نیوفلکس چیست و چه محصولاتی دارد؟

لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس

نیوفلکس چیست و چه محصولاتی دارد؟

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

محصولات متفاوت با برندهای مختلفی در راستای تاسیسات لوله کشی آب در بازار آمده و باعث شده دست خریداران برای انتخاب درست و آگاهانه باز باشد. انتخاب یک برند معتبر می تواند مزایای بسیاری برای ساختمان و هزینه های تعیین شده باشد. مثلاً انتخاب یک نوع لوله با برند معتبر باعث می گردد تا عمر ساختمان بالا باشد و از هزینه های اضافی که ممکن است در آینده ایجاد گردد جلوگیری نماید. ما در این مقاله به سراغ لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس رفته و در رابطه با این برند اطلاعات لازم را به شما عزیزان بدهیم.

اگر شما هم مایل هستید با این برند آشنا گردید و برای ساختمان خود از این برند استفاده کنید، اما درباره این برند اطلاعی ندارید ما را همراهی نمایید. بازرگانی کشیشی دارای نمایندگی اصلی پوشفیت نیوفلکس است و انواع لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس را به شما عزیزان ارائه می دهد.

پوشفیت نیوفلکس

برای انتقال فاضلاب از لوله و اتصالات متنوعی همچون: پلیکا و یا چدن استفاده می شود اما خوب این لوله ها به دلیل اینکه با چسب و یا حرارت به هم متصل می گردند به مرور توسط مواد شوینده، اسید و … تضعیف شده و دچار نشتی می گردد و احتیاج به تعمیر و بازسازی خواهد داشت که همین مورد هزینه جداگانه ایی را در بر می گیرد.

انتخاب لوله مناسب که در این راستا کارایی داشته باشد بسیار مهم است. اینکه بخواهیم لوله پلیکا یا چدن را به طور کامل یک محصول بی فایده بدانیم درست نیست. لوله پلیکا و چدن نیز نسبت به نوع خود کارایی و مزایای فراوانی دارد اما خوب برای مصارف فاضلابی انتخاب مناسبی نیست. انتخاب لوله و اتصالات پوشفیت به دلیل نصب راحت و آسان بوده و همچنین احتیاجی به چسب و حرارت برای اتصال لوله ها ندارند، یک گزینه عالی برای تاسیسات فاضلاب ساختمانی و صنعتی می باشند.

سایر مقالات
انواع لوله را بشناسید. مزایای انواع لوله ها

لوله و اتصالات پوشفیت برند نیوفلکس از جنس پلی پروپیلن و یا پلی اتیلن است. این مواد پلیمری بیشترین استحکام را داشته و به دلیل حلقه های آبندی که دارد احتیاجی به چسب لوله یا حرارت برای اتصال لوله ها به همدیگر ندارد. چرا که این حلقه ها همچون بست لوله ها را به هم متصل و محکم می نماید و به هیچ عنوان نشتی نخواهند داشت و در برابر مواد شیمیایی، بازی، اسیدی و … مقاوم نیز هستند.

لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس

از محصولات لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس می توان به این موارد اشاره کرد:

  • رابط پایه بلند و با بوشن
  • درپوش
  • دریچه بازدید
  • دریچه بازدید انتهایی
  • عصایی پشت بام تبدیل خارج از مرکز
  • بست لوله
  • زانو
  • زانو چند دار ۸۷ درجه
  • زانو چند دار ۴۵ درجه
  • سه راهی ۸۷ درجه
  • سه راهی ۴۵ درجه
  • انشعاب دوبل ۶۷ درجه

این برند طبق استاندارد های تعیین شده اقدام به تولید محصولات خود نموده است.

تاریخچه کارخانه نیوفلکس

از برندهای مطرح و نام دار در عرصه پوشفیت می توان به نیوفلکس اشاره کرد. این کارخانه با سیستم های به روز و مدرن با بهترین مواد پلیمری اقدام به تهیه و تولید لوله و اتصالات پوشفیت نموده است.

این برند از زیر مجموعه های برند گیتی پسند اصفهان که یک کارخانه مطرح و معروف در کشور است، می باشد.  در سال ۱۳۷۷ این برند توسط سرمایه گذاران صنایع گیتی گستر افتتاح گشت و در سال ۱۳۸۴ کار خود را با ۲۳ هزار تن ظرفیت شروع نمود. البته این کارخانه در سایر زمینه های پتروشیمی و نفت، خودرو و … فعالیت دارد که فقط به موضوع اصلی این مقاله مربوط نمی باشد و به همین دلیل به این زمینه ها ورود نخواهیم کرد.

سایر مقالات
نحوه اجرای لوله کشی پوشفیت

البته این را هم اضافه کنیم که سبد کالایی تولیدی لوله و اتصالات پوشفیت در کارخانه نیوفلکس تا سایز ۱۶۰ می باشد و باعث شده تا تمام نیازهای مصرف کننده با کمک این برند رفع گردد.

این کارخانه اقدام به تولید دو نوع لوله پوشفیت نموده است که شامل: لوله پوشفیت معمولی و لوله پوشفیت سایلنت می شود. تنها فرقی که بین این دو لوله پوشفیت است این می باشد که لوله پوشفیت سایلنت همچون عایق عمل کرده و صدا را از خود عبور نمی دهد، اما لوله پوشفیت ساده دارای مزایای بسیاری بوده اما این ویژگی عایق بودن را ندارد. به همین علت یک انتخاب عالی ساختمان های اداری و مسکونی می باشد. همچنین لوله های پوشفیت نیوفلکس به دو صورت: یک سر سوکت و دو سر سوکت ساخته می شوند.

لوله هایی که در این کارخانه تولید می گردند از نظر استقامت، استحکام، دوام و … بسیار بالا بوده و به هیچ عنوان دچار خوردگی، زنگ زدگی و پوسیدگی نمی گردند.

نام محصول: پوشفیت نیوفلکس

کارخانه: گیتی پسند

کاربرد لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس

از کاربرد لوله های پوشفیت کارخانه نیوفلکس می توان به این موارد اشاره کرد.

برای انتقال ایمن و صحیح فاضلاب شهری قابل استفاده می باشد.

می توان به صورت توکار در زیر زمین و روکار روی دیوار و سطح زمین از آن بهره برد.

برای انتقال دادن آب از روی سطح مناسب می باشد.

می توان برای انتقال مواد سمی، شیمیایی، هواکش فاضلاب از آن استفاده کرد.

 

لوله پوشفیت نیوفلاکس از نظر ضخامت، کیفیت، خوردگی، مقاومت و … در صدر سایر لوله ها می باشد. از ویژگی بارز لوله پوشفیت کارخانه نیوفلاکس هم می توان به غیر از اتصالات محکم به اتصالات دریچه ایی آن نیز اشاره کرد. این دریچه های تعبیه شده این امکان را فراهم می آوردند تا در صورت بروز مشکل بتوان از طریق این دریچه لوله را بازرسی و اقدام به رفع مشکل نمود‌.

سایر مقالات
پوش فیت

این کارخانه اقدام به تولید لوله و اتصالات پوشفیت و همچنین تولید لوله پنج لایه نموده است و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده از برند معتبر نیوفلکس لوله و اتصالات مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

جمع بندی لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس

 

همانطور که همه ما می دانیم لوله کشی یکی از بخش های مهم یک ساختمان به حساب می آید و اگر از لوله و اتصالات بی کیفیت در ساخت ساختمان استفاده گردد، می تواند ایجاد مشکلاتی در ساختمان کند. پس بهتر است برای این بخش حساس و مهم از برندهای نام آشنا و معتبر که در این زمینه فعالیت دارند استفاده نماییم. کارخانه نیوفلکس یکی از کارخانجات معتبر در زمینه تولید لوله و اتصالات پوشفیت و پنج لایه است و تمام تولیدات خود را با بهترین مواد پلیمری تولید و روانه بازار می نماید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات