انواع شیرآلات شودر را بشناسیم.

انواع شیرآلات شودر

انواع شیرآلات شودر را بشناسیم.

کلیاتی از شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

شیرآلات شودر را می توان جزو با کیفیت ترین و برترین شیرآلات در کشور دانست. شرکت تولید کننده شیرآلات شودر توانسته با محصولات مرغوب و با کیفیت خود در صدر تولیدکنندگان شیرآلات قرار گرفته و با رقیبان سرسخت خود در رقابت باشد. شودر با طراحی خاص، بی نظیر و متنوع خود توانسته نظر مصرف کنندگان بسیاری را به سمت خود جلب نماید. ما اینبار می خواهیم در بازرگانی کشیشی شما را با انواع شیرآلات شودر آشنا سازیم. اگر شما هم مایل به خرید شیرآلات شودر هستید و نمی دانید کدام یک از انواع شیرهای شودر برای شما مناسب باشد، پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

شیرآلات شودر

در زمینه تولید شیرآلات برندهای مختلفی وجود داشته که یکی از آنها برند شودر می باشد. این شیرآلات در انواع مختلف تولید شده و به راحتی قابل نصب هستند و به علت طراحی زیبایی که این شیرآلات دارند، می توانند زیبایی چشمگیری به محیط مربوطه دهند.

این برند در سال ۱۳۷۰ کار خود را در زمینه تولید شیرآلات شروع کرده و توانسته تا به امروز در صدر تولیدکنندگان شیرآلات قرار بگیرید و همین ماندگاری تا به امروز خود نشان دهنده یک سابقه درخشان برای این برند خواهد بود.

 شودر محصولات خود را در طرح های متنوع، رنگبندی های خاص و بی نظیر تولید کرده و باعث شده حتی مصرف کنندگان سخت پسند هم بتوانند بهترین انتخاب و تصمیم گیری را در خرید شیرآلات داشته باشند.

سایر مقالات
نکات مهم در خرید شیرآلات لاکچری

این برند ایرانی با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا شیرآلات خود را تولید کرده و البته از خدمات پس از فروش هم برخوردار می باشد.

ویژگی های شیرآلات بهداشتی شودر

از ویژگی های شیرآلات بهداشتی شودر می توان به این موارد اشاره داشت:

طراحی زیبا: این برند طراحی خود را تکیه بر طراحی آلمانی انجام داده و به علت طراحی خاص و زیبایی که دارد توانسته نظر مشتریان خود را کسب نماید. این شیرآلات در دو طرح کلاسیک و اهرمی طراحی و تولید گردیده است.

نصب آسان: نصب این شیرآلات آسان بوده و به صورت: ساده، توکار، پایه بلند و شیلنگ دار می توان در اسپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام نصب نمود و زیبایی و جلوه خاصی به دیزاین خود داد.

رنگبندی های متنوع: شیرآلات شودر دارای رنگ های متنوع: سفید کروم، مشکی طلایی، شیری کروم، کروم، شیری طلایی، کروم مات، شیری طلایی و طلایی مات تولید شده و در بازار عرضه می گردد و توانسته نیاز مشتری های سخت پسند را برآورده سازد.

از دیگر ویژگی های شیرآلات شودر می توان به این موارد هم اشاره داشت:

  • به راحتی و با کمک پارچه مرطوب تمیز می گردد.
  • مجهز به پرلاتور کاهش دهنده مصرف آب می باشد.
  • از نظر قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.
  • کارتریج شیرآلات شودر از جنس سرامیک است.
  • کارتریج آن در برابر فشار آب و دما مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.
  • دارای بدنه آبکاری شده بوده و به همین جهت دچار زنگ زدگی نخواهد شد.

انواع شیرآلات شودر

حال که با ویژگی های برند شودر آشنا شدیم و دانستیم کیفیت محصولات شودر به چه صورت است بیاید با انواع شیرآلات شودر هم شما را آشنا سازیم و بسته به ویژگی هایی که در نظر دارید بتوانید یک انتخاب ایده آل برای شیرآلات ساختمان خود داشته باشید. پس با ما همچنان در بازرگانی کشیشی همراه باشید.

سایر مقالات
شیرآلات توکار شودر چه ویژگی دارند؟

شیرالات شودر اروپا

شیرآلات مدل اروپا یکی دیگر از انواع شیرآلات شودر می باشد و از یک طرح ایتالیایی تاثیر گرفته است. در ساخت این مدل از دو کارتریج استفاده گردیده که باعث شده تا ۳۰ درصد مصرف آب کاهش پیدا کند.

 زوایای تمام مدل های اروپا شیرالات شودر نود درجه و قائم می باشد و همین طراحی خاص آن، باعث جذابیت بیشتر محیط اطراف خود شده است.

این مدل در رنگ های کروم و کروم مات با بهترین کیفیت تولید شده و در کنار قیمت مناسب، به راحتی قابل نصب می باشد.

شیرآلات باواریا از انواع شیرآلات شودر

اگر به دنبال یک شیرآلات شودر هستید که در کنار سادگی بسیار هم شیک باشد و البته از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد، پیشنهاد ما شیرآلات باواریا است. این شیر آلات در رنگ کروم تولید شده و در کنار سادگی که دارد برای سبک های مختلف منزل یک انتخاب ایده آل است.

این شیر در برابر فشار و دما مقاومت خوبی داشته و به علت آبکاری با کیفیتی که دارد به راحتی تمیز می گردد.

شیرالات شودر دانته

اگر به دنبال یک سبک مدرن با طراحی ابعاد آرگونومیک هستید، پیشنهاد ما به شما عزیزان شیرآلات شودر مدل دانته است. بدنه شیرآلات دانته از جنس آلیاژ برنج مرغوب بوده و همچنین در سه رنگ ژلایی، شیری- طلایی و کروم تولید و قابل فروش می باشد.

شیر دانته در چهار ست مناسب برای شیرآلات سرویس بهداشتی، حمام، ظرفشویی و روشویی طراحی گردیده و این را هم اضافه نماییم این چهار مدل دانته مجهز به کارتریج سرامیکی است و به همین جهت دوام بسیاری بالایی داشته و در برابر دما و فشار هم مقاوم می باشد.

سایر مقالات
مزایای شیرالات طلایی به همراه قیمت شیرآلات طلایی

 این مدل از شیرآلات دانته آسان بوده و به علت ظاهر زیبا و قیمت مناسب جزو محبوب ترین شیرآلات می باشد. 

شیرالات شودر بیزانس

یکی دیگر از انواع شیرآلات شودر، مدل بیزانس می باشد. در رابطه با این مدل شیر شودر هم باید گفت که این شیر از سبک کلاسیک الهام گرفته شده و جنس آن برنج می باشد. همچنین در رنگ های طلا- مات، کروم و طلا تولید می گردد.

جزو شیر آلات ساده اما در عین حال شیک بوده و در کنار کیفیت عالی که در تولید آن استفاده شده از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد.

نصب شیرآلات شودر مدل بیزانس آسان بوده، دارای دسته های اهرمی و آبکاری شده مدرن است و همچنین دوام این شیرآلات بسیار بالا بوده و همین کیفیت بالا و البته طول عمر بالایی که دارد باعث شده تا در بین انواع شیرآلات شودر جزو محبوبترین ها باشد‌.

شیرالات شودر تیفانی

شیرآلات مدل تیفانی دارای طراحی مدرن بوده و در رنگ بندی های متنوع همچون: شیری – کروم، شیری – طلایی، مشکی – طلا و همچنین کروم تولید شده و در کنار کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی که دارد جزو محصولات پروفروش شیرآلات شودر می باشد. روی بدنه شیرآلات تیفانی با الکترواستاتیک پوشش داده شده و همین باعث گردیده تا در کنار ثابت ماندن رنگ محصول در برابر انواع مواد شوینده هم مقاوم باشد.

دارای نماد استاندارد ایران و اروپا بوده و طول عمر بالایی دارد.

شیرالات شودر اطلس

مدل اطلس در سبک مینیمال و در رنگ کروم تولید می گردد. دارای خدمات پس از فروش بوده و به علت کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب آن باعث شده تا در بین خریداران محبوبیت داشته باشد. 

سایر مقالات
نصب شیرآلات توکار به چه صورت انجام می شود؟

شیرالات شودر باروک پلاس

از دیگر انواع شیرالات شودر می توان به مدل باروک پلاس اشاره داشت. این مدل به سبک کلاسیک طراحی گردیده و برخلاف دیگر انواع شیرآلات شودر فاقد اهرم بوده و پیچی می باشد.

در تولید این محصول از کارتریج سرامیکی و پرلاتور کاهنده استفاده شده است و همچنین دارای آبکاری مدرن می باشد. این مورد را هم اضافه کنیم شیرآلات شودر مدل باروک پلاس به دلیل آبکاری با کیفیتی و مدرن که روی آن صورت گرفته در برابر انواع شوینده ها مقاوم می باشد. به علت قیمت مناسبی هم که این مدل دارد مصرف کنندگان بسیاری را ترغیب به خرید نموده است.

چرا برند شودر را انتخاب کنیم؟

شودر طبق آخرین تکنولوژی های روز دنیا و استانداردهای تعیین شده تولید می گردد و با توجه به: طول عمر بالا، زیبایی، طراحی ایده آل و … جزو برندهای برجسته در بین سایر برندهای داخلی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات