چگونه اقدام به خرید شیرآلات سیم ایتالیا کنیم؟

چگونه اقدام به خرید شیرآلات سیم ایتالیا کنیم؟

چگونه اقدام به خرید شیرآلات سیم ایتالیا کنیم؟

محصولات سیم ایتالیا

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

اگر دقت کرده باشید در بازار انواع شیرآلات در مدل ها و برندهای متفاوت عرضه شده است که یکی از آن ها شیرآلات برند سیم ایتالیا می باشد. کیفیت بالا و قیمت مناسب شیرآلات سیم ایتالیا باعث شده تا در بازارهای جهانی ورود کرده و خرید شیرآلات سیم ایتالیا بسیار هم پرطرفدار گردد. البته در بازار ایران هم شیرآلات سیم ایتالیا وجود داشته و بسیار هم مورد پسند مصرف کنندگان می باشد.

در این مقاله تمام آنچه را که باید در مورد شیرآلات سیم ایتالیا بدانید من جمله قیمت و خرید شیرآلات سیم ایتالیا را برای شما عزیزان بیان خواهیم نمود. همچنین شما می توانید با تماس با همکاران ما در نمایندگی اصلی سیم ایتالیا در رابطه با کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برند و محصولاتش اقدام نمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید اقدام به خرید محصولات درجه یک و با کیفیت سیم ایتالیا و دیگر محصولات بازرگانی کشیشی نمایید.

سیم ایتالیا

سیم ایتالیا نام یک شرکت معتبر و مشهور در کشور ایتالیا است که با بهره برداری و همت مهندسین ماهر و با تجربه توانسته اقدام به تولید محصولات برند سیم ایتالیا نماید. البته با وجود کارکنان سخت کوش و وجود ماشین آلات تمام اتوماتیک شیرآلات با کیفیت طراحی و تولید می نمایند.

همین موضوع باعث شده تا جزو برندهای معتبر، شناخته شده و مشهور در سراسر جهان باشد.

تمام محصولات ساخته شده توسط این برند مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی، تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

سایر مقالات
شیر گازی سیم ایتالیا چه ویژگی هایی دارد؟

از انواع محصولات برند سیم ایتالیا می توان به این موارد اشاره نمود:

  • شیر فلکه سبک
  • شیر فلکه سنگین
  • شیر فلکه سوزنی سبک
  • شیر فلکه سوزنی سنگین
  • شیر یکطرفه خودکار دریچه ای
  • شیر یکطرفه خودکار فنری
  • شیر گازی سبک
  • شیرگازی نیمه سنگین
  • شیرگازی سنگین
  • شیرهای صافی
  • شیرهای فلکه آتش نشانی
  • شیرهای فشارشکن
  • شیرهای شلنگی

گواهی نامه محصولات سیم ایتالیا

بهتر است قبل از اینکه بخواهیم شما را ترغیب به خرید شیرآلات سیم ایتالیا نماییم علت این موضوع را برای شما بیان کنیم. یکی از مهمترین علت هایی که باعث می شود تا ما به شما خرید محصولات سیم ایتالیا را پیشنهاد نماییم این است که این محصولات طبق استانداردها و گواهی نامه های معتبر جهانی طراحی و ساخته شده اند و به این شرح می باشند:

SA 8000., &.PAS 99.&.OHSAS 18001. & ..ISO 50001. &.ISO 140001.&.ISO 9001

این گواهی نامه ها نشان دهنده کیفیت بالای محصولات تولید شده، دوستدار محیط زیست، استفاده بهینه از انرژی و البته حفظ ایمنی و سلامت می باشد.

خرید شیرآلات سیم ایتالیا

بسیار پیش آمده که بخواهید شیرالاتی را خریداری کنید که به هیچ عنوان هیچ اطلاعی از آنها ندارید و زمانی که خرید خود را انجام می دهید تا ۲۰ درصد ممکن است خرید شما موفق باشد، اما در بیشتر مواقع آن شیری که باید را نمی توان بدون داشتن اطلاعات خریداری نمود و یک خرید موفق وجود نخواهد داشت.

در رابطه با خرید شیرآلات سیم ایتالیا هم این مورد صدق کرده و بهتر است قبل از خرید شیرآلات سیم ایتالیا مورد نظر ابتدا یک شناخت از انواع شیرآلات دانست و سپس بسته به اطلاعات کسب نموده می توان اقدام به خرید شیرآلات سیم ایتالیا نمود.

سایر مقالات
شیر گازی

به همین جهت ما شما را با انواع محصولات شیرآلات ایتالیا آشنا می سازیم. پس با ما همچنان همراه باشید.

شیر فلکه سیم ایتالیا

شیر فلکه یا شیر کشویی سیم ایتالیا به عنوان رایج ترین شیرآلات صنعتی و تاسیساتی شناخته می شود. به وسیله شیرآلات کشویی امکان باز و بسته شدن جریانات سیالات با اطمینان کامل صورت می پذیرد.

از این شیرآلات در تاسیسات آبی، صنایع تانکر سازی و … استفاده می گردد.

شیر فلکه سوزنی سیم ایتالیا

سیم ایتالیا یک محصول دیگر نیز در سبد خود دارا می باشد و آن هم شیر فلکه سوزنی می باشد. این نوع شیر با نام شیر فلکه سوپاپی هم شناخته می شود و به منظور کاهش یا تنظیم نمودن فشار سیالات در مسیر لوله کشی انجام می شود.

شیر صافی سیم ایتالیا

یکی دیگر از انواع شیرآلات که باید قبل از خرید شیرآلات سیم ایتالیا با آن آشنا شوید، شیر صافی سیم ایتالیا می باشد.

این نوع شیر در دو مدل چدنی و برنجی تولید می گردد. از نظر کاربرد این دو با هم یکسان هستند و تنها فرق بین این دو در نحوه اتصال آنها است.

خرید شیرآلات سیم ایتالیا مدل خودکار یک طرفه

این مدل از شیرآلات سیم ایتالیا هم در دو نوع فنرز و دریچه ای تولید می گردد. از نظر قیمت، مدل فنری شیر یک طرفه خودکار از مدل دریچه ای آن بیشتر بوده و به همین جهت از شیر یک طرفه خودکار دریچه ای بیشتر از مدل فنری آن استفاده می شود.

شیر گازی سیم ایتالیا

از انواع شیرآلات سیم ایتالیا که می توان در زمان خرید شیرآلات به آن توجه نمود، شیر گازی سیم ایتالیا می باشد. این نوع از شیرآلات برای گاز مورد استفاده قرار می گیرد و اندازه و فشارهای کاری متفاوت تولید می گردد.

سایر مقالات
اطفاء حریق

شما می توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر برای هر کدام از شیرآلات سیم ایتالیا با همکاران ما تماس حاصل کرده و اطلاعات بیشتری را کسب نمایید و یک خرید مطمین را برای خود رقم بزنید.

قیمت شیرالات سیم ایتالیا

در ارتباط با قیمت شیرآلات سیم ایتالیا هم باید بگوییم که به علت وجود نوسانات ارزی که روی قیمت محصولات سیم ایتالیا هم تاثیر می گذارد، بهتر است قبل از خرید شیرآلات سیم ایتالیا از قیمت به روز شده محصول مورد نظر مطلع گردید.

شما می توانید برای استعلام قیمت یا خرید شیرآلات سیم ایتالیا ، همکاران ما می توانند شما را در این امر یاری نمایند.

در آخر

برند سیم ایتالیا در جهان و حتی در بازار های داخلی ایران نام آشنا و معتبر می باشد. این شرکت تمام محصولات خود را با بهترین کیفیت و با استانداردهای روز دنیا تولید و در بازارهای جهانی عرضه داشته است. از محصولات طراحی و تولید شده شرکت سیم ایتالیا می توان به: شیر گازی، شیر فلکه سوزنی، شیر فلکه کشویی و … اشاره داشت. تمام محصولات تولید شده شرکت سیم ایتالیا در کنار کیفیت عالی که دارد، از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات