انواع شیرآلات بهداشتی که برای تاسیسات مناسب هستند.

انواع شیرآلات بهداشتی

انواع شیرآلات بهداشتی که برای تاسیسات مناسب هستند.

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

اگر توجه کرده باشید امروزه تنوع بسیاری در تولید شیرآلات وجود داشته و این در مورد شیرآلات بهداشتی هم صدق می نماید. شما می توانید از بین انواع شیرآلات بهداشتی یک انتخاب ایده آل و مناسب برای خود داشته باشید. اگر نمی دانید کدام نوع از شیر بهداشتی برای شما مناسب است، ما شما را در این باره راهنمایی می کنیم. ما در این مقاله شما را با انواع شیرآلات بهداشتی آشنا کرده و کیفیت و ویژگی های که دارند را برای شما ذکر خواهیم کرد.

اگر شما سری به بورس انواع شیرآلات و تجهیزات سرویس های بهداشتی زده باشید متوجه شده اید که مدل های بسیار زیاد و متنوعی از این اقلام در بازار وجود دارند که ممکن است انتخاب را برای شما سخت کنند. شیرآلات امروزه نه تنها برحسب جنس بلکه بر اساس عملکرد و تکنولوژی روز در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند. در این مقاله انواع شیرآلات بهداشتی به همراه کاربرد آنها توضیح داده شده است تا در هنگام خرید شیرآلات و نصب آنها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شیرآلات بهداشتی مرغوب دارای چه ویژگی های می باشند؟

شیرآلات به عنوان یکی از متنوع ترین لوازم ساختمانی شناخته می شوند و در رنگ بندی، مدل و مکانیزم و قیمت های متفاوت موجود هستند. به طور کلی شیرآلات ساختمانی از نظر کاربردی به ۴ دسته تقسیم می گردند که شامل: روشویی ظرفشویی، حمام و دستشویی می شود.

سایر مقالات
علم یونیکا

قبل از اینکه بخواهیم با انواع شیرآلات بهداشتی آشنا گردیم، بهتر است ابتدا ببینیم یک شیر بهداشتی ایده آل باید چه ویژگی های داشته باشد و به وسیله آن از بین انواع شیرهای بهداشتی انتخاب مناسبی را داشته باشیم.

  • به راحتی قابل استفاده باشد.
  • روکش شیر با کیفیت بوده و دچار خط و خش نشده باشد.
  • استانداردهای لازم را داشته باشد.
  • بدنه آن مقاوم باشد.
  • دارای گارانتی باشد.

انواع شیرآلات بهداشتی

با پیشرفت های که در صنعت تولید شیرآلات رخ داده ما با انواع مختلفی از شیرآلات با کیفیت ها و قیمت های متفاوت مواجه هستیم. به همین جهت در زمان خرید ممکن است در انتخاب شیرآلات کمی سر درگم گردیم. به همین دلیل بهتر است با انواع شیرآلات ابتدا آشنا گردیم و بسته به نظر و علایق خود انتخاب کنیم که کدام نوع شیر می تواند مورد مناسبی باشد.

در ادامه شما را با انواع شیرآلات شودر که در نمایندگی اصلی شودر عرضه می گردند آشنا می سازیم تا در صورت خرید شیرآلات بهداشتی یک انتخاب مناسب را داشته باشید. پس همچنان با ما همراه باشید.

شیرآلات کلاسیک

اولین نوع از شیرآلات بهداشتی می توان به شیرآلات کلاسیک یا همان دو دستگیره ای اشاره داشت. دستگیره های پیچی که شیرآلات بهداشتی دارند امکان تنظیم فشار آب و تنظیم دما را دارا می باشند. اینگونه بگوییم که یک دستگیره برای آب سرد و یک دستگیره برای آب گرم دارد.

با کمک مغزی جریان آب در این نوع از شیرآلات بهداشتی کنترل می گردد.

 

شیرآلات اهرمی

به عنوان دومین نوع از شیرآلات بهداشتی می توان به پرکاربردترین شیرآلات اشاره داشت و آن هم شیرآلات اهرمی است. شیرآلات اهرمی امروزه به علت کارکرد آسان، بادام بودن و قیمت مناسبی که دارند، جزو پرکاربردترین شیرآلات می باشند.

سایر مقالات
معایب شیرآلات توکار چیست؟

این شیرآلات با کمک دسته اهرمی هدایت شده و با بالا و پایین کردن اهرم باعث وصل با قطع آب شد و با چپ و یا راست نمودن اهرم این امکان فراهم می گردد تا آب را سرد یا گرم نمود.

شیرآلات اهرمی تفاوت فاحشی با شیرالات کلاسیک دارند. شیرآلات اهرمی دارای کارتریج به جای دو مغزی که در شیرهای کلاسیک وجود دارد، را دارا می باشد و برعکس شیرهای کلاسیک که برای آب سرد و گرم دسته جداگانه تعبیه شده، شیرهای اهرمی دارای یک دسته است و با چپ یا راست نمودن امکان گرم و سرد نمودن اب وجود دارد.

شیرآلات توکار

یکی دیگر از انواع شیرآلات بهداشتی، شیرآلات توکار می باشند. این نوع از شیرآلات برای زمان هوایی که محیط مورد نظر کوچک است و نمی خواهید فضایی بدون دلیل اشغال شود یک انتخاب ایده آل است. البته امروزه باعث شده تا انتخاب بیشتر افراد باشد چرا که در کنار باز شدن محیط زیبایی ظاهری محیط را حفظ کرده و تمیزکاری شیرآلات هم به راحتی انجام می پذیرد.

در این نوع از شیرآلات تمام اجزای شیر به غیر از دسته شیرآلات داخل دیوار قرار خواهند گرفت و به بیرون به هیچ عنوان دید نخواهد داشت.

البته اشاره داشته باشیم که نصب شیرآلات توکار، پیچیده تر از شیرآلات روکار می باشد.

قیمت انواع شیرآلات بهداشتی

همانطور که مشاهده کردید شیرآلات بهداشتی هم همچون شیرآلات آشپزخانه دارای مدل های مختلف است. این شیرآلات در کنار تفاوتی که در نوع و مدل با یکدیگر دارند از نظر قیمتی هم با یکدیگر فرق دارند.

سایر مقالات
خرید شیرآلات هوشمند چه مزایایی به همراه دارد؟

شیرآلات بهداشتی از نظر قیمتی به طور کلی به سه دسته شیرآلات بهداشتی لوکس، شیرآلات بهداشتی متوسط یا معمولی و شیرآلات بهداشتی ارزان قیمت تقسیم بندی می شود و شما می توانید بسته به بودجه خود از بین انواع شیرآلات بهداشتی یک انتخاب مناسب داشته باشید.

بهتر است بدانید که هر چه شیرآلات بهداشتی دارای اجزای پیچیده تری باشند از نظر قیمتی هم به مراتب بالا خواهند بود.

به عبارتی بهتر است اینگونه بگوییم که وزن و قیمت شیرآلات نخواهد بود که کیفیت شیرآلات را تعیین خواهند کرد. ممکن است شیرآلات بهداشتی ارزان از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند. پس توجه به مواد اولیه و لوازم استاندارد است که می تواند کیفیت شیرآلات بهداشتی را تعیین نماید.

در آخر

شیرآلات ساختمانی جزو پرکاربردترین اجزای ساختمان ها می باشند و به همین جهت است که توصیه می شود از بهترین و با کیفیت ترین شیرآلات در ساختمان ها استفاده گردد. شیرآلات ساختمانی به طور کلی به چهار دسته شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات بهداشتی، شیرآلات روشویی و شیرآلات حمام تقسیم بندی می گردد. هر کدام از این شیرآلات هم جدا گانه دارای انواع مختلفی می باشند و این موضوع برای شیرآلات بهداشتی هم صدق می نماید و می توان برای انتخاب سرویس بهداشتی خود از بین انواع شیرآلات به آشتی یک انتخاب مناسب با سلیقه و نیاز ها خود داشت.

هر کدام از انواع شیرهای به آشتی ویژگی و کارکرد مختص به خود را دارا می باشند و از نظر قیمتی هم دارای تنوع قیمتی هستند و از قیمت مناسب تا قیمت بالا در بازار موجود می باشند.

سایر مقالات
برتری ها و ویژگیهای محصولات شودر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات