انواع شیر آشپزخانه و ویژگی های هرکدام

انواع شیر آشپزخانه و ویژگی های هرکدام

انواع شیر آشپزخانه و ویژگی های هرکدام

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

می خواهید شیرآلات منزل خود را تغییر داده و نو نمایید ولی زمانی که به فروشگاه رفته آید با انواع شیر آشپزخانه مواجه شدید و نمی دانید کدام یک را انتخاب و خریداری نمایید. ما در بازرگانی کشیشی شما را با انواع شیر آشنا کرده و نشان می دهیم که یک شیر مناسب باید چه ویژگی های را داشته باشد.

ویژگی یک شیر  مناسب برای آشپزخانه

امروزه آشپزخانه ها را در سبک اپن و جزیره می سازند و به نوعی به عنوان بخشی از فضای اصلی خانه به حساب می آیند. فرقی نمی کند کاغذ دیواری، مبلمان و … را در بهترین نوع تهیه نمایید زمانی که آشپزخانه آنگونه که باید نباشد، تمام زحمات به هدر رفته و دکوراسیونی که مد نظر شما بود ایجاد نخواهد شد و یک خانه نازیبا و نامناسب در اختیار خواهید داشت. این موضوع حتی روی شیرآلات آشپزخانه هم صدق خواهد کرد.

در کنار تمام امکاناتی که برای زیبایی آشپزخانه خرج می نمایید، اگر به مدل شیر ظرفشویی خود توجه نکرده و در سهل انگاری یک مدل را که هیچ تناسبی با آشپزخانه شما ندارد را خریداری و استفاده نمایید، تمام جلوه آشپزخانه خود را نابود می سازید.

 برای آنکه یک آشپزخانه زیبا و لوکس داشته باشید مدل شیر انتخابی برای ظرفشویی بسیار مهم خواهد بود. در ادامه شما را با ویژگی یک شیر ایده آل و مناسب آشنا می سازیم.

ظاهر

شیر ظرفشویی از نظر ظاهری با دیگر شیرآلات فرق دارد و باید کمی ارتفاع آن از دیگر شیرآلات بیشتر باشد.

سایر مقالات
انواع شیرآلات شودر را بشناسیم.

همانطور که می دانید شیر ظرفشویی به منظور شستشو ظروف کاربردی می باشد و به همین جهت باید قضایی برای آن تعیین شود تا بتوان به راحتی انواع ظروف: قابلمه، آبکش و … را شست و آبکشی نمود.

جنس بدنه

از دیگر ویژگی های که می توان به آن اشاره داشت، جنس بدنه این شیرآلات ظرفشویی می باشد. بهترین انتخاب، شیرآلات از جنس برنج ضخیم می باشد. چرا که هم از لحاظ کیفیت، دوام بالایی داشته و هم در برابر سایش و خوردگی مقاوم است.

 قیمت شیر ظرفشویی

از دیگر ویژگی های که باید در زمان انتخاب شیرآلات به آن توجه نمود، قیمت آنها می باشد.

شیرآلات در دو نوع سبک و سنگین تولید می شوند و بسته به وزن آن قیمت این شیرآلات می تواند متفاوت باشد.

اگر مایل هستید برای یکبار هزینه کنید و در دراز مدت از خرید خود راضی باقی بمانید شیرآلات برنجی ضخیم انتخاب مناسبی است. درست است که قیمت این نوع از شیرآلات بالا می باشد اما در دراز مدت هم از لحاظ هزینه و هو از لحاظ وقت مقرون به صرفه خواهند بود.

برند معتبر

زمانی که انتخاب شما شیر ظرفشویی از یک برند معتبر و نام دار همچون شودر باشد، خیال شما هم از لحاظ خدمات پس از فروش و همچنین از لحاظ کیفیت قطعاتی که در داخل این شیرآلات استفاده شده راحت بوده و می دانید سالها بدون هیچ مشکلی برای شما کار خواهند کرد.

انواع شیر ظرفشویی

حال نوبت آن است شما را با انواع شیر ظرفشویی آشنا کرده، تا شما بتوانید به آسانی بدانید که کدام یک از آن شیرآلات می توانند انتخاب شما باشند. پس همچنان با باز گانی کشیشی به عنوان نمایندگی شیرآلات شودر  همراه باشید.

سایر مقالات
علت انتخاب شیرآلات سفید چیست؟ ویژگی مثبت شیرالات سفید چیست؟

شیر ظرفشویی اهرمی ساده

اولین شیر ظرفشویی که می خواهیم شما را با آن آشنا سازیم شیرهای اهرمی ساده می باشد. این شیرآلات جایگزین‌ شیرآلات فلکه‌ای می باشند. از مزایایی که می توان به این شیرآلات نسبت داد شامل: طراحی مدرن و شیک، کارکرده ساده، طول عمر و کیفیت بالای آن می باشد.

بسیار کم از مصرف کنندگان خواهید شنید که این شیرآلات دچار چکه و خرابی گردند. این نوع از شیرآلات را می توانید در طرح های کلاسیک، و مدرن در رنگ های: سفید، کروم، طلایی و همچنین مشکی در بازار یافت نمایید. البته به دلیل قیمت منصفانه ای که دارد، انتخاب بیشتر مصرف کنندگان خواهد بود.

شیر ظرفشویی شاوری

 یکی دیگر از انواع شیر ظرفشویی که شما می توانید برای آشپزخانه خود انتخاب نمایید شیر ظرفشویی شاوری می باشد.

این شیرآلات با نام شیر ظرفشویی شلنگ دار هم معروف می باشد.

شما در زمان تمیز کردن سینک و ظروف می توانید دهانه شیر را کشیده و بیرون بیاورید. حال شما می توانید با کمک این شلنگ بلند تمام سطوح مد نظر را تمیز و آبکشی نمایید.

پس از اینکه کار شما تمام شد هم کافی است شیر را رها کنید تا دوباره شلنگ به جای خود باز گردد.

 شیر ظرفشویی فنری از انواع شیر ظرفشویی

مدل دیگری که می خواهیم برای شما نام ببریم شیر ظرفشویی فنری است.

این مدل از شیر هم به شما این امکان را می دهد تا به راحتی تمام سطوح سینک را بشویید و آبکشی نمایید. کافی است دهانه را از محفظه خارج کرده و به هر سمتی که مایل بودید بکشید و آبکشی را انجام دهید.

سایر مقالات
چگونه اقدام به تمیز کردن شیرآلات ساختمان کنیم؟

این را هم اضافه نماییم که برخی از مدل های فنری، دارای یک دکمه مشکی روی دهانه شیر هستند. این دکمه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید نحوه پخش آب را تغییر دهید.

کار کردن با آن راحت بوده، ظاهری زیبا به آشپزخانه شما خواهد داد و البته از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد.

شیر ظرفشویی چرخشی

 یکی دیگر از انواع شیرهای ظرفشویی شیر ظرفشویی مدل چرخشی می باشد. این مدل به تازگی تولید شده و به بازار آمده است. طراحی زیبایی داشته و مدل آن به صورت دو لوله موازی و افقی طراحی گردیده است.

این دو لوله، می توانند چرخش ۳۶۰ درجه در دو محور را مورد پوشش قرار دهند. به این صورت امکان دسترسی به تمام نقاط سینک توسط شما وجود خواهد داشت.

شیر ظرفشویی دومنظوره

شیر ظرفشویی دو منظوره برای افرادی که از تصفیه آب برای حفظ سلامت خانواده خود استفاده می نمایند، مناسب می باشد. تصفیه آب به یک شیر مجزا احتیاج دارد که این مدل شیر ظرفشویی می تواند برای این مورد یک انتخاب ایده آل باشد و با خرید این شیر دو منظوره می توان هم به آب شهری و هم آب تصفیه شده دسترسی داشت.

در شیرآلات ظرفشویی دو منظوره از دو خروجی و دو اهرم جدا استفاده شده است که برای استفاده هر کدام کافی است اهرم مربوط به آن را حرکت دهید. 

آیا شیر ظرفشویی با دیگر شیرهای منزل فرق دارد؟

باید بگوییم بله، شیرآلات ظرفشویی با دیگر شیرآلات فرق های دارند. یکی از این تفاوت ها این است که شیرآلات مخصوص ظرفشویی وظیفه تامین آب مصرفی خانواده ها را برعهده دارند. به همین جهت هم جنس این شیرآلات مهم می باشند که از چه جنسی هستند. شیر مناسب آشپزخانه نباید از جنس سرب باشد و بهتر است شیری که از جنس برنج است را برای ظرفشویی انتخاب نمود.

سایر مقالات
علم یونیکا

نوع کارتریج هم در شیرهای ظرفشویی مهم می باشند. به طور کلی شیرهای آشپزخانه تولید شده توسط برندهای معتبر و معروف در داخل کشور همگی از کارتریج های اروپایی برای تولید شیرآلات خود استفاده می نمایند.

جمع بندی انواع شیر آشپزخانه

شما می توانید با اطلاعات کافی که در این مقاله بدست آورده اید، می توانید یک انتخاب مناسب در بین انواع شیر ظرفشویی داشته باشید. امروزه تنوع های بسیاری که در شیرهای ظرفشویی وجود داشته باعث گردیده تا انتخاب یک شیر مناسب و ایده آل برای آشپزخانه کمی سخت باشد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط بوده و یک برند معتبر برای خرید شیر ظرفشویی خود انتخاب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات