انواع شیرآلات سیم ایتالیا برای تاسیسات

انواع شیرآلات سیم ایتالیا برای تاسیسات

انواع شیرآلات سیم ایتالیا برای تاسیسات

محصولات سیم ایتالیا

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

سیم ایتالیا یکی از برندهای معتبر و معروف جهانی می باشد که توانسته جا پای خود را در بازارهای جهانی و همچنین بازار ایران سفت نماید. این شرکت محصولات خود را طبق استانداردهای جهانی و در انواع مختلف تولید می نماید. در این مقاله شما را با انواع شیرآلات سیم ایتالیا تا حد کافی آشنا می نماییم. شما می توانید برای استعلام قیمت محصولات سیم ایتالیا و یا خرید محصولات مورد تظر خود از نمایندگی اصلی سیم ایتالیا با همکاران ما در ارتباط بوده و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید.

شرکت سیم ایتالیا

شرکت چیمبریو یا سیم ایتالیا در سال 1957 میلادی که مصادف می شود با 1336 شمسی در کشور ایتالیا تاسیس و راه اندازی شد. کار این شرکت تولید شیرآلات ساختمانی و صنعتی می باشد. به علت توجه ای که این شرکت به کیفیت تولیدات خود داشته است روزبه روز به موفقیت های این شرکت افزوده خواهد شد و البته تا کنون هم توانسته سهم بزرگی از بازار های جهانی را از آن خود نماید.

انواع شیرآلات سیم ایتالیا 

همانطور که گفته شد سیم ایتالیا یکی از برترین تولیدکنندگان در زمینه تولید شیرآلات صنعتی و ساختمانی می باشد و پرفروش بودن محصولات این برند هم نماینگر این صحبت ما می باشد.

حال شما را با انواع شیرآلات سیم ایتالیا آشنا می سازیم. پس همچنان با ما همراه باشید.

سایر مقالات
شیر پیستوال

شیر فلکه سبک یا سنگین سیم ایتالیا

کیت ولو یا شیر فلکه (شیر کشویی یا شیر دروازه ای) یکی از رایج‌ ترین انواع شیرآلات تاسیساتی و صنعتی است. با کمک این نوع از شیرآلات امکان وصل یا قطع جریان سیالات به آسانی و با اطمینان صورت می پذیرد.

 از کاربرد این دو نوع شیر فلکه باید بگوییم که از این شیرها در صنعت: تاسیسات آبی، شبکه های آب رسانی، شبکه های نفت، سیستم های آبیاری، شبکه های روغن و گازوییل، پنوماتیک و هیدرولیک، صنایع تانکر سازی، مواد شیمیایی و صنایع ساختمان استفاده می شود.

شیر فلکه سوزنی سیم ایتالیا

یکی دیگر از انواع شیرآلات سیم ایتالیا شیر فلکه سوزنی یا شیر فلکه سوپاپی سیم ایتالیا می باشد. با کمک این نوع از اشیرالات کنترل جریانات و البته تنظیم یا کاهش فشار سیالات در مسیر لوله کشی به سهولت انجام می وذیرد. این مورد را هم اضافه کنیم که فرق بین شیر فلکه سوزنی با شیر فلکه کشویی هم در این مورد می باشد.

  • شیر فلکه های سوپاپی که با دو فشار تولید می شود. 
  • شیر سوزنی سیم سنگین با فشار 16Bar یا کلاس 200
  • شیر فلکه سوزنی سبک سیم با فشار 10Bar یا کلاس 150  
  • شیر صافی یا سه راه صافی 

شیهاس سه راه صافی در دو نوع چدنی و بزنی تولید می شوند. از نظر کاربردی هر دو با هم یکسان می باشند و تنها فرق بین این دو در نحوه اتصال آن ها می باشد. 

یک توری استیل در در این نوع از شیرآلات سیم ایتالیا تعبیه شده که از ورود رسوبات و ناخالصی ها که در سیستم لوله کشی ممکن است وجود داشته باشد، جلوگیری می نماید.

سایر مقالات
شیر گازی سیم ایتالیا چه ویژگی هایی دارد؟

همچنین یک درپوش هم برای آن تعبیه شده تا بتوان از طریق آن سنگ ریزه و رسوبات را که به توری گیر نموده است، خارج و توری را پاکسازی نمود. 

 

شیر خودکار یکطرفه برنجی از انواع شیرآلات سیم ایتالیا

شیر خودکار برنجی هم یک نوع از شیرآلات سیم ایتالیا می باشد که در دو مدل فنری و دریچه ای خودکار ساخته می شوند. این نوع از شیرآلات سیم ایتالیا را می توان جزو پر کاربردترین شیرآلات دانست و برای اتصالات پمپ های آب مناسب بوده و از برگشت سیال به داخل پمپ پیشگیری می نماید. 

در رابطه با نحوه عملکرد این نوع از شیرآلات هم باید ذکر کنیم که به گونه ای است که سیال به منظور حرکت احتیاج خواهد داشت تا پلیت یا بشقاب روی فنر را با فشار به عقب برانند. در این شکل فنر جمع گردیده و مسیر برای حرکت باز خواهد شد. در صورت کم یا قطع گردیدن فشار آب فنر دوباره به حالت اولیه خود باز خواهد گشت و پلیت را به دهانه شیر خواهد چسباند و این امر باعث بسته شدن دهانه شیر و البته عدم برگشت سیال می گردد.

از لحاظ قیمتی شیرآلات خودکار یک طرفه سیم ایتالیا باید بگوییم که به دلیل نوسانات شدید و چشمگیر قیمت ها، این شیرآلات توجیه اقتصادی ندارد و به علت قیمتی که دارند، با اینکه کیفیت بالا و مناسبی دارند، اما به علت قیمت استقبال آنچنانی از این شیرآلات نخواهد شد.
اما در مقابل شیر یک طرفه خودکار دریچه ای از قیمت مناسبی برخوردار بوده و جایگزین شیرآلات یک طرفه خودکاری فنری هستند.

سایر مقالات
چگونه اقدام به خرید شیرآلات سیم ایتالیا کنیم؟

تفلون مایع سیم

یکی دیگر از انواع محصولات تولید شده در سیم ایتالیا تفلون مایع می باشد. از این محصول برای آب بندی اتصالات استفاده می گردد و جزو روش های مدرن آب بندی است. 

شیر گازی سیم ایتالیا از انواع شیرآلات سیم ایتالیا 

شیر گازی سیم ایتالیا یک نوع شیر بال ولو می باشد و باز و بسته شدن آن به شکل ربع گرد است که به طور معمول به منظور گاز استفاده می گردد. این شیرهای گازی در اندازه و سایزهای متنوع و همچنین فشارهای کاریمتفاوت عرضه می گردند.

آیا شیر فلکه سنگین با شیر فلکه سبک فرق دارند؟

بهتر است بدانید که شیر فلکه سبک و شیر فلکه سنگین با هم تفاوت های دارند که یک فرق بین این دو شیر فلکه از نظر وزن آن ها می باشد و دیگری فشار کاری قابل تحمل نیز با یکدیگر تفاوت های دارند.

به عبارتی شیر فلکه سبک تا 16Bar فشار را می توان. تحمل نماید اما شیر فلکه سنگین این امکان را دارد تا 20Bar فشار را تحمل نماید.


در رابطه با کد کالا هم باید بگوییم که روی بدنه شیر حک گردیده است. کد کالای شیر فلکه سنگین 70B و شیر فلکه سبک cim 50 است.

قیمت انواع شیرالات سیم ایتالیا

در رابطه با قیمت انواع شیرالات سیم ایتالیا باید بگوییم که به علت نوسانات ارز، قیمت ها به صورت به روز محاسبه می گردند. به همین جهت به لیست قیمت ها توجه نکرده و در صورت تمایل و آشنا با قیمت انواع شیرآلات سیم ایتالیا با همکاران ما تماس حاصل کرده و قیمت به روز شده محصول مورد نظر خود را جویا شوید.

سایر مقالات
سختی گیر

در آخر

شرکت سیم ایتالیا یکی از شرکت های موفق در تولید انواع شیرآلات می باشد که توانسته با کیفیت بالا و قیمتی مناسب محصولات متنوعی را تولید و در بازار جهانی من جمله بازارهای ایران عرضه دارد. 



از جمله محصولاتی که توسط شرکت سیم ایتالیا تولید می گردد می توان به شیر فلکه کشویی، شیر سوزنی فلکه سوزنی، شیر گازی، شیر صافی و … اشاره نمود. در رابطه با قیمت و نحوه خرید محصولات سیم ایتالیا می توانید با همکاران ما صحبت و با قیمت به روز شده و نحوه خرید آشنا گردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات