کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ

کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ

کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ چیست؟ چه کاربردی دارد؟ چگونه می توان از کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیو پایپ استفاده نمود. برای رسیدن به جواب این سوال ما را تا انتهای این مقاله یاری نمایید.

نمایندگی اصلی نیوپایپ با ارائه بهترین لوله نیوپایپ و ارائه بالاترین کیفیت ها، همیشه در صدر بوده است. بهترین ها را از بازرگانی کشیشی بخواهید.

کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ

نیوپایپ به عنوان یکی از برندهای معروف و معتبر در زمینه تولید لوله های پنج لایه و تک لایه شناخته می شود. این برند از گروه شرکت گیتی پسند می باشد که در سال 1378 توسط چند جوان اصفهانی تاسیس و راه اندازی شد و تا کنون توانسته با عرضه لوله اتصالات ۵ لایه با نام تجاری لوله اتصالات نیوپایپ یک قدم جدید در صنعت اتصالات پلیمری بردارد.

این برند محصولات با کیفیت و متنوعی را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی نموده است از جمله محصولات برند نیوپایپ می توان به این موارد اشاره کرد:

1. انواع لوله های پنج لایه نیوپایپ، ،زانویی، رابط، مغزی، سه راهی ها تبدیل، درپوش و … در انواع: پرسی، فشاری، کوپلی و رزوه ای.

2. کلکتور ها، بوشن، انواع چپقی، والو ها و … برای توزیع یکنواخت سیال، انتقال و کنترل سیال، قطع و وصل آن و تغییر جهت مسیر لوله.

3. دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز به منظور لوله کشی و خدمات تاسیساتی شامل: دستگاه پرس، جعبه ابزار لوله، جعبه فک و قالب، ابزارهای تنظیم، قالب ها، دستگاه برش لوله، فک و پرس، رول بازکن، لوله خم کن و… .

کلکتور چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ صحبت کنیم ابتدا بد نیست یک آشنایی‌ با کلکتور داشته باشیم و ببینیم چیست و چگونه استفاده می شود؟

سایر مقالات
چیلر جذبی: چگونه کار می کند و چه کاربردهایی دارد؟

کلکتور ابزاری یا وسیله ایی می باشد که با کمک آن می توان آب را به طور یکسان در سطح ساختمان تقسیم نمود. این وسیله لوله ای شکل و از جنس برنج است که روی آن بین ۲ تا ۱۴ خروجی تعبیه شده تا بتوان با کمک آن انشعاب با فشار یکسان به سمت های دیگر ساختمان داشت.

از مزایای مهم این روش هم می توان به انتشار آب به طور یکسان در لوله و همچنین در صورت لزوم این امکان وجود دارد تا در هر زمانی آب هر منطقه ایی که مایل بودیم به هر دلیلی از قبیل نشتی و … قطع کنیم به راحتی بدون درگیر نمودن سایر نقاط دیگر آن نقطه را قطع نماییم.

سیستم گرمایش از کف چیست؟

این سیستم به عنوان یک روش جدید، به روز و منحصربه فرد می باشد. این سیستم باعث می شود تا تمام فضای ساختمان اعم از: اتاق، آشپزخانه، حمام و … به طور یکنواخت از سطح گرم و به سمت بالا منتقل پیدا کند. با کمک سیستم گرمایش از کف حسی کاملا متفاوت برعکس سایر سیستم های گرمایشی را تجربه خواهیم کرد.

سیستم گرمایش از کف برای اولین بار توسط رومیان ابداع و مورد استفاده قرار گرفت. پس از آن به کشورهای کره و ژاپن انتقال پیدا کرده و پس از آن سایر کشورهای جهان هم از این سیستم گرمایشی استفاده نمودند.

در سال 1380 وارد ایران شده و برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت. لوله مورد استفاده در سیستم گرمایش از کف لوله پنج لایه نیوپایپ است. این لوله به دلیل مواد اولیه که در تولید آن استفاده شده یک انتخاب ایده آل برای این سیستم می باشد.

سایر مقالات
کنترل سیستم گرمایش از کف چیست؟

از ویژگی های لوله پنج لایه نیوپایپ می توان به: انعطاف پذیری، دوام بالا، طول عمر بالا، مقاومت بالا در برابر سرما و گرما و … اشاره نمود.

در ادامه کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ با ما همچنان همراه باشید.

چرا باید از سیستم گرمایش از کف استفاده کنیم؟

  • به طور یکنواخت کل فضا را گرم می نماید.
  • امکان ایجاد دمای مطلوب در کف را دارد.
  • در مصرف انرژی هزینه های مصرفی صرفه جویی کمی شود.
  • تعمیر و سرویس همیشگی ندارد.
  • امکان کنترل دما وجود دارد.
  • با هر کف پوشی قابل استفاده است.

کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ

حال که با کلکتور آشنا شدیم نوبتی هم باشد نوبت کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ است. پس با ما همچنان همراه باشید.

کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ مجموعه ایی می باشد که توانسته تمام احتیاجات مجریان، طراحان و پیمانکار را به صورت یکجا فراهم بسازد.

از جمله موارد که می توان به وجود آن اشاره نمود: شیر برقی، فلومتر، شیر تنظیم دبی، شیر تغذیه کننده، مدار بای پس و … است.

همچنین دو عدد ترموتر روی شیرهای ورودی کلکتورهای رفت و برگشت نصب هستند که این امکان را فراهم می سازند تا دمای رفت و برگشت را به صورت کامل مشاهده نمود.


لوله پنج لایه نیوپایپ
برای خرید لوله نیوپایپ از نمایندگی اصلی نیوپایپ، بازرگانی کشیشی و اطلاع از قیمت اتصالات نیوپایپ با ما تماس بگیرید.

آیا می توان کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ را به  ترموستات های برقی متصل نمود؟

شیر برقی کلکتور که در کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ موجود است به حس گرهای الکتریکی در هر محیط به طور مجزا متصل می شود و فرمان قطع و وصل هر کدام حرارتی را دریافت می نماید. در نتیجه عملیات تنظیم دمای خودکار هر محیط صورت می پذیرد.

بهتر است به این موضوع هم اشاره کنیم که برخی از این ترموستات ها امکان برنامه ریزی روزانه و هفتگی را دارا می باشند و باعث می شوند تا کاربر بتواند به دماهای مختلف دسترسی داشته باشد.

سایر مقالات
مقایسه کیفیت و قیمت لوله نیوپایپ با سایر لوله‌های پلی‌اتیلن

از مزایای این سیستم می توان به این مورد هم اشاره کرد که در فضاهای مسکونی این امکان فراهم می شود تا استقلال دمایی در هر فضا بسته به نظر کاربر وجود داشته باشد.

با این روش در هزینه های مصرفی هم تا حد ممکن صرفه جویی می شود. این ترموستات ها به دلیل اینکه دیجیتال هوشمند و الکترومکانیکال هستند قابلیت اتصال به سنسور حرارتی کف را دارا می باشند.

توجه کنید شیرهای برقی کلکتور گرمایش از کف نیوپایپ روی خط برگشت نصب شده باشند.

ویژگی

از ویژگی های کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ می توان به این موارد اشاره کرد:

  • داشتن صفحه نمایش بزرگ
  • امکان حذف برنامه ریزی و کنترل دستی
  • کالیبره نمودن دمای نمایشی
  • حفظ دائمی تنظیمات کاربر (در صورت قطع برق)
  • امکان کنترل بویلر و شیر برقی به طور همزمان
  • دوره های برنامه ریزی انتخابی

قیمت کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ

برای هر فردی در زمان خرید محصول مورد نظر تفاوت های قیمتی می تواند روی تصمیمات تاثیر بسزایی بگذارد. وجود کالا های بی کیفیت که با قیمتی بسیار مناسب در بازار مورد عرضه می باشند باعث شده تا دو دلی و شک در جان خریداران ایجاد شود.

بهتر است بدانید کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف لوله نیوپایپ تمام ویژگی هایی که مایل هستید

دستگاه مورد نظر شما داشته باشد را داراست. این دستگاه با بهترین کیفیت و مواد تولید و روانه بازار شده و برعکس محصولات مشابه که قیمت پایینی دارند دارای استاندارد های لازم می باشد. شما می توانید با کمک بازرگانی کشیشی بهترین محصولات خود را از قبیل کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف نیوپایپ را خریداری و تضمین کیفیت آن را دریافت نمایید.

سایر مقالات
مراحل اجرای سیستم گرمایش از کف چیست؟

سوالات پرتکرار:

کلکتور ترموستاتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

کلکتور ترموستاتیک یک دستگاه است که با استفاده از یک سنسور حرارتی، دمای آب را در سیستم گرمایش از کف تنظیم می‌کند. این دستگاه باعث می‌شود که آب با دمای مناسب به هر اتاق فرستاده شود و از هدر رفتن انرژی جلوگیری کند.

چگونه می‌توان کلکتور ترموستاتیک را نصب و تنظیم کرد؟

برای نصب کلکتور ترموستاتیک، باید آن را به شیر تغذیه آب سرد و خروجی آب گرم وصل کرد. سپس باید سنسور حرارتی را در محل مناسب قرار داد و با استفاده از یک پیچ گوشتی، دمای مورد نظر را روی دستگاه تعیین کرد.

چه مزایایی دارد که از کلکتور ترموستاتیک استفاده کنیم؟

مزایای استفاده از کلکتور ترموستاتیک عبارتند از:

  • افزایش راحتی و آسایش در هر اتاق با تنظیم دمای مناسب
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های گاز و برق
  • جلوگیری از خوردگی و رسوب در لوله‌ها و شیرآلات
  • حفظ عملکرد بهینه سیستم گرمایش از کف

چه نکاتی را باید در هنگام استفاده از کلکتور ترموستاتیک رعایت کنیم؟

نکات مهم در هنگام استفاده از کلکتور ترموستاتیک عبارتند از:

  • بررسی دوره‌ای سطح آب در سیستم و پر کردن آن در صورت نیاز
  • تعویض سنسور حرارتی در صورت خراب شدن یا عدم دقت
  • نگه‌داری و تمیز کردن دستگاه با رعایت دستورالعمل‌های فنی
  • جلوگیری از بستن شیرآلات خروجی آب گرم به صورت کامل

چگونه می‌توان از عملکرد صحیح کلکتور ترموستاتیک اطمینان حاصل کرد؟

برای اطمینان از عملکرد صحیح کلکتور ترموستاتیک، می‌توان از روش‌های زیر استفاده کرد:

  • اندازه‌گیری دمای آب خروجی از هر شیر با یک ترمومتر
  • مقایسه دمای تنظیم شده روی دستگاه با دمای واقعی آب
  • بررسی وجود نشتی یا فشار نامناسب در لوله‌ها و شیرآلات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات