ویژگی لوله پوشفیت

ویژگی لوله پوشفیت

ویژگی لوله پوشفیت

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

ما اینبار در این مقاله به سراغ ویژگی های ممتاز بهترین لوله و اتصالاتی که می توان در زمینه تاسیسات فاضلابی ساختمانی و صنعتی از آن یاد نمود و چند پله بالاتر از لوله و اتصالات پلیکا می باشد را به شما معرفی کنیم و آن هم ویژگی لوله پوشفیت می باشد‌. لوله پوشفیت به عنوان کاربردی ترین نوع لوله شناخته شده و نسل جدید لوله های پلی اتیلن می باشد. این لوله مقاومت خوبی در برابر مواد اسیدی، بازی و قلیایی دارد. مواد تشکیل دهنده در تولید این لوله نوعی پلیمر به نام پلی پروپیلن می باشد. این لوله را می توان در دو نوع معمولی و بی صدا تهیه و استفاده کرد.

ویژگی لوله پوشفیت

لوله و اتصالات پوشفیت کاربردهای فراوانی داشته که عبارتند از:

  • انتقال مواد سمی و شیمیایی
  • سیستم های فاضلابی
  • لوله کشی فاضلاب صنعتی
  • سیستم لوله کشی ساختمان ها

اگر شما هم مایل هستید قبل از خرید لوله پوشفیت ابتدا با ویژگی های این لوله و اتصالات آن آشنا شوید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

امروزه خرید لوله پوشفیت به دلیل اینکه از مواد مختلف تهیه شده و مشخصات مختلفی دارد کمی کار دشواری است. به همین دلیل توجه به ویژگی لوله پوشفیت می تواند در انتخاب بهترین نوع محصول پوشفیت ما را یاری نماید. لوله پوشفیت یکی از انواع لوله های تولید شده در صنعت می باشد و به عنوان برترین نوع لوله به منظور استفاده در سیستم فاضلابی چه ساختمانی و چه صنعتی زبانزد و پرطرفدار است.

ویژگی لوله پوشفیت

جنس لوله پوشفیت

برای اولین ویژگی لوله پوشفیت می توان به جنس لوله پوشفیت اشاره نمود. لوله پوشفیت از پلی پروپیلن با کیفیت با بهترین استانداردهای روز دنیا تهیه و تولید می گردد. مواد استفاده شده در این محصول کیفیت منحصر به فردی داشته و به هیچ عنوان در طول سالیان سال و در صورت قرار گرفتن در معرض سرما و گرما به هیچ وجه پوسیده نمی گردد.

همین موضوع باعث می شود تا نسبت به سایر محصولات متمایزتر دیده شود.

سایر مقالات
قیمت لوله کشی فاضلاب چگونه محاسبه میشود؟

مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی

دومین ویژگی که می توان به لوله پوش فیت نسبت داد مقاومت این محصول در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و بازی است. مواد استفاده شده در تولید این لوله در برابر خوردگی مقاومت خوبی را از خود نشان می دهند و می توان تا سالیان سال از آن نهایت بهره را برد.

بادوام و قابل اعتماد

استفاده از هر لوله ای برای سیستم فاضلابی مناسب نبوده و پس از مدتی ممکن است مشکلات عدیده ایی را ایجاد نماید. اما در رابطه با لوله پوشفیت باید بگوییم این لوله و اتصالات آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تاثیر آنها بر روی کیفیت سیستم فاضلابی بسیار زیاد می باشد.

اجرا نمودن اقدامات ایمنی در ایجاد یک سیستم فاضلابی می تواند در کنار کاهش خطر از هزینه های اجرایی کار تا حد ممکن نیز جلوگیری نماید. همین موضوع باعث شده تا لوله های فاضلابی بخش مهم و کاربردی ساختمان ها را برعهده داشته باشند.

نصب راحت

یکی دیگر از ویژگی های لوله پوشفیت می توان به نصب راحت آن اشاره نمود. لوله و اتصالات پوش فیت به وسیله سوکتی که در انتهای خود دارند و با کمی فشار به یکدیگر متصل می گردند. همین موضوع، نصب راحت و سرعت انجام کار باعث شده تا این نوع لوله بیشتر از پیش به آن بها داده شود و یک جایگزین عالی برای لوله های فلزی و پلیکا باشد.

انواع مختلف

از دیگر ویژگی هایی که می توان به لوله پوشفیت نسبت داد این است که این نوع لوله در انواع و سایزهای متنوع تولید و روانه بازار می گردد.

به طور کلی لوله پوشفیت به دو نوع اصلی تقسیم می گردد. لوله های پوشفیت معمولی و لوله های پوشفیت سایلنت

فرقی بین این دو لوله وجود ندارد و تنها تفاوتی که می توان به این دو لوله نسبت داد این است که لوله پوشفیت ساده سنگین تر بوده و لوله پوشفیت سایلنت بیصدا است یعنی همچون عایق صدا عمل نموده و صدای سیالاتی که در درون لوله جریان دارند را به بیرون از لوله انتقال نخواهد داد.

سایر مقالات
انواع لوله را بشناسید. مزایای انواع لوله ها

مقاوم در برابر حرارت

به دلیل ترکیبات موجود در این لوله باعث شده تا بتواند در برابر حرارت بالا هم مقاومت خوبی از خود نشان دهد و همچنین سیستم فاضلابی پوشفیتی که در ساختمان ها نصب می گردد این ویژگی را دارد تا در برابر حریق به سرعت آتش نگرفته و ایجاد دود نکند و همین موضوع به ساکنین کمک می کند تا سریعتر از منطقه خطر دوری نمایند.

از دیگر ویژگی ها و مزایای لوله پوشفیت می توان به صورت مختصر به این موارد هم اشاره نمود:

صرفه جویی در زمان نصب

این توانایی را دارد تا وزن بالا را تحمل کند.

برای نصب احتیاجی به چسب، جوش و … ندارد.

آببندی پایدار و قابل اعتماد

از پیشرفته ترین تکنولوژی در تهیه آن استفاده شده است.

قیمت لوله پوشفیت

حال که با ویژگی های بارز لوله پوشفیت آشنا شدیم بد نیست در رابطه با قیمت لوله پوش فیت هم اطلاعاتی داشته باشیم.

پوش فیت را می توان به عنوان سریع ترین، مطمئین ترین و از همه مهمتر از جدیدترین نوع لوله شناخت. قیمت تعیین شده برای لوله و اتصالات پوشفیت به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به: مواد اولیه، سایز و اندازه، برند تولید کننده، ساختار و … اشاره نمود. با وجود تحریماتی که بر علیه ایران صورت گرفته نمی توان قیمت قطعی برای خرید لوله پوشفیت بیان نمود.

اما شما می توانید با مشاوران ما در بازرگانی کشیشی از قیمت های به روز شده لوله و اتصالات پوش فیت و همچنین سایر برندها مطلع گردید.

جمع بندی ویژگی لوله پوشفیت

پوشفیت به عنوان برترین و برگزیده ترین نوع لوله در کشور بوده و بهترین انتخاب برای سیستم فاضلابی ساختمان و صنعت می باشد.

بسته به نیاز و بودجه خود می توان این لوله باکیفیت، مقرون به صرفه و فوق العاده را خریداری و مورد استفاده قرار داد. لوله پوشفیت در انواع معمولی و بی صدا تولید می گردد و هر کدام بسته به نوع خود مزایا و کاربردهای مختص به خود را دارا می باشند.

از ویژگی های لوله و اتصالات پوش فیت می توان به: سبک بودن، نصب آسان، قیمت مقرون به صرفه، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسیدی، مقاومت بالا در برابر حرارت بالا و سرما، ضد حریق بودن و … اشاره نمود.

سایر مقالات
گرفتن نشتی لوله فاضلاب چگونه است؟

در صورت تمایل به خرید لوله پوشفیت مشاوران ما در بازرگانی کشیشی می توانند شما را در انتخاب بهترین لوله باکیفیت و اتصالات آن شما را یاری نمایند. امیدواریم توانسته باشیم باز هم شما عزیزان را در این امر یاری نماییم.

نام محصول: پوشفیت نیوفلکس

کارخانه: گیتی پسند

برند نیوفلکس

کارخانه نیوفلکس به عنوان برترین کارخانه تولید لوله و اتصالات پوش فیت شناخته می شود. این کارخانه از ماده اصلی تولید پوشفیت به نام پلی پروپیلن استفاده می نماید و تمام استانداردهای لازم که برای تولید لوله با کیفیت مورد نیاز است را دارا می باشد.

لوله و اتصالات برند نیوفلکس مقاومت بالایی داشته، دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شود و زنگ نمی زند، همچنین تغییرات شیمیایی روی آن تاثیری ندارد.

لوله های پوشفیت نیوفلکس به 3 صورت تولید و در بازار موجود می باشند. این 3 نوع شامل: لوله پوشفی سایلنت (بی صدا)، لوله پوشفیتB  و لوله پوشفیت نوع BD  در سایزهای مختلف در کارخانه نیوفلکس تولید می گردند.

از کاربردهای لوله و اتصالات پوشفیت تولید شده در کارخانه نیوفلکس می توان به این موارد اشاره کرد:

  • انتقال سیستم فاضلاب شهری در داخل و خارج خانه
  • استفاده به صورت رو کار یا توکار
  • مناسب برای انتقال آبهای سطحی
  • مناسب برای لوله کشی هواکش فاضلاب
  • انتقال مواد سمی و شیمیایی و فاضلاب های

محصولات برند نیوفلکس

همانطور که در بالا هم گفتیم برند نیوفلاکس در 3 نوع لوله پوشفیت را تولید می نماید. البته محصولات متنوع دیگری را هم در حال تولی می باشد که عبارتند از:

  • درپوش پوش فیت
  • دریچه بازدید پوش فیت
  • دریچه بازدید انتهایی پوش فیت
  • عصایی پشت بام پوش فیت
  • تبدیل خارج از مرکز پوش فیت
  • بست لوله پوش فیت
  • زانو پوش فیت
  • زانو ونت دار ۸۷ درجه پوش فیت
  • زانو ونت دار ۴۵ درجه پوش فیت
  • سه راهی ۸۷ درجه پوش فیت نیوفلکس
  • سه راهی ۴۵ درجه پوش فیت
  • انشعاب دوبل ۶۷ درجه پوش فیت

نمایندگی فروش لوله پوش فیت

نمایندگی های بسیاری اقدام به فروش لوله و اتصالات پوش فیت نموده اند اما خوب اطمینان کردن به این نمایندگی ها به دلیل اینکه شناخت کافی از آنها نداریم می تواند کمی دلهره و تشویش را برای خریداران به همراه داشته باشد.

سایر مقالات
مزیت های لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس

بازرگانی کشیشی به عنوان یکی از بازرگانی ها و نمایندگی فروش لوله پوش فیت در ایران دارای اعتبار بالایی می باشد. این بازرگانی با در کنار داشتن نمایندگی فروش لوله پوش فیت ، نمایندگی فروش سایر برندهای معتبر در زمینه محصولات و تجهیزات تاسیسات و لوله کشی را دارا می باشد.

بازرگانی کشیشی جزو پیشروهای عرصه تامین لوازم مورد نیاز تاسیسات در ایران بوده و قدمتی 60 ساله دارد. همین قدمت کار این بازرگانی در کنار مشتری مداری و جذب مشتری باعث شده جزو اولین ها در این مقوله باشد. 

قیمت لوله پوشفیت در نمایندگی فروش لوله پوش فیت

استعلام قیمت و خرید لوله و اتصلات برندهای معتبر همچون نیوفلکس از طریق نمایندگی فروش محصولات می تواند یکی از بهترین روش ها برای مشاهده آخرین قیمت ها باشد. شما می توانید با کمک مشاوران بازرگانی کشیشی از آخرین قیمت های به روز شده فروش محصولات بازرگانی کشیشی مطلع و در صورت لزوم از این بازرگانی خرید مطمئن و امنی را برای خود داشته باشید، اشاره کرد.

بازرگانی کشیشی تمام اجناس خود را از قبیل محصولات پوشفیت را با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان عزیز خود عرضه می نماید.

در آخر

انتخاب یک نمایندگی فروش لوله پوش فیت مناسب همچون بازرگانی کشیشی می تواند مشتریان عزیز را در تمام امور خرید لوله پوشفیت از جمله: مزایای لوله، کاربرد لوله، ویژگی، نحوه اتصال و … را بدون هیچ کم و کاستی یاری نماید.

در صورت استعلام قیمت لوله پوش فیت و سایر برندهای دیگر، قیمت به روز محصولات خود را از طریق مشاوران مجربی که دارد به مشتریان عزیز اطلاع رسانی و در صورت خرید این عزیزان را راهنمایی می کند.

امیدواریم توانسته باشیم شما عزیزان را در مقاله نمایندگی فروش لوله پوش فیت راهنمایی کنیم. باشد که همیشه انتخاب بجا و نیکویی را برای خود و عزیزان خود داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات