قیمت اتصالات پوشفیت چگونه است؟

قیمت اتصالات پوشفیت

قیمت اتصالات پوشفیت

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

یکی از بهترین لوله و اتصالاتی که می توان برای سیستم فاضلاب ساختمانی انتخاب نمود لوله و اتصالات پوشفیت می باشد‌. پوشفیت با بهترین مواد اولیه و طبق استاندارد های معتبر تهیه و تولید گردیده و یک جایگزین عالی برای لوله و اتصالات پلیکا می باشد. در رابطه با قیمت اتصالات پوشفیت با نمایندگی اصلی نیوفلکس در ادامه این مقاله همراه شوید.

لوله و اتصالات پوشفیت

لوله و اتصالات پوشفیت از جنس نوعی پلیمر با نام پلی پروپیلن بود و طبق استاندارد های بین المللی EN1451 و استاندارد 13822 تولید و روانه بازار می گردد.

لوله و همچنین اتصالات پوشفیت در یک طرف خود دارای اورینگ هایی می باشند که باعث می گردد تا اتصال بین دو لوله یا یک لوله به یک اتصال دیگر به سهولت و بدون نشتی انجام پذیرد.

چرا که دیگر احتیاج به چسب و جوش نخواهد داشت. یکی از دلایلی که می تواند روی قیمت اتصالات پوشفیت و سایر لوله و اتصالات برندهای دیگر تاثیر بگذارد همین موضوع می باشد.

همچنین استحکام بالایی داشته و در سیستم های فاضلابی قیمت اجرایی اتصالات پوشفیت بیشتر از لوله های پلی اتیلن می باشد. همین موضوع باعث شده تا باعث رقابت لوله های پلی اتیلنی و برتری بیشتر شود.

از نظر اتصال هم تنوع بیشتری داشته  که شامل: یکسر سوکت و دوسر سوکت می باشد و همین موضوع باعث مانور بیشتر در زمان اجرا برای لوله کشی شده است.

انواع لوله و اتصالات پوشفیت

از نظر مواد تولیدی در لوله و اتصالات پوشفیت باید بگوییم که در دو نوع پوشفیت معمولی و پوشفیت سایلنت تولید می گردد که هر کدام بسته به نوع مشخصات فنی و روش نصب منحصربه فردی را دارا می باشد.

سایر مقالات
اصول لوله کشی ساختمان

لوله و اتصالات پوشفیت معمولی کاربرد گسترده تری داشته و از نظر جنس، مواد، طراحی، کیفیت و … نسبت به سایر لوله و اتصالات فاضلابی برتری خواهد داشت.

اما  لوله سایلنت از ساختاری تهیه شده که می تواند از ورود صدا به درون محیط های ساختمانی جلوگیری نماید.

مثلاً صدا در لوله های سایلنت از سطح ۶ تا ۱۷ دسی کاهش پیدا کرده و تا حد بالایی صدای تولید شده درون لوله ها به خارج از لوله راه پیدا نخواهند کرد. به همین دلیل این نوع از لوله پوشفیت برای ساختمان های اداری و آپارتمان ها یک انتخاب ایده آل و پرکاربرد می باشد.

این عایق که در لوله پوشفیت استفاده شده با نام کامپاوند شناخته شده و به صورت یک لایه درون لوله های پوشفیت قرار گرفته است و به این صورت از خروج صدا از داخل لوله به خارج از لوله پیشگیری می گردد.

در ادامه مقاله قیمت اتصالات پوشفیت باید بگوییم لوله و اتصالات پوشفیت سایلنت همچون لوله و اتصالات پوشفیت معمولی می باشد و تنها فرقی که با یکدیگر دارند در انتشار و مواد اولیه ای است که در تهیه آنها استفاده شده می باشد.

کاربرد: قیمت اتصالات پوشفیت

از کاربرد لوله و اتصالات پوشفیت که می تواند روی قیمت اتصالات پوشفیت هم تاثیر بگذارد استفاده آن است. این کاربردها به این شرح می باشد.

سیستم لوله کشی فاضلاب

سیستم لوله کشی ساختمان و منازل

انتقال مواد سمی و شیمیایی

لوله کشی هواکش فاضلاب

 

نام محصول: پوشفیت نیوفلکس

کارخانه: گیتی پسند

مزایا و ویژگی لوله و اتصالات پوشفیت

محصولات پوشفیتی را می توان نسل جدید محصولات پلی اتیلنی دانست. چرا که در برابر مواد اسیدی، قلیایی، ضربه و … مقاومت بالایی از خود نشان داده و برای اتصال دو لوله یا لوله با اتصالات خود احتیاجی به چسب و جوش نداشته و با کمک سوکتی که در این لوله و اتصالات پوشفیت وجود دارد اتصال و آببندی به سهولت و سریع انجام می پذیرد.

سایر مقالات
بزرگترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات

لوله و اتصالات پوشفیت سبک بوده و به همین دلیل حمل و نقل آن آسان می باشد. همچنین نصب آن زمان بر نخواهد بود.

مقاومت خوبی در برابر حرارت و سرمای بالا دارد.

طول عمر بالایی داشته و سالها می توان پس از نصب از آنها استفاده نمود.

قیمت لوله و اتصالات پوشفیت مناسب بوده و قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

به دلیل اینکه از جوش و چسب استفاده نمی شود برای نیروی کار مخرب و خطرناک نخواهد بود. در برابر شکستگی و خوردگی مقاوم است و در صورت آتش سوزی سریع مشتعل نشده و گاز کلر از خود آزاد نخواهد کرد.

لوله و اتصالات پوشفیت به دلیل طراحی مناسبی که دارند می توانند به دو صورت روکار و توکار استفاده گردند.

انواع اتصالات پوشفیت

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ قیمت گذاری اتصالات پوشفیت برویم بهتر است ابتدا با انواع اتصالات پوشفیت آشنا شویم.

انواع اتصالات پوشفیت عبارتند از:

  •  بوشن و رابط پایه بلند پوشفیت
  • تبدیل خارج از مرکز پوشفیت
  • زانو پوشفیت
  • زانو پوشفیت به جهت ارتباط با ظرفشویی و … .
  • زانو ونت دار ۸۷ درجه پوشفیت
  • زانو ونت دار ۴۵ درجه پوشفیت
  • سه راهی ۸۷ درجه پوشفیت
  • سه راهی ۴۵ درجه پوشفیت
  • انشعاب دوبل ۶۷ درجه پوشفیت
  • درپوش پوشفیت پوشفیت
  • دریچه بازدید پوشفیت
  • دریچه بازدید انتهایی پوشفیت
  • سیفون پوشفیت
  • عصایی پشت بام پوشفیت
  • بست لوله پوشفیت
  • قیمت اتصالات پوشفیت

حال که با انواع اتصالات پوشفیت آشنا شدیم نوبت آن است در مورد قیمت اتصالات پوشفیت هم صحبتی داشته باشیم.

قیمت اتصالات پوشفیت

به دلیل تنوع اتصالات نمی توان یک قیمت تمام شده برای آنها در نظر گرفت. همانطور که گفته شد اتصالات پوشفیت در انواع مختلف همچون: سیفون، زانو، سه راه و … تولید گردیده و هر کدام می توانند روی قیمت نهایی اتصالات پوشفیت تاثیر بسزایی داشته باشند.

سایر مقالات
پوش فیت

البته مواد اولیه در تولید این اتصالات هم می تواند روی  قیمت اتصالات پوشفیت تاثیر گذار باشد.

از دیگر عامل مهم در تعیین قیمت اتصالات پوشفیت می توان به سهولت و سرعت اجرا و نصب و در آخر صرفه جویی در وقت و هزینه های تعمیرات و نگهداری که می تواند عامل مهمی در قیمت این نوع اتصالات داشته باشد، اشاره نمود.

شما می توانید به منظور استعلام آخرین قیمت اتصالات پوشفیت از متخصصین ما که در بازرگانی کشیشی هستند قیمت به روز و تعیین شده را دریافت و در صورت تمایل خریدی امن و مطمئن داشته باشید.

در آخر

لوله و اتصالات پوشفیت به منظور استفاده در سیستم انتقال مواد فاضلابی بهترین کاربرد را داشته و به دلیل قیمت مقرون به صرفه لوله و اتصالات پوشفیت به عنوان برترین و پرکاربردترین لوله شناخته می شود.

برای اطلاع از آخرین قیمت اتصالات پوشفیت مشاوران ما آماده اند تا شما را در این امر و همچنین در امر فروش و اطلاعاتی که مایل هستید درباره آنها بدانید یاری نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات