نکات مهم در انتخاب شیر آب که باید بدانیم!

انتخاب شیر آب ساختمان

نکات مهم در انتخاب شیر آب که باید بدانیم!

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

سبک در انتخاب بهترین شیرآلات مهم می باشد اما این نیز بسیار مهم است، که عوامل دیگر را هم در زمان انتخاب شیرآلات فراموش نکنیم. انتخاب شیر آب می تواند برای  افراد بسیاری مشکل باشد. انواع سبک ها، مواد و پرداخت ها و البته قیمت ها می توانند تاثیر بسیار زیادی روی انتخاب ما داشته باشند. به همین جهت باید قبل از اقدام به خرید نکاتی که مورد توجه ما است را فاکتور نماییم و در زمان خرید به این نکات توجه داشته باشیم.

ما در این مقاله شما را با چند نکته که می تواند شما را در خرید شیر آب مناسب یاری نمایند، آشنا می سازیم. پس در صورتی که می خواهید از انتخاب شیرآلات ساختمان خود مطمئن شوید و یک انتخاب ایده آل، مناسب و چشمگیر داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید. با نمایندگی شیرالات شودر همراه باشید. 

نکات مهم در انتخاب شیر آب

ساکنین آپارتمان و خانه های ویلایی خواستار این هستند تا تجهیزات خانه ای که انتخاب کرده اند از دوام بنا گرفته تا شیرآلات بکار رفته در ساختمان همگی از بهترین کیفیت برخوردار باشند و زمانی که وسایل منزل چیده شدند همه چیز به نحو احسنت زیبا لوکس به نظر رسند. بعضی از افراد هم می خواهند شیرآلات منزل خود را تعویض نموده و به دنبال شیرآلاتی هستند تا از نظر کیفیت، زیبایی و … بهترین در نوع خود باشند. ما در ادامه شما را با چند نکته که در زمان انتخاب شیر آب باید به آن توجه نمایید آشنا سازیم و شما می توانید با کمک این نکات یک انتخاب ایده آل برای خانه خود رقم بزنید.

سایر مقالات
شیرآلات پلاستیکی چه نوع شیرآلاتی هستند؟ قیمت شیرآلات پلاستیکی

ظاهر همه چیز نخواهد بود.

بیشتر مردم، در زمان انتخاب شیرآلات تنها به ظاهر شیر توجه می نمایند. بهتر است بدانید که این کار بسیار اشتباه می باشد. درست است که ظاهر مهم می باشد، اما همیشه ظاهر نمی تواند همه چیز باشد و باید در کنار ظاهر استفاده راحت و کارایی مناسب آن هم مورد توجه قرار گیرد.

به بودجه ای که تعیین نموده اید، توجه کنید.

برنامه ریزی داشته باشید که می خواهید برای شیر ظرفشویی و یا شیر حمام چقدر هزینه کنید. توجه داشته باشید که شاید بتوانید یک شیر ارزان قیمت پیدا و خریداری نمایید اما کیفیت آن ممکن است، آن چیزی که شما می خواهید نباشد. پس در کنار بودجه ای که برای خرید شیرآلات تعیین می نمایید به این موضوع هم توجه داشته باشید که شیرآلات باب میل و با کیفیت نسبتاً از قیمت بالایی هم برخوردار خواهند بود.

دوام، طول عمر و نگهداری

نکته ای که وجود دارد این است که نگهداری شیرآلات ساختمان در میان نگرانی های مبرم فراموش می شوند، به همین جهت توصیه ما این است که شیرآلاتی را انتخاب کنید که دارای دوام بالا و طول عمر بسیار می باشند. پس انتخاب‌ شیرآلات برند همچون شیرآلات شودر انتخاب مناسبی می تواند برای افرادی باشد که می خواهند در کنار شیرآلات زیبا، شیرآلات با کیفیتی هم داشته باشند.

البته متذکر شویم که شیرآلات بادوام و با ویژگی های مهم نسبتا کمی گرانتر از شیرآلات معمولی می باشند. زمانی که شیر آب که جنس مرغوبی دارد خریداری می کنید نسبتاً تمیزکاری آن هم مهم تلقی می شود.

سایر مقالات
چگونه شیرآلات ساختمانی مناسب را انتخاب کنیم؟

 

در انتخاب شیر آب به دکوراسیون خود توجه نمایید.

در ادامه انتخاب شیر آب توجه به دکوراسیون هم بسیار مهم تلقی می شود. امروزه با وجود آشپزخانه هایی که به حال و پذیرایی دید دارند همچون اپن، تمام توجهات به آشپزخانه جلب شده و آشپزخانه می تواند روی فضا و دکوراسیون حال و پذیرایی تاثیر بگذارد و شیرآلات آشپزخانه هم از این قاعده مستثنا نبوده و تاثیر بسزایی بر روی دیزاین و دکوراسیون منزل خواهد داشت.

همین موضوع باعث شده تا تولید کنندگان شیرآلات به این نکته توجه نموده و شیرآلاتی را تولید نمایند تا با نظر مشتریان خود همخوانی داشته باشد. اکنون شما می توانید شیرآلات با طرح ها، مدل ها و رنگبندی های خاص و زیبا در بازار مشاهده و انتخاب نمایید.

نیازهای ساکنین

در زمان انتخاب و خرید شیرآلات باید به نیاز ساکنین هم توجه گردد. به عنوان مثال در خانه ای که کودک زندگی می کند، بهتر است از شیرآلاتی که به راحتی باز و بسته می شوند، همچون شیرآلات اهرمی یا شیرآلات چشمی استفاده گردد. یا وجود یک سالمند در خانه که تحرک برای او سخت است، انتخاب شیر مناسب حمام یا دوش حمام بسیار مهم تلقی می شود.

در این زمان انتخاب شیرهایی که سبک هستند، باز و بسته نمودن آن به راحتی انجام می پذیرد و … بسیار مهم تلقی خواهد شد.

توجه به سبک کلی آشپزخانه در انتخاب شیر آب

قبل از خرید شیرآلات حتما به سبک کلی آشپزخانه خود توجه نمایید و بسته به سبک مدلی که در آشپزخانه حکم فرما است یک انتخاب مناسب را داشته باشید. مثلا یک آشپزخانه مدرن با یک شیر آب معمولی و سنتی به هیچ عنوان همخوانی درستی نخواهند داشت.

سایر مقالات
معرفی برند شیرآلات شودر

نوع شیرآلات

توجه به نوع شیرآلات هم می تواند مهم تلقی گردد. ببینید که لوله کشی که انجام داده اید، به چه صورت است و آیا به صوت توکار می باشد یا روکار، پس از آن بسته به نوع سینک و نوع لوله کشی، شیر مناسب خود را خریداری کنید.

رنگ شیرآلات

شیرآلات به طور معمول در سه رنگ اصلی تولید می گردند که شامل: کروم براق، نیکل (یا دیگر فلزات برس خورده) یا برنز می باشند. البته رنگبندی های دیگر همچون: سفید، سیاه، ترکیب دو رنگ و … هم وجود دارد و شما می توانید بسته به دکوراسیون منزل خود رنگ مد نظر خود را انتخاب نمایید.

جمع بندی نکات انتخاب شبر آب ساختمان

در زمان خرید شیر آب توجه به چند نکته: نوع شیر، مدل شیر، میفیت، قیمت و … می تواند شما را از خریدی که خواهید کرد، یاری نماید. شما می توانید با توجه به نکاتی که ذکر نمودیم، یک خرید با کیفیت، مقرون به صرفه و … داشته باشید.

شما همچنین می توانید برای خرید انواع شیرآلات به قسمت فروش این سایت مراجعه کرده و بهترین شیرآلات را با کیفیت بالا خریداری و استفاده نمایید. همچنین مشاوران ما هستند تا شما را در این امر و یک انتخاب درست راهنمایی نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات