بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان

بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان

بهترین روش لوله کشی فاضلاب ساختمان

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

اگر توجه کرده باشید زمانی که لوله فاضلاب به هر دلیلی دچار نشتی می شود هم محیط زندگی ما را آلوده می سازد و هم یک خرج سرسام آور را برای تعمیر و سرویس خود به جای می گذارد اگر از بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان و یک لوله کش ماهر استفاده می شود تا چندین سال مشکلات فاضلاب برای ما رخ نشان نمی داد. اما خوب اگر تا کنون اقدام به ساخت ساختمان نکرده آید یا به فکر تعویض سیستم لوله کشی فاضلاب خود هستید و می خواهید با بهترین کیفیت اقدام به نصب لوله فاضلاب نمایید با نمایندگی اصلی نیوفلکس کشیشی تا انتهای این مقاله همراه  باشید.

ما در این مقاله سعی نمودیم بهترین لوله ها را برای فاضلاب ساختمان شما پیشنهاد دهیم و بگوییم کدام یک می تواند گزینه مناسبی برای سیستم فاضلابی ساختمان باشد.

 

بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان

 

نشتی فاضلاب مشکلی است که ممکن است گریبان‌گیر هر ساختمانی گردد و دلیل این موضوع نیز این است که کیفیت لوله های بکار رفته در ساختمان بسیار پایین می باشد. لوله های مختلفی با برندهای متفاوت تولید و روانه بازار می گردد اما خوب نمی توان گفت تمام لوله ها برای سیستم فاضلابی ساختمان مفید و مناسب هستند. ما در اینجا به چند نمونه از بهترین لوله های که دارای کیفیت و استانداردهای لازم برای لوله کشی فاضلاب هستند را جمع آوری نمودیم و می خواهیم به شما در شناخت انواع بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان یاری کنیم.

سایر مقالات
نگهداری از شیرآلات موتورخانه

 

لوله فولادی

از بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان می توان به لوله فولادی اشاره نمود. این لوله از فلز آلیاژی که مقاومت مکانیکی بالایی دارد ساخته شده و یک گزینه مناسب و محبوب در سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان است.

لوله فولادی دوام بالایی داشته و در برابر ترکیدگی مقاوم است. البته اگر داخل و خارج لوله فولادی پوشش وجود داشته باشد از خوردگی نیز مصون می ماند.

لوله پلیکا  (PVC)

این لوله هم جزو بهترین لوله ها برای فاضلاب ساختمان ها می باشد. جنس بکار رفته در تولید این لوله پلی ونیل کلراید است و این ویژگی را دارد که در برابر آتش تا حد ممکن مقاوم بوده و آتش را به اطراف پخش نمی کند. بلکه در صورت آتش گرفتن همان نقطه را می سوزاند که آتش گرفته است.

این لوله ها سبک و قابل حمل بوده و به راحتی قابل نصب می باشد. همچنین عدم زنگ زدگی و عدم رسوب پذیری از مزایای دیگر لوله پلیکا می باشد.

لوله آهنی

در برابر اجسام سنگین مقاوم بوده و به دلیل آبکاری و یا گالوانیزه شدن در برابر خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. همچنین طول عمر بالایی داشته و نسبت به نوع فولادی خود سبک است. همین موضوع باعث شده جزو بهترین لوله ها برای فاضلاب ساختمان انتخاب گردد.

 

لوله پلی اتیلن: بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان

 

از دیگر لوله های فاضلابی می توان به لوله پلی اتیلن اشاره نمود. این نوع لوله به دلیل: دوام بالا، مقاومت در برابر خوردگی، انعطاف پذیری و … جزو بهترین لوله ها برای فاضلاب ساختمان می باشد.

سایر مقالات
بهترین برند لوله پوش فیت

نصب راحت و آسانی داشته و در مناطق زلزله خیز مناسب است. چرا که سخت و سفت بوده و به سادگی ترک نمی خورد. همچنین در اندازه و طول های متفاوت می توانید لوله پلی اتیلن را تهیه و استفاده نمایید.

لوله بتنی

اگر بخواهیم یک انتخاب برای فاضلاب شهری نام ببریم آن لوله بتنی است. اگر لوله بتنی به طور دقیق و صحیح نصب گردد سالیان دراز قابلیت استفاده را دارد.

از ویژگی های لوله بتنی می توان به: طول عمر بالا، سازگار با محیط زیست، مقرون به صرفه و … اشاره نمود.

 

لوله چند لایه

از دیگر لوله های که می توان به عنوان بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان از آن یاد نمود لوله چند لایه است. این نوع لوله از ترکیب لایه فلزی و لایه پلاستیکی تولید می گردد. این لایه بندی باعث می شود تا هر لایه عیوب لایه قبلی را بپوشاند و به مزایای آن بی افزاید. نصب آن آسان بوده و به دلیل مقاومت و طول عمر بالایی که دارد یک انتخاب مناسب برای ما است.

جهت خرید لوله نیوپایپ به بازرگانی کشیشی، به عنوان نمایندگی اصلی نیوپایپ مراجعه نمایید. 

 

لوله کاروگیت: بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان

اگر بخواهیم یک لوله مستحکم و مقاوم برای سیستم فاضلابی خود انتخاب کنیم پیشنهاد ما لوله کاروگیت می باشد. جنس این لوله از پلی اتیلن و به صورت دو جداره تولید می گردد.

البته با دوام و مستحکم نیز است، چرا که سطح بیرونی آن به صورت موج دار می باشد.

 

نام محصول: پوشفیت نیوفلکس

کارخانه: گیتی پسند

لوله چدنی

اگر بخواهیم یک لوله دیگر برای سیستم فاضلابی ساختمان نام ببریم لوله چدنی می باشد. این لوله در دو نوع دو سر تخت و سر توپی تولید و روانه بازار می گردد.

سایر مقالات
ویژگی لوله پوشفیت

دوام بالایی داشته و نسبت به جنس بکار رفته در این نوع لوله در برابر خوردگی تا حد ممکن مقاوم است و نسبت به سایر لوله ها قیمت مقرون به صرفه ایی دارد.

لوله پوشفیت

از دیگر لوله های که برای مصارف فاضلابی ساختمان قابل استفاده است لوله پوشفیت می باشد. این لوله در دو نوع سایلنت و معمولی تولید و در بازار عرضه می گردد. فرق این دو با هم در این است که لوله سایلنت عایق صدا داشته و عبور مواد فاضلابی را از به راحتی انجام داده و از خود خارج می سازد.

از ویژگی های لوله پوشفیت می توان به: نصب آسان، مقاومت بالا، ضد خوردگی و … اشاره نمود.

 

قیمت بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان

برای تعیین نمودن قیمت لوله عوامل زیادی را بایستی بررسی نمود. اینکه بگوییم تمام لوله ها قیمت یکسانی دارند یک صحبت اشتباه است. هر لوله بسته به جنس بکار رفته، کیفیت و استانداردهایی که رعایت نموده یک قیمت تعیین شده برای خود دارد و به دلیل نوسانات بازار هم قیمت ها هر لحظه ممکن است دچار تغییر و تحول قرار بگیرند.

پس بهتر است حتما قیمت روز را بدست آورده و ببینید آیا جنسی که می خواهید خریداری کنید به اندازه ارزش پول خود کیفیت و همچنین کارکرد مناسبی دارد یا خیر.

 

خرید لوله فاضلاب

همانطور که گفتیم برای تعیین قیمت مواد بکار رفته و کیفیت تولید مورد بررسی قرار می گیرد.

قبل از خرید لوله فاضلاب توجه به چند نکته بسیار حایز اهمییت است.

اینکه بدانید لوله ایی که خریداری می کنید از برند معتبری تولید گشته و یا نامرغوب است

سایر مقالات
تکنولوژی لوله نیوفلکس چیست؟

طول عمر لوله مورد نظر چقدر است؟

انتقال مواد فاضلابی به سهولت در آن انجام می پذیرد؟

شما می توانید قبل خرید با کمک مشاورانی همچون متخصص لوله کش، فروشندگان و متخصصان سایت کشیشی لوله مورد نظر خود را به بهترین نحو انتخاب و خریداری نمایید.

 

در آخر

 

لوله های مختلفی برای سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان وجود دارند که بسته به کیفیت و استانداردهایی که دارند می توان بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان انتخاب شود. از انواع لوله فاضلاب ساختمان می توان به لوله های چدنی، لوله پوشفیت، لوله پلی اتیلن و … اشاره نمود. هر کدام از این لوله های نام برده شده مزایای و کاربرد منحصربه فرد خود را دارند.

 

استفاده از لوله فاضلاب مناسب باعث می شود تا از نظر سلامت جمعی ایمنی داشته باشیم و این خود از درجات بالایی برخوردار می باشد و به تنهایی می تواند ما را متقاعد کند تا در انتخاب بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان خود توجه ویژه ایی خرج کنیم.

البته نصب درست لوله فاضلاب هم بسیار مهم می باشد. پس در انتخاب لوله کش ماهر و متخصص هم نهایت دقت را داشته باشید. چرا که حتی با وجود بهترین لوله فاضلاب ساختمان هم اگر لوله کش ماهر وجود نداشته باشد می تواند در آینده مشکلاتی برای ساختمان ایجاد کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات