شیرآلات توکار شودر چه ویژگی دارند؟

شیرآلات شودر

شیرآلات توکار شودر چه ویژگی دارند؟

کلیاتی از شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

با پیشرفت های که در تولیدات صنعتی صورت گرفته امروزه با تولیدات متنوعی در زمینه لوله کشی ساختمان و دیگر تجهیزات مشاهده خواهیم نمود. ما در بازرگانی کشیشی بر این آمده ایم تا شما را با یک محصول جدید با یک برند معتبر آشنا سازیم و آن هم شیرآلات توکار شودر می باشد. برند شیرآلات شودر توانسته با تولیدات منحصر و ویژه خود حرفی در برابر رقیبان در زمینه تولیدات شیرآلات داشته باشد و با مزایایی که به همراه دارد، مصرف کنندگان بسیاری علاقمند به استفاده از این برند می باشند.

ما در این مقاله سعی کردیم هم در رابطه با برند شودر و هم در رابطه با شیرآلات توکار، مزایا و کاربردهایی که دارند صحبت نماییم. در صورتی که مایل هستید اطلاعات کافی و جامع ای درباره شیرآلات توکار شودر داشته باشید، با بازرگانی کشیشی به عنوان نمایندگی اصلی شودر تا انتهای این مقاله همراه باشید.

شیرآلات توکار

شیرآلات توکار را می توان جزو بزرگترین تحولات در صنعت شیرآلات دانست. علت نام گذاری شیرآلات توکار به این علت است که تمام مکانیزم های آن از قبیل: لوله ها، کارتریج، اتصالات و … داخل دیوار تعبیه می شوند و به هیچ عنوان روی دیوار مورد نظر نمایان نخواهند بود.

تنها اجزایی که روی دیوار قرار گرفته و مورد دید است قاب روی مغزی و همچنین دسته شیرآلات می باشد. پس به این نوع از شیرآلات که تمام اجزای آن مخفی بوده و فقط دسته و قاب مغزی قابل دید است، شیرآلات توکار گفته می شود.

سایر مقالات
شیرآلات آشپزخانه مقرون به صرفه چه نوع شیرالاتی هستند؟

در رابطه با نحوه نصب شیرآلات توکار هم باید بگوییم که برای ساختمان هایی که تازه در حال ساخت می باشند قابل استفاده است. البته برای خانه های ساخته شده و قدیمی هم قابل استفاده می باشد اما احتیاج به بازسازی خواهند داشت.

این را هم اضافه کنیم که چون نصب شیرآلات توکار به صورت تخصصی می باشد، پس بهتر است در صورت انتخاب این روش از فرد متخصص در این زمینه یاری گرفته شود.

در خرید شیرهای توکار توجه به چند نکته حایز اهمیت می باشد. به عنوان نمونه کیفیت اینفینیتی یا همان مغزی بسیار مهم می باشد. چرا که در صورتی که کیفیت مغزی پایین باشد، باعث ایجاد نشتی و در نتیجه ایجاد هزینه های سنگین می گردد.

از مزایای استفاده از شیرآلات توکار می توان به این موارد اشاره داشت:

  • طول عمر شیرهای توکار بالا می باشد.
  • در برابر پوسیدگی مقاوم هستند.
  • احتیاج به فضای زیاد نداشته و برای محیط های کوچک یک انتخاب ایده آل می باشند.
  • از نظر ظاهری زیبا هستند.
  • به راحتی قابل تمیز شدن می باشند.
  • به کاهش مصرف آب کمک می نمایند و … .

البته در کنار مزایایی که می توان به شیرآلات توکار نسبت داد، این شیرها دارای معایبی هم می باشند.

  • نصب این شیر ها دشوار است و احتیاج به یک فرد متخصص دارد.
  • هزینه اجرای آن بالا می باشد.
  • در صورت وجود مشکل، تعمیر آن ممکن است سخت باشد.
  • احتیاج به فضای کافی در دیوار خواهد داشت.

برند شودر

برند شودر از برندهای نام آشنا در کشور که توانسته با تولیدات منحصر به فرد، با کیفیت و زیبای خود از سایر رقیبان خود پیشی بگیرد و حرفی در این صنعت داشته باشد و همین ویژگی ها باعث شده تا مصرف کنندگان بسیاری را به سمت خود جذب نماید.

سایر مقالات
شیرآلات پلاستیکی چه نوع شیرآلاتی هستند؟ قیمت شیرآلات پلاستیکی

برند شودر در سال ۱۳۷۰ نخستین گام های خود در زمینه تولید شیرآلات و همچنین تجهیزات بهداشتی با کیفیت، استوار و محکم را برداشته و تا کنون توانسته فعالیت موفقیت آمیزی را از آن خود نماید.

کارخانه شودر با کمک  تکنولوژی های روز و البته با شعار مشتری مداری و رضایت مشتری، توانسته گام های موثری در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بردارد. این برند دارای خدمات پس از فروش بوده و تمام طراحی های آنها تکیه بر طراحی آلمانی، استانداردهای لازم و تولید داخلی می باشد‌.

شیرآلات شودر را می توان در دسته تجهیزات بهداشتی قرار داد و به دو شکل اهرمی و کلاسیک طراحی شده و به صورت شیلنگ دار، شیرآلات توکار شودر ، ساده و پایه بلند تولید می گردد.

همچنین این را هم اضافه کنیم شما می توانید شیرآلات شودر را در رنگبندی های متنوع که شامل: سفید کروم، کروم مات، شیری کروم، کروم، طلایی مات، شیری مات، طلایی و مشکی طلایی می باشد را در بازار پیدا نمایید.

پس با این رنگبندی هر مصرف کننده ای با هر نظر و سلیقه ای می تواند این شیرآلات توکار منحصر به فرد و با کیفیت را خریداری و در دیزاین ساختمان خود استفاده نماید.

 

شیرآلات توکار شودر

حال که تا حدودی با شیرآلات و همچنین برند نام آشنا کشور یعنی برند شودر آشنا شدیم بد نیست به سراغ بحث اصلی خود یعنی شیرهای توکار شودر برویم و ببینیم این شیرآلات چه ویژگی و مزایای را با خود به همراه دارند. همچنان با ما همراه باشید.

سایر مقالات
شودر , سوابق و معرفی محصولات شرکت

برند شودر همانطور که در بالا هم اشاره داشتیم یکی از برندهای نام آشنا در تولید شیرآلات می باشد. شیرهای توکار شودر طبق استانداردهای روز تولید شده و از مواد اولیه با کیفیت و همچنین در رنگبندی های متنوع تولید گردیده است.

ویژگی های شیرآلات توکار شودر

ویژگی های شیرهای توکار شودر باعث شده تا مصرف کنندگان بسیاری تمایل به استفاده از این شیرآلات را داشته باشند. در ادامه به چند مورد از ویژگی های شیرآلات توکار شودر اشاره می نماییم.

  • در ساختمان های جدید و حتی قدیمی قابل استفاده می باشد.
  • طراحی و تولید در رنگ های متنوع و مشتری پسند.
  • طراحی و تولید در سایزهای متفاوت.
  • مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی.
  • زیبا و جذابیت خاصی به محیط مورد نظر می دهد.
  • قابل نصب در هر مکانی از ساختمان می باشد.

کاربرد شیرآلات توکار شودر

از مهمترین فاکتورهایی که در زمان خرید مصرف کنندگان به آن توجه وافر دارند زیبایی و جذابیت محصول مورد نظر می باشد. شیرآلات توکار شودر با جذابیت و زیبایی که در خود دارد توانسته نظر مصرف کنندگان بسیاری را به سمت خود جذب نماید.

از کاربردهای شیرهای توکار شودر می توان به این موارد اشاره داشت:

  • قابل نصب در حمام
  • قابل نصب در دستشویی
  • قابل استفاده در آشپزخانه
  • قابل استفاده در محیط های که می خواهیم شیر آب آنجا قرار دهیم.
  • قیمت شیرآلات توکار شودر

در رابطه با قیمت شیرآلات توکار شودر باید بگوییم فرق چندانی با شیرآلات روکار شودر ندارند. در صورت تمایل به دانستن قیمت این شیرآلات می توانید با همکاران ما در بازرگانی کشیشی تماس حاصل کرده و با قیمت به روز شده این محصولات باخبر گردید و یا در صورت تمایل اقدام به خرید شیرآلات توکار شودر نمایید. متاسفیم که به علت نوسانات ارزی از نمایش قیمت تمام شده معذور می باشیم.

سایر مقالات
شیر ظرفشویی دو کاره شودر چه کاربردی دارد؟

در آخر

خرید شیرآلات جذاب و زیبا باعث دوچندان شدن زیبایی منزل می شود و یکی از فاکتورهای زیبایی در هر خانه وجود شیرآلات زیبا و شیک می باشد.

انواع مختلفی از شیرآلات وجود دارند که یکی از آنها شیرآلات توکار می باشد. شیرآلات توکار برای محیط های کوچک که فضای کافی ندارند به عنوان یک فاکتور مهم و تأثیرگذار شناخته می شود.

این شیرآلات با مزایایی که دارد برای مکان های مختلف قابل استفاده می باشد و می توان در: دستشویی، حمام و حتی آشپزخانه از این شیر استفاده نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات