پر فروش ترین لوله های سال

پر فروش ترین لوله های سال

پر فروش ترین لوله های سال

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

بهترین و پرفروش ترین لوله های سال کدام ها هستند؟ آیا تمام لوله های موجود در بازار برای کار ما مناسب می باشند؟ چگونه لوله مناسب را انتخاب و خریداری نماییم؟ ما اینبار در این مقاله به سراغ  پر فروش ترین لوله های سال رفته ایم و می خواهیم از این منظر به انواع لوله باکیفیت و پرفروش ترین لوله های سال بپردازیم. با ما به عنوان نمایندگی اصلی نانو پلیمر یاس همراه باشید.

نقش لوله ها در ساخت و ساز بر هیچ کس پوشیده نیست. توجه به انتخاب نوع لوله با بهترین کیفیت این امکان را بوجود می آورد تا قدمت بنا افزایش پیدا کرده و تا سالیان احتیاجی به سرویس و هزینه های هنگفت نباشد. همین امر باعث شده تا شرکت های مختلفی وارد این حیطه شده و بازار مصالح ساختمانی با انواع لوله ها احاطه گردند. همین موضوع باعث شده تا انتخاب یک لوله باکیفیت و مناسب برای ما کاری سخت باشد.

لوله ها به طور کلی به چند دسته تقسیم می گردند که شامل: لوله های فاضلاب، لوله آب آشامیدنی، لوله آب سرد و … اشاره نمود که برای هر کدام از این موارد انواع مختلف لوله وجود دارد که شامل: لوله های چدنی، لوله های فلزی، لوله های پلیمری و … اشاره کرد.

پر فروش ترین لوله های سال

هر نوع لوله کارایی و کاربرد مختص به خود را دارا می باشد، پس نمی توان به سادگی از کنار انتخاب لوله گذر نمود. مثلا لوله ایی که برای آب آشامیدنی استفاده می شود بایستی از نوعی باشد که دچار خوردگی و زنگ زدگی نشوند و از این طریق نشتی نکرده و یا آب را آلوده نسازد.

سایر مقالات
کاربرد لوله پلی اتیلن

همچنین لوله نامناسب و نامرغوب می تواند در کنار مشکلات عدیده ایی که سر راه ما قرار می دهد، هزینه هنگفتی را نیز برای ما ایجاد کند. پس بهتر است ابتدا بهترین و پر فروش ترین لوله های سال را شناسایی و پس از تحقیقات لازم بهترین لوله را انتخاب نمود. حال به چند مورد از پر فروش ترین لوله های سال اشاره خواهیم کرد. با ما همچنان همراه باشید.

لوله پلی پروپلین

لوله های پلی پروپلین را می توان جزو پرفروش ترین لوله های سال دانست. این لوله با نام های لوله سبز یا سفید نیز معروف می باشند و البته با نام لوله  PPهم شناخته می شود.

 ظاهر آن همچون پلاستیک فشرده است، سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد. همچنین نصب آن آسان بوده و در برابر ضربه، خوردگی، پوسیدگی مقاومت بالایی دارد. همین ویژگی ها باعث شده یک انتخاب مناسب برای لوله کشی آب آشامیدنی باشد. 

لوله پی وی سی

از دیگر لوله های سال می توان به لوله پلیکا که با نام لوله پی وی سی (PVC) هم مشهور می باشد، اشاره نمود. این نوع لوله با مواد پلیمری تولید گشته و در صنعت تاسیسات لوله کشی کاربرد فراوانی دارد. از ویژگی های لوله پی وی سی می توان به: داشتن وزن سبک، مقاوم در برابرخوردگی، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر فشار، حمل آسان و … اشاره نمود.

به عبارتی لوله پلیکا پرکاربرد بوده و تمام نیازهای لوله کشی ساختمان را برطرف می کند. این لوله در برابر مواد اسیدی و شیمیایی مقاوم بوده و همچنین رنگ و بوی آب را تغییر نمی دهد. به همین دلیل یک انتخاب مناسب برای لوله کشی آب آشامیدنی می باشد.

سایر مقالات
پلاک خوانی پمپ آب چگونه است؟

لوله پنج لایه از پر فروش ترین لوله های سال

از دیگر پر فروش ترین لوله های سال می توان به لوله پنج لایه اشاره نمود. این نوع از لوله به دلیل اینکه از پنج لایه تشکیل شده، مقاومت بالایی در برابر خوردگی و فشار دارد. همچنین نسبت به سایر لوله های دیگر انعطاف پذیر تر می باشد. از ترکیباتی که در لوله پنج لایه استفاده شده باید بگوییم که این لوله از پنج لایه که شامل: یک لایه آلومینیوم، دو لایه پلیمر و یک لایه چسب مخصوص استفاده شده است.

همانطور که گفتیم لوله نیوپایپ در برابر فشار مقاوم بوده و به همین دلیل در صورت ایجاد ضربه به هیچ وجه دچار شکستگی نمی شود. همچنین استحکام آن در برابر مواد اسیدی و بازی بالا می باشد.

اگر به فکر این هستید که برای لوله کشی آب گرم و سرد خود از یک لوله که دارای مقاومت بالا باشد استفاده کنید، پیشنهاد ما لوله پنج لایه که جزو پر فروش ترین لوله های سال است، می باشد.

ترکیبات موجود در این لوله باعث شده تا لوله های پنج لایه از رشد و نمو باکتری و قارچ جلوگیری نماید و همچنین مقاومت بالای این لوله باعث شده تا یک انتخاب عالی برای لوله کشی سیستم گرمایش از کف هم باشد. 

لوله پلی اتیلن از پر فروش ترین لوله های سال

لوله پلی اتیلن با نام PE در بازار هم شناخته می شود و به دلیل انعطاف پذیری که دارد باعث شده کاربرد بسیاری هم داشته باشد. اگر به دنبال لوله ایی هستید که جایگزین سایر لوله ها کنید لوله پلی اتیلن که یکی از پر فروش ترین لوله های سال است یک انتخاب عالی می باشد.

سایر مقالات
لوله پلیکا چیست؟ لوله پلیکا همان PVC است؟

این لوله قیمت مقرون به صرفه ایی داشته، در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد، امکان نشتی در این لوله بسیار پایین است و برای استفاده در زیر سینک یک انتخاب مناسب است.

نام محصول: لوله پلیکا نانو پلیمر یاس

چرا به دنبال پر فروش ترین لوله های سال باشیم؟

حال که با انواع پر فروش ترین لوله های سال آشنا و در مورد آنها صحبت کوتاهی کردیم، بد نیست نکات مهمی که باعث شده این لوله ها جزو پر فروش ترین لوله های سال شوند و چرا ما باید به دنبال این لوله ها باشیم هم صحبت کنیم. ساختمان دارای قسمت های مختلفی است که تاسیسات لوله کشی هم از مهمترین قسمت ساختمان است که بایستی حتما به آن توجه نمود. زمانی که لوله مناسب برای تاسیسات لوله کشی ساختمان استفاده شود باعث می گردد تا در دراز مدت از مزایای آن لوله نهایت استفاده را ببرید.

علت پرفروش بودن لوله های نام برده شده به این دلیل است که: این لوله ها از قیمت مقرون به صرفه ایی برخوردار می باشند، به دلیل مقاومت بالایی که در برابر فشار، ضربه، خوردگی دارند پر کاربرد می باشند و نحوه نصب آنها آسان و بهترین نحو است. به عبارتی در کنار قیمت خوب، کیفیت مطلوب و بالایی نیز دارند که باعث شده جزو پر فروش ترین لوله های سال شناخته شوند.

انتخاب پر فروش ترین لوله های سال این موضوع را نشان می دهد که شما بایستی نسبت به سایر لوله های موجود در بازار، بودجه بیشتری را برای خرید لوله مورد نظر خود تعیین کنید. اما می دانید که در دراز مدت احتیاجی به تعمیر، بازسازی و … در تاسیسات لوله کشی ساختمان خود نخواهید داشت.

سایر مقالات
اتصالات لوله پلیکا و روش های اتصال آنها

در آخر

لوله هم همچون سایر مصالح ساختمانی حرف اول را در ساختمان سازی به خصوص در این دوره می زنند. به عبارتی ساختمانی که دارای لوله کشی نباشد همچون یک اسکلت می ماند. 

همچنین انتخاب نوع لوله کشی هم می تواند شما را در انتخاب لوله مناسب یاری نماید. پس توجه داشته باشید بهترین و پر فروش ترین لوله های سال به چه نحو استفاده می شوند و پس از آن بهترین را انتخاب نمایید.

در تاسیسات ساختمان از لوله های متنوعی استفاده می شود که بسته به جنس، نحوه اتصال و کاربرد می تواند متفاوت باشد. مثلا لوله ای که برای تاسیسات آب آشامیدنی انتخاب می گردد با لوله ایی که برای تاسیسات فاضلاب استفاده می شود، متفاوت می باشد.  

ما تا حد ممکن در این مقاله در خصوص پر فروش ترین لوله های سال صحبت نمودیم البته هستند لوله های دیگری که جزو پر فروش ترین لوله های سال باشند. همچون لوله پوشفیت که برای لوله کشی تاسیسات فاضلابی یک انتخاب ایده آل و مناسب است.

بهترین لوله ساختمان
خرید لوله پلیکا نانو پلیمر یاس از نمایندگی اصلی لوله پلیکا نانوپلیمر یاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات