اجناس تقلبی موجود در بازار

اجناس تقلبی موجود در بازار

لوله های گالوانیزه کجا استفاده میشوند؟

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

لوله کشی ها در منازل و سایر اماکن از موارد مهم هستند که باید دقت بالایی در انتخاب آنها شود. خصوصا در واحدهای آپارتمانی و چند طبقه این مهم، بسیار حساس تر میشود. عدم استفاده از لوله های با کیفیت و اتصالات مناسب، می تواند موجب نشتی آب و ایجاد مشکل در واحد ها شود. به همین علت بازرگانی کشیشی بر آن شده تا در مورد اجناس تقلبی موجود در بازار لوله و اتصالات و لوازم جانبی آنها یافت میشود، توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهد. 

اجناس تقلبی که در بازار زیاد یافت میشود و باید در انتخاب آنها دقت بالایی داشته باشیم، شامل موارد زیر هستند؛

  • کلکتور
  • جعبه کلکتور از برند نیوپایپ
  • شیر کلکتور
  • بست های فاضلابی از برند پل ایران

اجناس تقلبی موجود در بازار

اجناس تقلبی علاوه بر اینکه دارای بیمه نامه و ضمانت نامه شرکت های معتبر خود نیستند، حتی کیفیت مناسب برای انجام لوله کشی ها و نصب اتصالات را هم ندارند. طول عمر کمتر در کنار عدم گارانتی محصولات فوق، می تواند موجب شود تا فرد دچار هزینه های اضافه برای تعویض اجناس شود.

جعبه کلکتورها که برای هدایت لوله ها بسیار پرکاربرد هستند و خصوصا برای سیستم گرمایشی نیوپایپ بسیار پرکاربرد هستند، بیشتر نرخ تقلبی بودن را در بازار دارند و برای خرید این اجناس پیشنهاد میشود تا حتما به سراغ مراکز معتبر بروید و از خرید اجناس تقلبی که ممکن است هزینه های گزافی برای شما به همراه داشته باشند خودداری نمایید. 

سایر مقالات
شیر یکطرفه پمپ آب چیست و چه کاربردی دارد؟

اما شیر کلکتور و کلکتور به علت درخواست بالا مشتریان نیز به صورت تقلبی در بازار با قیمت های پایین تر عرضه میشود. به همین جهت خرید این اجناس تقلبی نیز افزایش یافته است و این موضوع نیز در مورد بست های فاضلابی نیز صدق می کنند.

در صورت نیاز به خرید اجناس اصل و با بیمه و گارانتی، پیشنهاد می کنیم تا از سایت بازرگانی کشیشی دیدن فرمایید و اجناس اصل و با کیفیت را از این سایت تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات