بررسی شیرآلات چشمی و قیمت شیرآلات چشمی

قیمت شیرآلات چشمی

بررسی شیرآلات چشمی و قیمت شیرآلات چشمی

کلیاتی از شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

شیرآلات چشمی چه نوع شیرالاتی هستند؟ آیا قیمت شیرآلات چشمی مقرون به صرفه می باشد؟ و آیا این شیرآلات به آسانی دچار آسیب قرار می گیرند؟ شیر آلات ساده بهتر است یا شیرآلات چشمی؟

همانطور که می دانید شیرآلات برای آبرسانی در ساختمان ها نقش مهم و بسزایی دارند. به همین جهت برندهای مختلفی همچون شودر اقدام به طراحی و ساخت شیرآلات با نظر و سلیقه مشتریان و تکنولوژی های روز دنیا نموده اند. امروزه شیرآلات یکی از مهمترین اجزا در دیزاین خانه به شمار می روند و اگر مایل هستید خانه ای زیبا و جذاب داشته باشید توجه به این کالا بسیار مهم تلقی می شود. شیرآلات در انواع مختلف: ساده، اهرمی، چشمی و … طراحی و تولید گردیده و در بازار موجود می باشد. اینبار در بازرگانی کشیشی نمایندگی شیرآلات شودر  شما را با یک محصول با کیفیت و زیبا آشنا می سازیم و آن هم شیرآلات چشمی است. در ادامه شما را با ویژگی، کاربرد و همچنین قیمت شیرآلات چشمی آشنا می سازم. با ما در بازرگانی کشیشی تا انتهای همراه باشید.

شیرآلات چشمی

شیرآلات چشمی با نام شیرآلات اتوماتیک هم شناخته می شود.

شیرآلات چشمی در این روزها که همه چیز به صورت خودکار استفاده می شود، بسیار محبوبیت پیدا کرده و توانسته از دیگر انواع شیرآلات همچون: اهرمی، ساده و … پیشی گرفته و در صدر قرار گیرد. چرا که در این شیرآلات از هیچگونه اهرم و دسته ای استفاده نشده است.

سایر مقالات
معرفی محصولات برند شودر

شیرآلات اتوماتیک یا همان چشمی با کمک حسگرهای مادون قرمز که بر روی آنها طراحی و تعبیه شده است به شکل اتوماتیک عمل می نماید.

زمانی که سنسور سینگالی را تشخیص ندهد، شیر بسته می ماند و به هیچ عنوان آبی از شیر خارج نمی گردد. زمانی که حرکتی رخ داد سنسور عمل نموده و سینگال به سلونوئید ارسال می شود. در این زمان دریچه ای باز شده و آب از شیر خارج می گردد.

شیرآلات چشمی در دو گروه طراحی شده که یک گروه با کمک برق قابل استفاده می باشند و یک گروه با کمک باتری قابل استفاده هستند.

البته می توانید شیرآلات چشمی که با برق کار می کنند هم به منبع باتری مجهز نمایید تا زمانی که برق به هر دلیلی قطع شد بتوانید با منبع باتری از شیرآلات چشمی خود استفاده نمایید.

شیرآلات چشمی به طور معمول با کمک باتری کار کرده که حسگر مادون قرمز را تامین می سازد.

از کاربردهای شیرآلات چشمی می توان به استفاده آن در: خانه ها، حمام های عمومی، مراکز خرید، رستوران ها و دیگر ساختمان های عمومی اشاره نمود.

این شیرآلات یک مزیت مهمی که دارد این است که در مصرف آب صرفه جویی می نماید.

مزایای استفاده از شیر چشمی

قبل از اینکه بخواهیم شما را با قیمت شیرآلات چشمی آشنا سازیم بهتر است ببینیم این شیرآلات دارای چه مزایایی می باشد.

شیرآلات چشمی با کمک تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده و با ظاهر ظریف و زیبای خود توانسته ظاهر لوکس و جذابی به خانه ها دهد. از جمله مزایای استفاده از شیرآلات چشمی می توان به این موارد اشاره نمود:

سایر مقالات
بهترین رنگ برای شیرآلات چه رنگی می باشد؟

صرفه جویی در مصرف:

 این شیرآلات می توانند نقش مهمی را در حفظ و صرفه جویی آب ایفا نمایند. شیر چشمی با کمک حسگری که دارد از باز ماندن بیهوده آب جلوگیری کرده و برای خانواده های پر جمعیت یک انتخاب مناسب می باشد و به همین جهت برای مکان های عمومی همچون رستوران ها، مراکز خرید و … از این شیرآلات استفاده می گردد.

بهداشتی می باشد:

این شیرآلات به علت دارا بودن سنسور از لمس دست به شیر جلوگیری کرده و به همین جهت بهداشتی می باشد و از انتشار میکروب ها جلوگیری می نماید.

دسترسی آسان و راحت به آب:

این شیرآلات برای تمام سنین به خصوص برای کودکانی که برای آنها مشکل است تا شیر آب را باز و بسته نمایند انتخاب مناسبی می باشد. همچنین از هدر رفت آب توسط کودکان جلوگیری می نماید.

معایب شیرآلات چشمی

دانستیم که شیرآلات چشمی باعث صرفه جویی آب می شود، برای خانواده های پرجمعیت و همچنین مکان های عمومی انتخاب مناسبی است. از انتشار بیماری به دیگر جلوگیری می نماید و … . اما با این همه به طور معمول این شیرآلات دارای معایبی هم می باشند که در ادامه شما را با آنها آشنا می سازیم.

قیمت شیرآلات چشمی :

می توان به عنوان مهمترین معایب برای شیرآلات چشمی به قیمت آن اشاره داشت. اما بهتر است بدانید درست است که شیرآلات چشمی از شیرآلات معمولی کمی گران تر هستند اما در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه های ماهیانه می گردند.

بدون برق، آبی نخواهد بود:

 این شیرآلات با کمک نیروی الکتریکی کار کرده و زمانی که برق نباشد، امکان استفاده از این دستگاه غیر ممکن می شود. البته شما می توانید شیرآلات چشمی که دارای منبع تغذیه باتری هستند را استفاده نمایید.

سایر مقالات
خرید شیرآلات هوشمند چه مزایایی به همراه دارد؟

جای نامناسب حسگر مادون قرمز در شیرآلات چشمی:

کارایی شیرآلات چشمی و همچنین راحتی استفاده از این شیرآلات بسته به نحوه کار چشم الکترونیکی می باشد.

در صورتی که حسگر در جای مناسب خود قرار نگرفته باشد در زمان استفاده شیر با تاخیر آب را خارج می سازد و یا اصلا کار نمی کند.

برند شیرآلات چشمی:

برخی از تولید کنندگان شیرآلات چشمی برای پایین آوردن قیمت شیرآلات چشمی خود از مواد تشکیل دهنده با کیفیت پایین استفاده می نمایند. همچنین روکشی که روی این شیرآلات کشیده می شود از کیفیت پایین برخوردار می باشد.

اما خوب برندهای معتبری همچون شودر در طراحی و ساخت شیرآلات چشمی از مواد با کیفیت در تولید شیرآلات خود استفاده و با قیمتی مناسب به بازار عرضه می دارند.

قیمت شیرآلات چشمی

هر فردی قبل از اینکه اقدام به خرید کالا مد نظر خود کند، ابتدا به قیمت آن کالا می اندیشد و می خواهد بداند که قیمت آن کالا چه مقدار می باشد و به چه علت این چنین قیمتی به آن داده شده است.

در رابطه با عواملی که روی قیمت شیرآلات چشمی تاثیر می گذارند می توان به این موارد اشاره نمود:

  • جنس بدنه
  • جنس قطعات تشکیل دهنده در داخل دستگاه
  • میزان ماندگاری و دوام
  • مشخصات و مدل باتری شیرآلات چشمی
  • میزان آب دهی در دقیقه
  • مشخصات آداپتور
  • شارژی بودن یا نبودن
  • قدرت و دامنه سنسور
  • میزان دمای آب

آیا شیرآلات چشمی برای خانه ها مناسب است؟

این شیرآلات به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارد و همچنین به علت داشتن تکنولوژی روز دنیا جزو محصول محبوب و پر طرفدار بین مصرف کنندگان شده است. با کمک شیرآلات چشمی زیبایی خانه دو چندان شده و همچنین از مصرف بیش از حد آب جلوگیری می گردد. شما می توانید شیرآلات چشمی را هم در آشپزخانه و هم در سرویس بهداشتی خود نصب نمایید و باعث ظاهری لوکس و جذاب به خانه خود دهید.

سایر مقالات
نکات مهم در انتخاب شیر آب که باید بدانیم!

در آخر قیمت شیرآلات چشمی

شیرآلات چشمی به هیچ عنوان دسته یا اهرمی نداشته و با کمک حسگر مادون قرمزی که روی این شیرآلات طراحی و تعبیه شده است باعث باز و بسته شدن شیر می گردد.

از این شیرآلات می توان در منازل، مکان های عمومی همچون: مراکز خرید، رستوران ها و … استفاده نمود.

شما می توانید برای استعلام قیمت شیرآلات چشمی با مشاوران ما در قسمت فروش ارتباط برقرار کرده و قیمت به روز شیرآلات چشمی شودر را کسب نمایید. همچنین می تواند درصورت تمایل اقدام به خرید شیرآلات چشمی نمایید و باعث جذابیت خانه خود شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات