شیر توالت شودر و ویژگی هر مدل

شیر توالت شودر و ویژگی هر مدل

شیر توالت شودر چه ویژگی دارد؟

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

در صورتی که می خواهید برای شیرآلات توالت (دستشویی) خود یک بار هزینه کنید و تا مدت ها خیال شما از کیفیت و کارایی آن مطمئن باشد، پیشنهاد ما خرید شیر توالت شودر می باشد. برند شودر انواع شیرالات را ارائه مب دهد و  شیر توالت را در طرح ها و مدل های متنوع با بهترین کیفیت و کارایی تولید می نماید. ما به عنوان نمایندگی اصلی شودر در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع شیر توالت شودر، قیمت، ویژگی و همچنین به اینکه در زمان خرید شیرآلات توالت (دستشویی) به چه نکاتی باید توجه نمایید‌. با ما در بازرگانی کشیشی همراه باشید.

شیر توالت شودر

از خصوصیات ظاهری شیرآلات شودر می توان به: مدرن، شیک، شکیل و زیبا بودن اشاره داشت. به این صورت هر مشتری با هر نوع سلیقه و نظری می تواند به آسانی انتخاب شایسته ای برای سرویس بهداشتی خود داشته باشد. شیرآلات بهداشتی شودر دارای یک مزایای بسیار بزرگ هستند و آن هم وجود پرلاتور در این این شیرآلات است.

اما پرلاتور چیست؟

قطعه ای می باشد که می تواند به افزایش فشار و شدت آب و البته کاهش مصرف آب کمک شایانی نماید. با کمک پرلاتور آب و هوا با یکدیگر در زمان خارج شدن از آب ریز ترکیب می گردند. به این صورت آب با فشار بالا و در عین حال نرم تر خارج گردد و شرایط را برای شستشو مناسب ایجاد می نماید.

سایر مقالات
خرید شیرآلات هوشمند چه مزایایی به همراه دارد؟

از دیگر مزایای استفاده از شیر توالت شودر می توان به: رسوب گیری کمتر، متناسب با دکوراسیون، کارایی و استفاده آسان و … اشاره داشت.

از ویژگی های شیر توالت شودر هم می توان به این موارد اشاره نمود:

دارای تنوع وسیع می باشد و به این شکل شما می توانید بسته به سلیقه، بودجه خود مدل انتخابی خود را در بین انواع و اقسام شیرآلات بهداشتی شودر پیدا نمایید.

بسته به دیگر شیرآلاتی که در بازار موجود می باشند، رسوب گیری کمتری به آن تعلق خواهد داشت.

به کار رفتن قطعه ای به نام پرلاتور یا کاهنده آب در شیرآلات بهداشتی این برند

کیفیت مطلوب و در عین حال قیمت مناسب

گارانتی و خدمات پس از فروش

نکات خرید شیر توالت (دستشویی)

زمانی که شما اقدام به خرید شیر توالت یا شیر روشویی می نمایید، همانطور که برای خرید آن هزینه ای متقبل می شوید، توقع دارید تا شیر خریداری شده از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار باشد و به مرور زمان خراب نگردد و باعث متقبل شدن هزینه دوباره برای شما نباشد. به همین جهت شما باید در زمان خرید به چند نکته همچون: دوام، نوع شیر، جنس، زیبایی، خدمات پس از فروش و … توجه نمایید تا یک خرید مطلوب و با کیفیت برای خود داشته باشید و همچنین زیبایی را به محیط بیافزایید. در ادامه شما را با نکات خرید شیر توالت آشنا می سازیم.

جنس 

در اولین نکته ما می توانیم به جنس شیر توالت انتخابی خود توجه نماییم. به طور کلی برای ساخت شیرآلات از برنج به عنوان ماده اولیه استفاده می گردد. البته در ایران می ۴۰ تا ۶۰ درصد در ساخت شیرآلات سهیم می باشد. قطعات و ملزوماتی که در شیرآلات استفاده شده: پیچ و مهره، واشر و … پس از کیفیت مواد اولیه هم می تواند مهم تلقی گردد.

سایر مقالات
قیمت شیرآلات صنعتی زیاد است؟

قیمت 

پس از اینکه حتی شیر تعیین شده توجه به قیمت هم می تواند نکته کلیدی ب ای بسیاری از خریداران باشد.

به علت رقابت های که دربین برندهای ساینده شیرآلات وجود دارد شما با قیمت های متنوع روبه رو خواهید شد. شما قبل از خرید باید بودجه ای برای اینکار تعیین نمایید و بسته به بودجه خود شیر مناسب با قیمت تعیین شده را انتخاب نمایید.

زیبایی و طراحی خاص

توجه به زیبایی و طراحی شیر توالت هم بسیار می تواند در زمان خرید شیر دستشویی مهم باشد. آن هم به این علت که می تواند روی دکوراسیون خانه شما تاثیر بسیاری داشته باشد و زیبایی محیط را دوچندان نماید.

پس بهتر است در زمان خرید تست ثابت بودن رنگ شیر آبکاری شده را انجام دهید و از بابت ثابت ماندن رنگ خیال خود را آسوده نمایید.

شما می توانید با یک نگاه دقیق مشاهده کنید که رنگکاری به صورت دقیق انجام شده یا خیر. در صورتی که روی شیر توالت موج مشاهده نمودید، نشان دهنده آن است که رنگکاری با کیفیت مطلوب صورت نگرفته است.

دوام شیر توالت

از دیگر نکاتی که شما باید در زمان خرید شیرآلات توالت به آن توجه نمایید دوام شیر مورد نظر می باشد. انتخاب شیری که دارای کارتریج سرامیکی می باشد، نشان دهنده دوام شیرآلات است و مشکلات شیر را تا حد ممکن کاهش می دهد.

البته دیگر شیرها هم با کیفیت هستند اما شیرهای کارتریج سرامیکی دوام آن بسیار بیشتر از دیگر شیرآلات می باشد.

در ادامه شیر توالت شودر نکات دیگری هم هستند که در زمان خرید باید به آنها توجه نمود که به صورت تیتر برای شما عزیزان بیان می کنیم:

  • سهولت کاربرد شیر توالت
  • نوع آبکاری و رنگ شیر توالت
  • نصب آسان و بی دردسر شیر توالت
  • گارانتی و خدمات پس از فروش شیر توالت
سایر مقالات
علم یونیکا

انواع شیر توالت شودر

همانطور که گفتیم شیرآلات شودر جزو برندهای نام آشنا و با کیفیت در کشور می باشند و پر مصرف بودن این شیرآلات نمایانگر این موضوع می باشد. برند شودر شیرآلات خود را در انواع، طرح و رنگبندی های متنوع تولید نموده و با هر نظر و سلیقه ایی محصولی ارائه نموده است. از جمله انواع شیر توالت شودر می توان به این موارد اشاره نمود:

  • تیفانی شیرتوالت شیری کرومتیفانیتوالت
  • تیفانی شیرتوالت شیری طلاتیفانیتوالت
  • زیگموند شیرتوالت توکار کرومزیگموندتوکار توالت
  • بیزانس شیرتوالت کرومبیزانستوالت
  • بیزانس شیرتوالت طلابیزانستوالت
  • باواریا شیرتوالت کرومباواریاتوالت
  • باروک پلاس شیرتوالت طلا ماتباروک پلاستوالت
  • باروک پلاس شیرتوالت طلاباروک پلاستوالت
  • اطلس شیرتوالت کروماطلستوالت
  • اروپا شیرتوالت کروم ماتاروپاتوالت
  • اروپا شیرتوالت کروماروپاتوالت
  • اپال شیرتوالت کروماپالتوالت
  • اپال شیرتوالت شیری کروماپالتوالت
  • زیگموند شیرتوالت توکار طلا ماتزیگموندتوکار توالت
  • زیگموند شیرتوالت توکار طلازیگموندتوکار توالت

در چه زمانی می توان از گارانتی و خدمات پس از فروش شیر توالت شودر بهرمند شد؟

شیرآلات شودر دارای ضمانت اصالت کالا بوده و تا ۶ سال گارانتی خواهند داشت.

فقط در زمان استفاده از گارانتی شیرآلات شودر توجه به چند نکته بسیار حایز اهمیت است که برای شما آنها را بازگو خواهیم کرد:

از شستشو محصولات با شوینده ای اسیدی اجتناب شده باشد.

خط و خش با ابزار های شستشو و نظافتی صورت نگرفته باشد.

نصب آن به درستی انجام گرفته باشد.

قیمت شیر توالت شودر

برند شودر تا حد ممکن تلاش خود را نموده تا محصولی با کیفیت و مرغوب را برای شما عزیزان مصرف کننده تولید نماید. در رابطه با قیمت هم تلاش نموده واردات مواد اولیه به طور مستقیم و حذف واسطه قسمت شیرآلات را الخصوص شیرآلات بهداشتی را با قیمتی مناسب عرضه دارد.

سایر مقالات
انواع شیر آشپزخانه و ویژگی های هرکدام

شما می توانید برای دریافت حدود قیمت شیر توالت شودر با همکاران ما تماس حاصل کرده و با قیمت بروز شده مدل شیر توالت مد نظر خود آشنا گردید.

در آخر

ما در این مقاله دانستیم که شیر توالت شودر چه ویژگی های دارد، در زمان خرید شیرآلات برای دستشویی به چه نکاتی باید توجه نمود، انواع شیر توالت برند شودر را شناسایی کردیم و … . اکنون شما می توانید با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه و بسته به بودجه خود شیر توالت شودر را خریداری و باعث زیبایی محیط شده و از کیفیت شیر توالت این برند بهرمند گردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات