را جلب نماید، آشنا سازیم و آن هم برند شیرآلات شودر است. این برند فقط اقدام به شیرآلات به اصلاح گران قیمت نکرده و برای تمام اقشار جامعه محصولات با کیفیت، مناسب و مقرون به صرفه ای را تولید نموده است. از مدل شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه از برند شودر می توان به مدل شیر آب اطلس شودر اشاره نمود. از مشخصات این محصول می توان به این موارد اشاره داشت:

  • دارای یک خروجی آب
  • جنس تنه از آلیاژ برنج
  • جنس دسته از آلیاژ برنج
  • نوع پوشش آن از جنس نیکل-کروم
سایر مقالات
علت انتخاب شیرآلات سفید چیست؟ ویژگی مثبت شیرالات سفید چیست؟

این مدل شیر آب توانسته نظر مصرف کنندگان بسیاری را به سمت خود جلب نماید و آن هم به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول می باشد.

این شیر ظرفشویی در رنگ کروم تولید گردیده و دارای ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش است.

البته این را هم اضافه نماییم سری اطلس دارای ست: شیر دیواری، شیر روشویی، شیر ظرفشویی شلنگدار، شیر روشویی ثابت، شیر توالت و شیر حمام است.

آیا پایین بودن قیمت شیرآلات می تواند روی کیفیت هم تاثیر بگذارد؟

شاید برای شما سوال باشد که شیرآلات ارزان آیا از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند یا خیر؟ بهتر است بدانید که عاملی که کیفیت شیرآلات را نشان می دهد کیفیت ماده اولیه ای که در ساخت شیر استفاده شده است. می توان گفت بهترین ماده به منظور تولید شیر، آلیاژ شمش برنج می باشد.

در رابطه با قیمت ارزان هم باید بگوییم که اگر ماده اولیه در تولید شیر استاندارد و یکسان باشد، علت ارزانی آن به علت: وزن پایین، طرح اکونومی و فرایند تولید ساده آن خواهد بود.

این را هم در نظر داشته باشید انواع مختلفی از شیرآلات در بازار وجود دارند که با اینکه قیمت پایینی دارند اما از نظر کیفیت هم مطلوب و مناسب می باشند.

پس می توان نتیجه گرفت که کیفیت شیرآلات ارزان نمی تواند پایین باشد.

چگونه شیرآلات ارزان قیمت اما با کیفیت خریداری کنیم؟

اینکه بتوانید جنس شیرآلات را تشخیص دهید کاری بس دشوار و به عبارتی امکان پذیر نیست به همین جهت در زمان خرید شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه به کیفیت آبکاری پرداختکاری و البته گارانتی که دارد توجه نمایید.

سایر مقالات
انواع شیرآلات بهداشتی که برای تاسیسات مناسب هستند.

در آخر

نکته ای که بسیار مهم است در زمان خرید شیرآلات ارزان به آن توجه نمود، به غیر از قیمت، گارانتی تعویض، تعمیر شرکتی و خدمات پس از فروش است. در صورتی که دارای این موارد نباشد امکان دارد دردسرهایی را با خود به همراه داشته باشد. پس حتما به این موضوع توجه نمایید و در زمان خرید دقت کنید.

1 دیدگاه دربارهٔ «شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه چه نوع شیرالاتی هستند؟»

  1. بازتاب: چرا باید شیرآلات قهرمان را انتخاب کنیم؟ - شیرآلات قهرمان ، محصولات قهرمان ، شیر قهرمان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات