نیوپایپ چیست؟ معرفی لوله پنج لایه نیوپایپ

نیوپایپ چیست؟ انواع لوله و اتصالات نیوپایپ

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

معرفی نیوپایپ

نمایندگی اصلی نیوپایپ بازرگانی کشیشی یکی از عرضه کنندگان این برند فوق العاده کاربردی و متمایز است. اما شاید برخی هنوز با نیوپایپ آشنایی نداشته باشند. به همین جهت توضیح مختصری از اینکه لوله و اتصالات ساختمانی پنج لایه نیوپایپ چیست و چه کاربردی دارد به شما ارائه خواهیم داد.

نیوپایت یکی از برندهای صنعتی شرکت گیتی پسند است. این شرکت یکی از پیشگامان تولید و عرضه لوله و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است. لوله نیوپایپ و اتصالات نیوپایت در واقع نوعی از لوله و اتصالات است که از پنج لایه تشکیل شده است. ترکیب این تجهیزات، فلز و پلیمر است که در برابر دما تحمل بالایی دارند و قادر به تحمل دما تا 90 درجه سلیسوس هستند. همچنین جنس این لوله ها از نوع برنج است و با آلیاژ نیکل آبکاری شده اند. این امر موجب مقاومت بالا و نفوذناپذیری و همچنین زیبایی این محصولات شده است.

با تکنولوژی روز دنیا تهیه میشوند و با توجه به متریال های مصرف شده در این سازه، هزینه آن بسیار مناسب تر از نمونه های قدیمی است. به علت مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی، این لوله ها رسوب پذیری ندارند و به همین علت شما افت فشار را در این محصولات مشاهده نخواهید کرد. عمر مفید این سازه ها، حدود 50 سال به طور تخمینی است.

محصولات نمایندگی اصلی نیوپایپ

 محصولات نیوپایپ شامل انواع لوله و اتصالات ساختمانی است. برند نیوپایپ، ایزی پایپ و سوپر پایپ تولید کننده انواع لوله های پنج لایه هستند که شما در صورت نیاز، میتوانید از نمایندگی اصلی نیوپایپ بازرگانی کشیشی آن را تهیه نمایید.

لوله پنج لایه نیوپایپ

لوله ۵ لایه نیوپایپ  (محصولی از صنایع گیتی پسند) اولین و تنها لوله اتصالات ۵ لایه سایز ۱۶ تا ۳۲ و ۴۰ به بالا در ایران میباشد. لوله‌های ۵ لایه بسیار سریعتر و ساده تر از لوله های گالوانیزه و تک لایه اجرا میشوند. در انتها لیست قیمت نیوپایپ توسط نمایندگی اصلی نیوپایپ بازرگانی کشیشی، قرار گرفته است.

سایر مقالات
بررسی استانداردها و مقررات ملی و بین‌ المللی در زمینه لوله‌ کشی ساختمان

لوله پنج لایه ایزی پایپ

یکی از برندهای محبوب و پایه در تولید لوله و اتصالات پنج لایه در ایران است. کیفیت تولید محصولات و دوام و جنس این سازه ها، موجب معروفیت این برند شده است به طوری که محصولات این برند جزو محبوب ترین اجناس صادراتی محسوب میشوند.

 این محصول با بهترین ماشین آلات و مواد اولیه تولید میشود و میتوان از آن در لوله کشی ها و سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تاسیات مکانیکی در سایزهای مختلف بهره برد.

لوله پنج لایه سوپرپایپ

یکی دیگر از برندهای محبوب در حوزه لوله های پنج لایه بدون شک سوپرپایپ است که به استانداردهای جهانی بسیار نزدیک است و به همین جهت اغلب برای ساخت و سازهای ملی در متراژهای بالا از این لوله و اتصالات استفاده می کنند. مهمترین دلایل انتخاب این برند، کیفیت بالا در کنار ایمنی و اطمینان از این محصول است که باعث محبوبیت آن، برای پیمانکاران ساختمانی و لوله کش ها شده است.

این نوع از لوله های پنج لایه، دارای مقاومت بالاتر نسبت به سایر لوله های پنج لایه و ضریب انبساطی طولی بسیار کمتر و همچنین مقاومت بیشتر در برابر مواد شیمیایی می باشد.

انواع اتصالات نمایندگی اصلی نیوپایپ برای لوله ۵ لایه

اتصالات لوله پنج لایه به سه دسته تقسیم میشوند که در ادامه نمایندگی اصلی نیوپایپ برای شما توضیحات مختصری را ارائه خواهد داد.

اتصالات کوپلی

این اتصالات از سه بخش تشکیل میشوند. اولین بخش مربوط به بدنه اتصالات کوپلی است و دومین مورد مربوط به اورینگ اتصالات کوپلی است و در آخر حلقه برنجی مهار لوله اتصالات کوپلی تمام کننده اجزا تشکیل دهنده این اتصالات است. بدنه از جنس برنج است اما برای زیبایی و ظاهر کار از آلیاژ نیکل استفاده شده است تمام سطح بدنه با این آلیاژ آبکاری شده است.

سایر مقالات
شیر انشعاب دوسر روپیچ نیوپایپ | خرید و لیست قیمت شیر انشعاب دوسر روپیچ نیوپایپ

همچنین بر روی بدنه آرم شرکت و سایز آن هک شده است. عاج هایی جهت نگهداری لوله در جای خود در خروجی هر انشعاب تعبیه شده است.

هر انشعاب دارای دو اورینگ پلاستیکی است تا اتصالات از جهت نفوذپذیری آب مقاوم گردند. البته برای این امر، آج های موجود در بدنه اتصال در قسمت گوشت درونی کاملا فشرده شده اند و این اورینگ ها به جلوگیری از نفوذپذیری آب کمک خواهند کرد.

در انتها هم حلقه برنجی بر روی حلقه قرار میگیرد و به علت جنس این حلقه که از برنج است و با آلیاژ نیکل آبکاری و مقاوم سازی شده است، لوله کاملا در این حلقه مهار میشود.

اتصالات پرسی

همانطور که از نام این اتصال بر می آید این محصول به شکل پرسی استفاده میشود. یعنی اینکه اتصالات توسط یک وسیله خاص بر لوله فشرده میشوند و به زبان دیگر، پرس میشوند. در این اتصال لوله پنج لایه، آج های اتصال در گوشت درونی فرو میروند. اورینگ هایی نیز در کنار این آج ها قرار دارند که وظیفه آنها آبندی اتصال و جلوگیری از نفوذ آب به اتصالات و لوله است.

اتصال کلمپی

این نوع اتصال کمی پیچیده تر است. این نوع اتصال برای لوله هایی با قطر بالا که باید فشار آب بالایی را تحمل کنند طراحی و تولید شده است. البته برای تولید این اتصالات از عملیات فورجینگ تاناژ50 تن استفاده میگردد.

به جای حلقه و مهره از کمربندهای سفت کننده بهره گرفته میشود و این کمربند با توجه به جنس و قدرتی که دارد میتواند آب بندی را به حداکثر برساند.

سایر مقالات
فلنج چیست و چه کاربردی در لوله کشی دارد؟

نصب این اتصال با تمام پیچیدگی های ساخت آن، بسیار ساده است و قابلیت این را دارد که اتصال را به راحتی باز و بسته کنید بدون اینکه به اجزای آن آسیبی برسد.

:

نام محصول: لوله پنج لایه نیوفلکس

کارخانه: گیتی پسند

كاربرد لوله 5 لایه (  نیوپایپ)

لوله 5 لایه مناسب برای انواع لوله کشی ها ، لوله کشی های گرمایشی و سرمایشی، سیستم لوله های پزشکی، مواد غذایی و صنایع شیمیایی، سیستم آب گرمایش خورشیدی و سیستم هوای فشرده است. به غیر از این موارد این محصولات برای موارد زیر نیز پرکاربرد هستند.

سیستم گرمایش از کف

این مورد از ممتازترین خدمات این لوله ها است. امروزه بسیاری از سازه های ساختمانی و شرکت ها علاقه مند  به بهره گیری از گرمایش از کف هستند و مطمئنا برای این مورد انتخاب نوع لوله مصرفی که مقاومت بالایی داشته باشد بسیار مهم و حائز اهمیت است.

گرمایش رادیاتور

گرمایش مرکزی رادیاتور از دیگر موارد مصرف این لوله ها می باشد که به خاطر مقاومت بالا و جنس مقاوم به گرما این لوله ها، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

تهویه مرکزی

برای یک تهویه مناسب اتصالات و لوله باید کاملا بی نقص باشند و قادر به انتقال بدون نشتی باشند. از همین رو نمایندگی اصلی نیوپایپ به شما استفاده از این نوع لوله ها را توصیه می کند.

نیوپایپ و گرمایش از کف

سیستم گرمایش از کف که برای گرمایش مورد استفاده قرار میگیرد دارای دو نوع متفاوت می باشد.

سیستم گرمایش الکتریکی

این سیستم یک سیستم الکتریکی است که در آن ترموستات های گرمایش الکتریکی وظیفه کنترل عملکرد کابل های گرمایش الکتریکی و یا تشک گرمایش را بر عهده دارند.

سایر مقالات
زانو صفحه دار روپیچ کوپلی نیوپایپ | خرید و لیست قیمت زانو صفحه دار روپیچ کوپلی

سیستم گرمایش از کف هیدرونیک

این سیستم وظیفه کنترل محرک شیر را بر عهده دارد. به این معنی که آب را کنترل می کند تا از طریق لوله بتوانند کف را گرم کنند.

اجزای اصلی این نوع گرمایش از کف، لوله های گرمایشی هستند. در این نوع از لوله پنج لایه نیوپایپ استفاده می گردد. یکی از دلایل استفاده از این نوع لوله، علاوه بر کیفیت بالا، مقاومت بالا و تحمل فشار، عمر طولانی مدت آن است.

چرا نیوپایپ و نماینده اصلی نیوپایپ؟

برندهای دیگری جز نیوپایپ برای استفاده وجود دارند که در این مقاله به آنها اشاره شد اما چرا نمایندگی اصلی نیوپایپ بازرگانی کشیشی نیوپایپ را پیشنهاد میکند؟

مقاومت بالا تا دمای 95 درجه سانتیگراد در برابر دما و تحمل فشار 10 بار

ضریب انبساط حرارتی پایین به علت بهره گیری از آلومینیوم

افت فشار اندک

شکل پذیری بالا برای راحتی در نصب

مقاومت در برابر خوردگی و سایش

مقاومت بالا در نفوذ اکسیژن به علت پوشانیدگی توسط یک لایه آلومینیوم

نصب آسان و وزن کم

نداشتن صدای آزاردهنده

 چرا لوله پنج لایه؟

یک لوله خوب باید علاوه بر منعطف بودن و کیفیت پایه مواد ساخت، از ویژگی های دیگری نیز برخوردار باشد. لوله های پنج لایه بدون شک، با اختلاف در صدر لوله های با کیفیت قرار دارند. انعطاف، سد اکسیژن، انبسطاط حرارتی کم، نصب آسان و قیمت مناسب از جمله ویژگی های مهم در انتخاب این لوله ها از نمایندگی اصلی نیوپایپ هستند.

بازرگانی کشیشی معتبرترین ارائه کننده تاسیسات مکانیکی ساختمان تمامی محصولات نیوپایپ را با نازل ترین قیمت مشابه درب کارخانه ارائه میکند.

لوله پنج لایه نیوپایپ
خرید لوله نیوپایپ از نمایندگی اصلی نیوپایپ بازرگانی کشیشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات