نصب شیرآلات توکار به چه صورت انجام می شود؟

نصب شیرآلات توکار به چه صورت انجام می شود؟

نصب شیرآلات توکار به چه صورت انجام می شود؟

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

آیا انتخاب شیرآلات توکار می تواند یک گزینه مناسب برای ساختمان باشد؟ نصب شیرآلات توکار به چه صورت است؟ کدام برند از شیرآلات توکار را برای خانه خود انتخاب کنیم؟ با ما در بازرگانی کشیشی نمایندگی اصلی شیرالات شودر همراه باشید تا شما را بهترین برند شیرآلات توکار و البته نحوه نصب شیرآلات توکار آشنا سازیم.

شیرآلات توکار

روش های مختلفی برای نصب شیرآلات وجود دارد که نصب به صورت توکار یکی از آن روش ها می باشد و می توان از آن روش در بخش های مختلف یک ساختمان بهره برد. زمانی که شیرآلات به صورت توکار انجام می پذیرد، فضای اضافی را اشغال نخواهد کرد و به همین جهت برای محیط های کوچک که فضای کافی ندارند یک انتخاب مناسب خواهد بود. همچنین از نظر زیبایی هم بسیار باعث دوچندان شدن جذابیت خانه شما می شود.

البته اشاره داشته باشیم که طریقه نصب هم در این نوع شیرآلات بسیار مهم می باشد و به تازه بودن روش و همچنین نحوه اتصالات لوله هم بستگی خواهد داشت.

شما می توانید این روش را برای مکان های مختلف خانه خود از جمله: آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و … استفاده و جذابیت خانه خود را دوچندان نمایید.

از جمله برند نام آشنا در تولید شیرآلات توکار می توان به شودر اشاره داشته باشیم. این برند موفق شده تا در تولید شیرآلات توکار، شیرآلات چشمی و … در بین رقیبان داخلی خود حرفی برای گفتن داشته و جزو برندهای موفق و با کیفیت در داخل کشور باشد. شما می توانید در بازرگانی کشیشی این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری و دیزاین منزل خود را مدرن و لوکس نمایید.

سایر مقالات
چگونه اقدام به تمیز کردن شیرآلات ساختمان کنیم؟

شیرآلات توکار همانطور که از نامش بر می آید به صورت توکار قابل نصب می باشد و تمام ابزار این شیر به غیر از مغذی و دسته کنترل آب خروجی همگی در داخل دیوار قرار می گیرند و به همین عنوان قابل رویت نمی باشند.

مزایای شیرآلات توکار

شیرآلات توکار در مقایسه با شیرآلات معمولی مزایای بیشتری را از آن خود نموده اند که از جمله آن مزایا می توان به این موارد اشاره نمود:

  • نظافت آنها به آسانی و سریع انجام می پذیرد.
  • در برابر پوسیدگی مقاومت بالایی دارد.
  • دچار زنگ زدگی نمی شود و به همین جهت طول عمر بالایی دارد.
  • فضای کمتری را اشغال می نماید.

نحوه نصب شیرآلات توکار

حال که تا حدودی با شیرآلات توکار آشنا شدیم و دانستیم چه مزایایی دارد و برای چه مکان هایی قابل استفاده می باشد، بهتر است ببینیم نصب شیرآلات توکار به چه صورت است. با ما همچنان در بازرگانی کشیشی همراه باشید.

از مراحل نصب شیرآلات توکار باید بگوییم که نصب این شیرآلات دارای مراحل یکسان می باشد و در بعضی از مدل ها ممکن است در برخی مراحل تفاوت هایی وجود داشته باشد.

به منظور نصب این نوع از شیرآلات باید به این مورد توجه داشته باشیم که تمام لوله کشی آن منطقه به صورت توکار انجام شده باشد و به صورت روکار نباشد. بهترین کار این است که نقشه مسیرهای لوله گذاری را داشته و بدانید در کدام قسمت از دیوار با کف لوله گذاری صورت گرفته است. با کمک این نقشه از هزینه اضافی و دوباره کاری جلوگیری می شود.

سایر مقالات
قیمت شیرآلات صنعتی زیاد است؟

در هر حال برای نصب شیرآلات توکار بهتر است تا این عمل توسط یک تکنسین کاربلد انجام پذیرد.

چرا که شیرآلات توکار متنوع بوده و نصب کردن مدل های مختلف آن هم در مکان های مختلف خانه احتیاج به دقت بالایی خواهد داشت و یک اشتباه در طریقه بستن اجزای داخلی شیرآلات می تواند به کاشی ها، شیرآلات، دیوارها و … آسیب رسانده و باعث هزینه دو چندان گردد.

درست است که این شیرآلات می توانند به کاهش هزینه ها کمک کنند، اما در صورتی که به صورت صحیح نصب نشوند می تواند دو برابر آن باعث افزایش هزینه ها شوند.

با این تعاریف حتما از نصاب شیرآلات به منظور نصب شیرآلات توکار در منزل خود استفاده نمایید.

توضیح مختصر

اگر بخواهیم به طور مختصر درباره نصب شیرآلات توکار صحبت نماییم می توان این گونه گفت:

اول باید مغزی در مسیر نصب لوله قرار گیرد. پس از آن مغزی برنجی شیر توکار باید با کمک نوار تفلون به بدنه مغزی متصل گردد. توجه داشته باشید، نوار تفلون فقط برای عایق بندی قطعات استفاده می شود.

همچنین در زمان نصب مغزی نباید از فشار اضافی استفاده کرد و درست و اصولی باید نصب شود.

پس از آنکه مغزی برنجی یا پلاستیکی به مغزی اصلی نصب شد، زانو و دیگر تجهیزات مورد نظر را البته بسته به نوع شیرآلات به صورت اصولی نصب نمایید تا به آب سرد و آب گرم دسترسی ایجاد گردد.

حال نوبت به لوله های اصلی آب می رسد که بر روی زانوها و بر اساس راهنمای ارائه شده، نصب گردند. پس از آن قطعه هلالی شکل را باید روی شیرآلات نصب نمود و در آخر کاور کرومی یا اتصالی بر روی مغزی بسته تا کار به اتمام برسد.

سایر مقالات
شیرآلات رنگی چه مزایایی دارند؟ قیمت شیرآلات رنگی

پس از اینکه اهرم و نازل را نصب نمودید، عملیات انجام نصب تمام می گردد.

در زمان خرید شیرآلات توکار به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 درست است که شیر توکار دارای مزایای بسیار و پرکاربرد می باشد اما باز هم بهتر است قبل از خرید به چند نکته توجه نمود تا یک خرید مطمئن و درست را برای خود داشته باشیم. از جمله نکاتی که باید در هنگام خرید شیرآلات توکار به آن توجه نماییم به این شرح می باشد:

توجه به کیفیت مغزی شیرآلات توکار: زمانی که مغزی این شیرآلات بی کیفیت باشند، مطمئناً بعدها دچار مشکل خواهید شد، چرا که در صورت خرابی مغزی نشت آب صورت گرفته و باعث آسیب به دیوار می گردد. در نتیجه هزینه بالایی را برجا خواهد گذاشت.

هماهنگی کامل قسمت های مختلف شیرآلات توکار: در صورتی که هماهنگی بین قسمت های این نوع از شیرآلات وجود نداشته باشد ممکن است شیر آنگونه که باید کارایی نداشته و یا آن زیبایی که باید داشته باشد را نشان ندهد.

توجه به کاور: در زمان خرید به کاور شیرآلات هم دقت فرمایید. تنوع کاورهای قابل نصب بر روی شیر باید به صورتی باشد که با سلیقه و دیزاین شما هماهنگی داشته باشد.

در آخر

شیرآلات توکار یک انتخاب عالی، با کیفیت و زیبا در عصر مدرن می باشد و با مزایایی که با خود به همراه دارد می تواند برای مصرف کنندگان سخت پسند ایده آل و مناسب دیده شود.

با همه این گفته ها، این موضوع بسیار مهم می باشد که بهتر است کار را به کاردان آن بسپاریم و اجازه دهیم هر کس در حرفه خود ورود نماید. پس با این همه بهترین کار برای نصب با کیفیت شیرآلات توکار این است که اجازه دهیم یک نصاب شیرآلات برای نصب شیرآلات توکار اقدام نماید و به این صورت از هزینه های اضافی جلوگیری نماییم.

سایر مقالات
برتری ها و ویژگیهای محصولات شودر

امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان ارزشمند و مفید باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات