شیرآلات برنجی سیم ایتالیا در چه زمینه استفاده می گردند؟

شیرآلات برنجی سیم ایتالیا

شیرآلات برنجی سیم ایتالیا در چه زمینه استفاده می گردند؟

محصولات سیم ایتالیا

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

برند شیرآلات جیاکومو چمبریو در بازار ایران با نام شیرآلات برنجی سیم ایتالیا شناخته می شود و توانسته بیش از نیم قرن با سابقه درخشان و کیفیت عالی محصولات خود در بازارهای ایران نام آشنا و پرطرفدار باشد. شرکت جیاکومو چمبریو در سال ۱۹۵۷ کار خود را در زمینه تولیدات شیرآلات ساختمانی و صنعتی در کشور ایتالیا آغاز و با وجود طراحی های خاص و نوآورانه و کوشش کارکنان خود در سراسر جهان جزو اولین تولید کنندگان شیرآلات صنعتی و ساختمانی برنجی است و تا کنون توانسته پاسخگوی بازارهای بین المللی باشد.

برای خرید شیرآلات سیم ایتالیا با نمایندگی اصلی سیم ایتالیا، بازرگانی کشیشی تماس حاصل نمایید. 

شیرآلات برنجی سیم ایتالیا در چه زمینه استفاده می گردند؟

شیرآلات سیم ایتالیا در زمینه سیستم های تهویه، سیستم های گرمایشی، سیستم های پنوماتیک، لوله کشی منازل، آبرسانی، شبکه های بنزین و گازوئیل مورد استفاده قرار گیرد.

چرا شیرآلات برنجی سیم ایتالیا را انتخاب کنیم؟

شیرآلات تولید شده توسط سیم ایتالیا به دلیل استهلاک پایینی که دارند نسبت به دیگر شیرآلات برنجی دیرتر دچار فرسودگی خواهند شد و طول عمر بالا در کنار قیمت مناسب باعث می شود تا انتخاب ایده آل بیشتر مصرف کنندگان باشند.

انواع محصولات شیرآلات برنجی سیم ایتالیا

سیم ایتالیا یک برند نام آشنا در زمینه ساخت و تولید انواع شیرآلات صنعتی و ساختمانی می باشد. از جمله شیرآلات تولیدی این شرکت معتبر می توان به این موارد اشاره نمود:

سایر مقالات
سختی گیر

شیر فلکه سیم ایتالیا: با وجود این نوع از شیرآلات امکان باز و بسته شدن جریانات به سهولت انجام می پذیرد و برای تاسیسات آبی، تانکر سازی و … یک انتخاب ایده آل است.

شیر فلکه سوزنی سیم ایتالیا: شیر فلکه سوپاپی یا شیر فلکه سوزنی برای تنظیم کردن یا کاهش فشار سیالات در  خط لوله کشی انتخاب مناسبی است.

شیر صافی سیم ایتالیا: در دو نوع مدل چدنی و برنجی تولید می گردد و کاربرد یکسانی دارند و تنها فرق بین این دو شیر در نحوه اتصال آنها می باشد.

شیر خودکار یک طرفه سیم ایتالیا: این شیر هم در دو نوع فنری و دریچه ای تولید می گردد.

شیر گازی سیم ایتالیا: مناسب برای گاز بوده و در فشار های کار و اندازه های مختلف تولید می شود.

از دیگر شیرآلات برنجی سیم ایتالیا تولید شده  می توان به این موارد هم اشاره داشت:

  • شیر فلکه آتش‌ نشانی
  • شیر پیسوال
  • شیر لباسشویی
  • شیر پکیجی
  • شیر فشار شکن
  • تفلون مایع
  • شیر تخلیه هوا

این محصولات جزو پرفروش ترین محصولات تولیدی شرکت جیاکومو چمبریو می باشند.

شما برای مشاهده قیمت شیرآلات سیم ایتالیا یا خرید شیرآلات برنجی سیم ایتالیا می توانید با همکاران ما تماس و پس از کسب اطلاعات مورد نیاز قیمت به روز شده محصولات سیم ایتالیا را کسب و در صورت تمایل یک خرید مطمئن را انجام دهید.

برای خرید شیرآلات صنعتی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

نقش پر رنگ شیرآلات صنعتی برای افرادی که در زمینه صنعتی فعالیت دارند به هیچ عنوان پوشیده نیست. با کمک شیرآلات صنعتی امکان قطع، وصل و حتی انحراف جریان سیالات همچون: گازها، مایعات و … به بهترین نحو انجام می پذیرد. زمانی که شیرآلات برنجی سیم ایتالیا صنعتی بی کیفیت خریداری گردد، بی شک مشکلاتی را پس از گذر زمان می تواند بوجود آورد، به همین جهت است که توصیه داریم حتما شیرآلات صنعتی و با کیفیت بالا را خریداری کنید. انتخاب شیرآلات صنعتی که توسط شرکت های معتبر همچون سیم ایتالیا ساخته و تولید می گردند باعث می گردد تا در آینده از انتخاب خود پشیمان نشوید. اما در زمان خرید شیرآلات سیم ایتالیا صنعتی چند نکته دیگر هم وجود دارد که اگر به آن توجه گردد، از خرید خود راضی خواهید بود.

سایر مقالات
مزایای استفاده از انواع شیرفلکه چیست؟

ما در ادامه شما را با این نکات آشنا می سازیم.

جنس و متریال شیرآلات برنجی سیم ایتالیا

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید جنس شیرآلات می باشد. جنس شیرآلات می تواند بسته به نیاز، سیال عبوری و کاربرد متفاوت باشد.

از انواع شیرآلات صنعتی می توان به: شیرآلات فولادی، شیرآلات استیل، شیرآلات برنجی، شیر چدنی اشاره داشت.

نحوه عملکرد شیر

یکی دیگر از نکاتی که باید قبل از خرید شیرآلات صنعتی به آن توجه نمود، نحوه عملکرد شیر یعنی نحوه باز و بسته نمودن شیر می باشد.

نقشه تاسیسات و لوله کشی

قبل از خرید به کمک نقشه های لوله کشی و تاسیسات به محل تکیه‌ گاه‌ ها، میزان ارتعاشات در لوله و انبساط و انقباض لوله توجه نمایید و متناسب با آن انتخاب ایده آلی داشته باشید.

میزان دمای کارکرد شیر

از دیگر نکاتی که باید در زمان خرید شیرآلات برنجی سیم ایتالیا به آن توجه شود میزان دمای کارکرد شیرآلات می باشد.

برخی از سیالات با دمای بالا یا دمای بسیار پایین در جریان می باشند و به همین جهت شیرآلات انتخابی باید توانایی تحمل دمای سیالاتی که در آن جریان خ.اهند داشت را داشته باشند.

میزان دبی عبوری از شیر

توجه به دبی عبور شیر در زمان خرید شیرآلات صنعتی مهم تلقی می گردد.

آیا شیرآلات سیم ایتالیا طبق استاندارهای روز دنیا تولید می گردند؟

بی شک یکی از دلایل پرطرفدار بودن محصولات سیم ایتالیا و محبوبیت شیرآلات سیم ایتالیا در جهان به علت این است که تمام محصولات تولید گردیده در شرکت جیاکومو چمبریو این است که این محصولات تمام طبق استانداردهای روز جهان طراحی و تولید گردیده اند که می توان به

سایر مقالات
شیر هواگیری

SA 8000., &.PAS 99.&.OHSAS 18001. & ..ISO 50001. &.ISO 140001.&.ISO 9001 اشاره نمود.

با وجود این گواهینامه ها کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت تضمین شده می باشند.

قیمت شیرآلات برنجی سیم ایتالیا

محصولات تولید شده شرکت سیم ایتالیا از جنس برنج بوده و به دلیل نوساناتی که در بازار فلزات وجود دارد، امکان قرار دادن قیمت به صورت لیست وجود ندارد و شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت به روز شده با همکاران ما تماس حاصل و با قیمت به روز شده شیرآلات جیاکومو چمبریو آشنا گردید.

از جمله مواردی که روی قیمت شیرآلات تاثیر می گذارند، می توان به: مواد اولیه، جنس شیرآلات، کیفیت و … اشاره داشت.

در آخر

شرکت ایتالیایی جیاکومو چمبریو کار خود را در سال ۱۹۵۷  در زمینه تولید انواع شیرآلات برنجی سیم ایتالیا صنعتی و ساختمانی شروع و با قرار دادن کیفیت بالا در برنامه تولیدی خود و توجه به استانداردهای جهانی توانسته بازار جهانی را از آن خود نموده و مصرف کنندگان بسیاری را به سمت خود جلب نماید.

تمام محصولات تولید شده در شرکت سیم ایتالیا با کمک تکنولوژی های روز دنیا و طراحی های روز دنیا و ماشین آلات تمام اتوماتیک اقدام به ساخت و تولید شیرآلات با کیفیت نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات