نکات مهم در خرید شیرآلات لاکچری

نکات مهم در خرید شیرآلات لاکچری

نکات مهم در خرید شیرآلات لاکچری

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

اینکه بخواهیم در خانه ای زندگی کنیم که آسایش و زیبایی در کنار یکدیگر با هم وجود داشته باشند میل تمام افراد است. شما می توانید با خرید شیرآلات لاکچری و لوکس که دارای تجهیزات مدرن است در کنار زیبایی، راحتی و آسایش را برای خانه و خانواده خود ایجاد کنید. اما شیرآلات لاکچری چه ویژگی های دارند؟ در زمان خرید شیرآلات لاکچری به چه نکاتی باید توجه نمود. ما در بازرگانی کشیشی تمام آنچه که لازم است شما در این باره بدانید را بیان خواهیم کرد. پس ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

چرا شیرآلات لوکس را انتخاب کنیم؟

انتخاب شیرآلات قدیمی برای خانه های که مدرن و مجلل هستند نمی تواند انتخاب مناسبی باشد. شیرآلات لوکس به راحتی با دیگر لوازم خانگی دیگر همخوانی داشته و البته هیجان و لذت خاصی برای افراد می تواند ایجاد نماید. به همین جهت هم به علت سلیقه های متفاوت انواع مختلفی از شیرآلات لوکس تولید و در بازار موجود می باشد.

انواع شیرآلات لاکچری و لوکس

شیرآلات لوکس و لاکچری هم در انواع مختلف ساخته شده و به همین جهت مصرف کنندگان با هر سلیقه و نظری این امکان را دارند تا از بین انواع مختلف شیرآلات لاکچری انتخابی خود را یافت کرده و خریداری نمایند.

حال شما را با انواع شیرآلات لوکس و لاکچری آشنا می سازیم:

شیرآلات اهرمی

از جمله شیرآلات لوکسی که می توان از آن یاد کرد و با هر خانه ای با هر دیزانی همخوانی خواهد داشت، شیرآلات اهرمی لوکس می باشد. این شیرآلات دارای یک دستگیره اهرمی می باشند. با پایین و بالا نمودن دستگیره اهرمی که در این نوع شیرآلات تعبیه شده جریان آب قطع و وصل می گردد. برای تغییر دادن تعیین دما هم می توان اهرم را به سمت چپ و راست حرکت داد.‌

سایر مقالات
علت انتخاب شیرآلات سفید چیست؟ ویژگی مثبت شیرالات سفید چیست؟

شیرآلات چشمی

یکی دیگر از انواع شیرآلات لاکچری شامل شیرآلات چشمی می شود. این شیرآلات با نام شیرآلات هوشمند هم شناخته شده و دارای سنسور یا حسگر می باشند. زمانی که سنسور دست یا هر شی ای را احساس نمود جریان آب وصل شده و زمانی که سنسور عمل نکند آب قطع می گردد.

شما می توانید شیرآلات چشمی را به صورت برقی یا باتری خریداری کنید.

شیرآلات فشاری از انواع شیرآلات لوکس و لاکوری

شیرآلات فشاری لوکس دارای یک دکمه روی خود هستند و با کمک آن می توان به سراغت و آسانی جریان آب را وصل یا قطع نمود.

این شیرآلات دارای دکمه های مثبت و منفی به منظور تغییر دمای آب است.

شیرآلات چراغ دار

این مدل از شیرآلات به تکنولوژی نوری پیشرفته مجهز می باشند. نوری که در زمان استفاده روشن و در صورت استفاده نشدن خاموش می باشد. لامپی که برای این شیرآلات استفاده می گردد از لامپ های کوچک LED است.

شیرآلات آبشاری

این شیرآلات به صورتی طراحی شده که جریان آب به صورت آبشاری سرازیر گردد و به طور معمول برای ارتفاعات بلند همچون حمام و شیر وان ها مناسب خواهند بود.

در بعضی از مدل ها از چراغ هم استفاده شده است.

شیرآلات ملودی دار

از دیگر انواع شیرآلات لوکس و لاکچری می توان به شیرآلات ملودی اشاره داشت. طراحی این شیرآلات به این صورت است که در زمان استفاده و جریان پیدا کردن آب ملودی از آن ساطع می گردد. دارای انواع آهنگ بوده و می توان به سلیقه خود یکی را انتخاب و یا هر زمان آن را تغییر داد.

سایر مقالات
قیمت شیرآلات صنعتی زیاد است؟

از این مدل هم بیشتر در سر دوش های حمام استفاده می گردد.

 

شیرآلات لوکس و لاکچری دارای چه ویژگی هایی می باشند؟

از جمله ویژگی های که می توان به شیرآلات لوکس نسبت داد شامل این موارد می شود:

این شیرآلات بسیار شیک، زیبا و منحصر به‌ فرد می باشند.

به علت طراحی های هوشمندانه ای که برای آنها صورت گرفته جریان آب به سرعت وصل و قطع می گردد. به همین جهت در مصرف نمودن آب صرفه جویی می گردد.

به دلیل طراحی و رنگبندی های متنوعی که دارد با دیگر لوازم محیط اطراف همخوانی خواهد داشت.

 

در زمان خرید شیرآلات لاکچری به چه نکاتی باید توجه نمود؟

نکات موثری وجود دارند که شما می توانید در زمان خرید شیرآلات لاکچری به آنها توجه نموده و یک انتخاب ایده آل و مناسب برای خود داشته باشید‌.

در ادامه شما را با این نکات آشنا می سازیم:

توجه به جنس شیرآلات انتخابی

شیرآلات در جنس های گوناگون همچون: کروم، نیکل، نس، برنج و … تهیه و تولید می گردند. هر چه جنس شیرآلات ارزش بالایی داشته باشد به مراتب قیمت شیرآلات لاکچری و لوکس هم بالا خواهد بود.

طراحی

از دیگر نکاتی که باید در زمان خرید شیرآلات لاکچری به آن توجه گردد، طراحی شیرآلات لاکچری می باشد. شما باید حتما طرح مد نظر خود را که با محیط مورد نظر همخوانی دارد را انتخاب نمایید.

برای طراحی این نوع از شیرآلات هزینه بسیاری شده و به همین جهت هم از قیمت بالایی نسبت به دیگر انواع شیرآلات برخوردار است.

سایر مقالات
شیر توالت شودر و ویژگی هر مدل

کیفیت محصول از نکات مهم در زمان خرید شیرآلات لاکچری

برندهای معتبر همچون شودر در تولیدات خود از به کیفیت توجه ویژه ای نشأت می دهند. این کیفیت امکان دارد شامل: مرغوبیت جنس و کیفیت بالا شود.

هر چه کیفیت مطلوب باشد عمر شیرآلات هم به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.

توجه به رنگ شیرآلات

توجه به رنگ شیرآلات در زمان خرید شیرآلات لوکس و لاکچری بسیار اهمیت دارد.

ما برای شما محصولات متنوع، لوکس و لاکچری با برندهای نام آشنا و معتبر را آماده نموده ایم و شما می توانید برای استعلام قیمت با مشاوران ما در قسمت فروش صحبت و قیمت به روز شده را دریافت نمایید و در صورت تمایل اقدام به خرید شیرآلات لوکس و لاکچری نمایید.

در آخر

اگر به خانه و دکوراسیون خود اهمئت می دهید و می خواهید یک دیزاین شیک و لاکچری برای محیط خود ایجاد نمایید، انتخاب شیرآلات لاکچری و لوکس می تواند گزینه ای مناسب باشد.

ابن نوع از شیرآلات لوکس و منحصر به فرد طراحی شده و یک انتخاب ایده آل برای سخت پسندان و البته افرادی که مایل هستند مدرنیته را در زندگی خود لحاظ نمایند می باشد.

امیدواریم توانسته باشیم کمکی هر چند کوچک به شما عزیزان در انتخاب و خرید شب آلات لوکس و لاکچری داشته باشیم. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع شیرآلات و به خصوص شیرآلات لاکچری و لوکس برند شودر می توانید با مشاوران ما در ارتباط بوده و آگهی خود را درباره این شیرآلات بیشتر و با دید باز اقدام به خرید شیرآلات لاکچری از نمایندگی اصلی شودر نمایید.

سایر مقالات
معرفی برند شیرآلات شودر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات