قیمت لوله پلیکا فاضلابی چند است؟

قیمت لوله پلیکا فاضلابی

قیمت لوله پلیکا فاضلابی

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

همه ما بارها نام پلیکا را شنیده ایم و می دانیم پلیکا نام لوله ایی است که برای سیستم آبرسانی و فاضلاب ساختمان استفاده می گردد. البته برای مصارف گوناگون دیگر هم قابل استفاده می باشد. لوله پلیکا جزو با کیفیت ترین و پرکاربردترین لوله ها بوده و از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد و همین قیمت مناسب لوله پلیکا فاضلابی باعث شده تا خریداران تمایل بیشتری به این لوله نشان دهند. اگر مایل هستید با قیمت لوله پلیکا فاضلابی آشنا گردید و بدانید قیمت تعیین شده برای این لوله به چه صورت بدست آمده پیشنهاد می دهیم این مقاله را از دست ندهید.

لوله پلیکا

لوله پلیکا نام برند لوله UPVC می باشد. این لوله به عنوان برترین نوع لوله برای مصارف آب آشامیدنی و فاضلابی شناخته می شود. جزو بهترین و با کیفیت ترین نوع لوله بوده و در مکان های مختلف قابل استفاده می باشد. جنس این نوع لوله از PVC می باشد. البته با یک فرق که در این نوع لوله از نرم کننده استفاده نشده است. به همین جهت انعطاف پذیری کمتری نسبت به لوله های پی وی سی دارد. 

لوله های پلیکا به طور کلی از نظر مواد استفاده شده به سه دسته تقسیم بندی نمود که عبارتند از: 

  • لوله پلیکا فشار قوی
  • لوله پلیکا نیمه قوی
  • لوله پلیکا معمولی یا فشار ضعیف

کدام نوع از لوله پلیکا برای سیستم لوله کشی فاضلاب مناسب می باشد؟

لوله پلیکا نیمه معمولی

به دلیل کیفیت مناسبی که دارد برای مصارف فاضلابی مناسب می باشد. این نوع لوله خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی داشته و از جنس UPVC است. این نوع لوله مقاومت نسبتاً خوبی داشته و در مصارف سیستم فاضلابی ساختمان ها قابل استفاده و پرکاربرد می باشد. 

سایر مقالات
عایق صوتی لوله پلیکا چیست؟

لوله پلیکا معمولی یا فشار ضعیف

از کاربردهای لوله پلیکا هم می توان به: پوشش کابل برق و تلفن، ساختمان سازی، آبرسانی شهری و روستایی، انتقال فاضلاب شهری و … اشاره داشت. 

سایز این لوله از ۷۵ تا ۲۰۰ میلیمتر متغیر می باشد. البته سایزهای بزرگتر به صورت توکار هم قابل استفاده می باشد.

قیمت لوله پلیکا فاضلابی

از عواملی که باعث تعیین قیمت بر روی لوله پلیکا فاضلابی می شوند شامل وزن و کیفیت لوله می باشد. برای هر سایز از لوله پلیکا یک وزن استاندارد تعیین گردیده شده است. 

کیفیت مواد اولیه و همچنین تکنولوژی تولید از مهمترین عواملی است که می تواند فرق بین دو محصول را نمایان سازد. برخی از محصولات درست است که قیمت بسیار پایینی نسبت به سایر لوله ها دارند اما از کیفیت پایینی برخوردار بوده و پس از اجرا امکان نشتی و شکستگی را می توانند داشته باشند.

به غیر از کیفیت و وزن پس مواد بکار رفته و برند پلیکا هم بسیار مهم می باشد.  

به طور کلی افزایش وزن می تواند روی قیمت لوله تاثیر بسزایی بگذارد، اما افزایش قیمت تنها به دلیل وزن نبوده و برندهای معروفی که اقدام به تولید لوله پلیکا فاضلابی می نمایند هم روی قیمت نهایی می توانند تاثیر بگذارند. علت معروفیت برندهای معتبر لوله پلیکا هم داشتن تجهیزات مدرن و کارآمد و همچنین داشتن و استفاده از مواد اولیه باکیفیت می باشد. 

شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز لوله پلیکا فاضلابی به مشاوران ما در بازرگانی کشیشی مراجعه و اقدام به استعلام قیمت نمایید و در صورت تمایل خرید خود را به بهترین و راحت ترین روش انجام دهید. 

سایر مقالات
برای لوله کشی گلخانه از چه لوله ای باید استفاده کرد؟

ویژگی لوله پلیکا

یکی از عواملی که می تواند روی قیمت لوله پلیکا فاضلابی تاثیر داشته باشد ویژگی لوله پلیکا می باشد. از این رو به چند مورد از ویژگی های لوله پلیکا فاضلابی اشاره خواهیم نمود. با ما همچنان همراه باشید.

مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد‌. 

وزن نسبتا سبکی دارد.

حمل آن آسان می باشد.

در برابر اشعه خورشید و شعله مقاومت خوبی را از خود نشان داده است.

مزایای استفاده از لوله پلیکا

از مزیت های که می توان به لوله پلیکا نسبت داد می توان به این موارد اشاره داشت:

دارای عایق الکتریسیته هستند.

عدم پوسیدگی و آسیب پذیری

در برابر شعله مقاوم بوده

در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد.

خرید و قیمت لوله پلیکا

در لوله کشی فاضلاب ساختمان در صورتی که از لوله پلیکا استفاده گردد از نوع لوله اتصالات پلیکا نیمه قوی به منظور استفاده در سیستم فاضلابی ساختمان استفاده می گردد.  شما می توانید برای خرید لوله پلیکا فاضلابی از بازرگانی کشیشی استعلام قیمت لوله پلیکا فاضلابی و سایر لوله های مورد نظر را داشته و در صورت تمایل خرید خود را انجام دهید. 

نحوه نصب لوله پلیکا فاضلابی

وزن لوله پلیکا فاضلابی سبک بوده و حمل آسانی دارد. به همین دلیل برعکس لوله های فلزی که سنگین هستند به راحتی نصب می گردند.

نصب لوله پلیکا فاضلابی با کمک چسب پلیکا امکان پذیر می باشد. این چسب مقاومت بالایی داشته و از نشتی سیالات جلوگیری می نماید.

جمع بندی قیمت لوله پلیکا فاضلابی

لوله پلیکا در مصارف گوناگون همچون: کشاورزی، لوله کشی فاضلاب، آبرسانی شهری و روستایی، پوشش کابل برق و تلفن و … کاربرد داشته و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و مزایای مفیدی که به همراه دارد باعث شده تا جزو برترین لوله های تولید شده در داخل کشور باشد. به منظور استعلام قیمت لوله پلیکا فاضلابی می توانید از مشاوران ما که در بازرگانی کشیشی آماده همکاری با شما عزیزان هستند صحبت و استعلام به روز قیمت لوله پلیکا فاضلابی و همچنین در صورت تمایل خرید راهنمایی های لازم برای خرید این نوع لوله و سایر لوله های مد نظر را داشته باشید. 

سایر مقالات
ویژگی های لوله ناودانی پلیمر یاس
بهترین لوله ساختمان
خرید لوله پلیکا نانو پلیمر یاس از نمایندگی اصلی لوله پلیکا نانوپلیمر یاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات