معایب شیرآلات توکار چیست؟

معایب شیرآلات توکار

معایب شیرآلات توکار چیست؟

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

شیرآلات توکار در گسترش زندگی شهری بسیار کارآمد و مفید واقع گردیدند و تنواسته اند جایگاه خود را دربین مصرف کنندگان محکم نمایند. این نوع از شیرآلات به علت استفاده در داخل دیوار از اشغال نمودن فضای محیط مورد نظر جلوگیری کرده و یک سبک مدرن و جذابی را برای دکوراسیون ایجاد می نمایند. شیرآلات توکار کاربرد بسیاری داشته و می توان در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و … از این شیرآلات استفاده و از مزایای آن نهایت بهره را برد. اما خوب در کنار مزایا و زیبایی که به محیط اطراف خود می دهد، معایبی را هم به همراه خواهد داشت. در این مقاله ما شما را با معایب شیرآلات توکار آشنا کرده و می بینیم در زمان خرید این شیرآلات باید چه نکاتی را حایز اهمیت دانست.

 با ما تا انتهای این مقاله در بازرگانی کشیشی به عنوان نمایندگی اصلی شیرالات شودر همراه باشید. شما می توانید همچنین شیرآلات توکار را با برند معتبر و مطرح کشور یعنی شودر را در این بازرگانی خریداری نمایید.

شیرآلات توکار چه نوع شیرآلاتی هستند؟

امروزه صنعت شیرآلات سازی دچار تحول بزرگی شده و شیرآلات تولیدی خود را در انواع مختلف با نظر به کوچک بودن آپارتمان ها و منازل تولید می نمایند. یکی از این شیرآلات، شیرآلات توکار می باشد. به هر شیرآلاتی که تمام اجزای آن به غیر از اهرم و مغذی در داخل دیوار قرار گرفته باشد و به هیچ عنوان دیده نمی شود را شیرآلات توکار می گویند. این شیرآلات برای آپارتمان ها و منازل کوچک یک انتخاب ایده آل می باشد. چرا که دیگر فضای بسیاری را اشغال نخواهد کرد و البته جلوه بهتری به منزل خواهد داد.

سایر مقالات
شیر توالت شودر و ویژگی هر مدل

معایب شیرآلات توکار

شیرآلات توکار یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که می خواهند در منازل کوچک زندگی کرده و یا خواهان یک خانه لوکس و زیبا هستند، باشد. این نوع شیرآلات برای خانه های کوچک مناسب می باشد، چرا که فضای کمی را اشغال می نماید. برای زیبایی خانه انتخاب ایده آلی است چرا که به دلیل طراحی منحصر به فرد و تنوع رنگی که دارد با هر دکوراسیونی همخوانی خواهد داشت. همچنین دوام این شیرآلات بالا بوده و سالها قابل استفاده می باشد.

با این همه نمی توان از معایب شیرآلات توکار غافل شد. این شیرآلات می توانند در کنار مزایا و کاربردی که دارند، معایبی را هم به همراه داشته باشند. در ادامه شما را با چند مورد از معایب شیرآلات توکار آشنا می سازیم.

نصب دشوار

به علت اینکه شیرآلات توکار تمام تجهیزات آن به صورت توکار در دیوار نصب می گردد، کمی نصب آن دشوار خواهد بود. چرا که باید برای نصب این شیرآلات، دیوار را مقداری خراب کرده و همچنین احتیاج به یک نصاب حرفه ای خواهد داشت.

تعمیر آن هزینه بر است.

در صورتی که نصب شیرآلات توکار  به صورت دقیق و درست انجام نگرفته باشد، باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل نشتی خواهد شد. برای رفع مشکل هم احتیاج به خراب کردن دیواری است که این شیرآلات در آنجا نصب شده تا بتوان عیب یابی و تعمیر انجام پذیرد.

 

نیاز به فضای کافی در دیوار

از دیگر معایب شیرآلات توکار می توان به فضای کافی در دیوار اشاره نمود. این شیرآلات درست است که فضای را اشغال نمی کنند اما باید داخل دیوار فضای مناسبی برای قرار گیری تجهیزات این شیرآلات وجود داشته باشد. به همین جهت در صورتی که فضایی دارای دیوار باریکی باشد نصب این شیرآلات ممکن نخواهد بود.

سایر مقالات
علت انتخاب شیرآلات سفید چیست؟ ویژگی مثبت شیرالات سفید چیست؟

هزینه بالا از معایب شیرآلات توکار

قیمت و هزینه نصب شیرآلات توکار نسبت به شیرآلات روکار بالا می باشد و برای همه اقشار جامعه نمی تواند یک انتخاب ایده آل باشد.

از دیگر معایب شیرآلات توکار می توان به این موارد اشاره نمود:

  • نصب این شیرآلات زمان بسیاری می برد.
  • احتیاج به یک نصاب حرفه ای دارد.
  • در صورت وجود مشکل تغییر آن ساده نخواهد بود.
  • نکات خرید شیرآلات توکار

در صورتی که شیرآلات توکار با کیفیت خریداری شود این معایب آنچنان به چشم نخواهند آمد.

به همین جهت ما پیشنهاد می کنیم در زمان خرید به چند نکته توجه ویژه ای را داشته باشید. از جمله نکات که باید در زمان خرید شیرآلات توکار به آن توجه نمود، عبارتنداز:

  • به کیفیت مغزی شیرآلات توکار دقت شود.
  • کاور رویی این شیرآلات به چه صورت است.
  • برند انتخابی شما نام آشنا و معتبر باشد.

آیا شیرآلات توکار برای منازل و آپارتمان های جدید قابل استفاده است؟

شاید فکر کنید چون به علت توکار بودن این شیرآلات، فقط برای خانه های جدید قابل استفاده می باشد. اما باید بگوییم که این چنین نبوده و برای ساختمان های ساخته شده هم می توان از این شیرآلات استفاده نمود و از مزایا و زیبایی که این شیرآلات دارند بهره برد.

اما خوب این را هم بگوییم، به دلیل مدل های متنوعی که این شیرآلات دارند فقط امکان دارد که نصب آن ها با یکدیگر متفاوت باشد.

آیا من می توانم شیرآلات توکار را نصب نمایم؟

بهتر است توجه داشته باشید که نصب شیرآلات توکار تخصصی بوده و بهتر است توسط یک نصاب این عمل انجام پذیرد. چرا که تمام اجزای این شیر توکار خواهد بود و در صورتی که مشکلی در نصب وجود داشته باشد، ممکن است باعث نشتی آب و همچنین به دیوار آسیب برساند.

سایر مقالات
برتری ها و ویژگیهای محصولات شودر

همچنین با وجود نصاب ماهر هزینه نصب و البته زمان نصب کردن به حد پایین خود خواهد رسید.

طول عمر شیرآلات توکار چه قدر است؟

شیرآلات توکار به علت اینکه در داخل دیوار قرار دارد بسته به نوع روکار آن بسیار بالا می باشد. البته اگر شیرآلات توکار از کیفیت بالا و از برندهای مطرح همچون شیرآلات توکار شودر باشند و البته نوع لوله و اتصالات انتخابی در لوله کشی این شیرآلات هم می تواند روی طول عمر شیرآلات توکار تاثیر بسزایی داشته باشند.

در آخر

با وجود گسترش شهرنشینی و ازدیاد جمعیت منازل و آپارتمان های با مساحت کم ساخته شد. به جهت اینکه بتوان از فضای موجود به نحو احسنت استفاده نمود، تولید کنندگان شیرالاتی را تولید نمودند که برای جلوگیری از اشغال شدن فضای محیط ها مورد نظر بسیار ایده آل خواهند بود و آن شیرآلات توکار است.

شیرآلات توکار زیبا بوده و برای دکوراسیون های متنوع یک انتخاب ایده آل می باشند. همچنین دوام بالایی داشته و تولید صدا در این شیرآلات بسیار کم است.

اما با این همه معایبی نیز به این شیرآلات نسبت داده شده و آن هم هزینه بالا، نصب دشوار و … می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات