محصولات شیرآلات شودر را بشناسیم.

محصولات شیرآلات شودر

محصولات شیرآلات شودر را بشناسیم.

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

شیرآلات مناسب می توانند باعث بهبود کیفیت زندگی انسان گردند. امروزه به دلیل مشتری مداری، فروش بیشتر و … محصولات متنوعی از شیرآلات توسط تولید کنندگان این عرصه ساخته شده و در بازار موجود می باشد. ما می خواهیم شما را با محصولات شیرآلات شودر ، شیرآلات توکار، چشمی و … آشنا سازیم. این را می دانیم که برند شودر  یک برند نام آشنا در داخل کشور می باشد. شودر محصولات خود را با بهترین کیفیت و طبق استانداردهای روز دنیا تولید نموده و با نظر هر مشتری محصولی ایده آل عرضه داشته است.

بهتر است این را خاطر نشان کنیم که شرکت شودر مبنای کار خود را تنها بر پای سود پایه ریزی نکرده و ارتقای کیفیت زندگی انسان ها دغدغه این برند نام آشنا می باشد.

برند شودر پیشرو در بازار بوده و خلق محصول در چهارچوب حفظ تعادل کارایی و زیبایی می باشد و اکنون بیشتر از ۱۳۰۰ مدل و رنگ را شامل می گردد و البته هم اکنون هم در حال توسعه می باشد.

 

در بدنه محصولات شیرآلات شودر

از چه موادی استفاده شده است؟

شاید برای شما سوال باشد که در بدنه شیرآلات شودر از چه موادی استفاده شده است.

باید بگوییم که در فرآیند تولید این شیرآلات نام برده شده در مطالب بالا، به غیر از انواع روش های جدید ریخته گری، شودر از شمش های متراکم برنجی به عنوان روکش استفاده نموده است تا باعث افزایش دوام شیرآلات در کنار زیبایی چشم گیر باشد‌.

سایر مقالات
خرید شیرآلات هوشمند چه مزایایی به همراه دارد؟

آیا محصولات شیرآلات شودر دارای گارانتی می باشد؟

 در تولید هر شیر بیشتر از بیست قطعه استفاده شده است و برند شودر به مدت ۶ سال محصولات تولیدی خود را گارانتی نموده است و به این صورت مصرف کننده با اطمینان خاطری بیشتری اقدام به خرید محصولات شودر نماید.

انواع محصولات شیرآلات شودر

انتخاب شیرآلات ساختمانی شاید برای برخی از افراد پیچیده به نظر برسد. به خصوص که شیرآلات ظرفشویی با شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی متفاوت است.

ما در ادامه شما را با انواع شیرآلات شودر آشنا می سازیم، با ما همچنان همراه باشید.

 شیرآلات آشپزخانه شودر

شیر آشپرخانه را می توان جزو پراستفاده‌ ترین وسایل در منازل دانست. از شیر آشپزخانه به منظور شستشوی ظروف، تمیز کردن مواد خوراکی، پخت و پز و … استفاده می گردد. زمانی که شیرآلات با کیفیت انتخاب گردد، هم سلیقه مصرف کننده نشان داده خواهد شد و هم عملکرد فعالیت ها افزایش پیدا می کند.

دوش حمام شودر

دوش حمام یا همان شیر دوش به سر دوش و بعضی مواقع به دسته های کنترل کننده و شیرآلات وان گفته خواهد شد.

برند شودر این شرالات را در دو نوع توکار و روکار تولید نموده و می توان بسته به سلیقه و طراحی حمام یکی از این دو نوع را انتخاب نمود.

شیر توالت (بیده)

شیر توالت که با نام شیر بیده هم معروف بوده و به اصطلاح “خودشور” هم به آن گفته می شود، حزو اکسسوری های اصلی سرویس بهداشتی می باشد.

این شیر برای توالت فرنگی و هم برای توالت های ایرانی انتخاب مناسبی خواهد بود.

سایر مقالات
معرفی برند شیرآلات شودر

مدل های مختلف شیرالات

حال که با انواع شیرآلات آشنا شدیم بهتر است به مدل های شیرآلات شودر هم آشنایی داشته باشیم. با ما همچنان همراه باشید.

شیرآلات مرکزی

این شیرالات به عنوان رایج ترین مدل های شیرالات شناخته می شوند. شیرآلات مرکزی به طور عمومی دارای یک یا دو دسته به منظور کنترل فشار آب و دما می باشند.

این شیرآلات با ایجاد کردن سه سوراخ در روشویی طراحی شده اند. البته بعضی از شیرالات مرکزی دارای دو دسته می باشند که در فاصله 10 سانتی متر در مقابل یکدیگر نصب می گردند.

شیرآلات سه تکه 

شیرالات ولید اسپرید یا سه تکه از ۳ بهش جداگانه تشکیل گردیده است.

این شیر از نظر ظاهری شباهت بسیاری به شیر مرکزی شودر دارد. البته تفاوتی هم دارد و آن هم دسته آن به جای اینکه بر روی شیر آب متصل گردد، روی روشویی نصب می گردد.

این شیر دارای دهانه های مجزا به منظور کنترل دما و فشار می باشد.

 

 شیرآلات بریج

در صورتی که به دنبال این هستید که یک سبک قدیمی و مدرن را برای خانه و آشپزخانه خود داشته باشید، پیشنهاد ما شیرآلات بریج شودر می باشد.

در این شیر تمام دسته اهرم ها و شیر آب به طور کامل از یک قسمت منشعب می گردند. این شیر دارای دو سوراخ در قسمت روشویی است و دسته های آن به سینک روشویی متصل می گردد.

این شیرآلات بیشتر برای سینک های توکار پیشنهاد می گردد و به علت داشتن فضای خالی در زیر شیر، برای روشویی حمام مناسب می باشند.

سایر مقالات
نصب شیرآلات توکار به چه صورت انجام می شود؟

دمای آب در این شیرآلات با کمک دو دسته ای که دارد قابل کنترل می باشد و بیشتر مدل های آن دارای شاوری است.

شیرآلات توکار روشویی

از دیگر محصولات شیرآلات شودر می توان به شیرآلات توکار روشویی اشاره داشت. این شیرآلات را می توان با روشویی های وال هنگ هماهنگ نمود و البته انتخاب مناسبی برای آشپزخانه های مدرن و حمام می باشد.

شیرآلات توکار روشویی این راحتی را به شما خواهد داد تا در زمانی که مایل بودید، بتوانید کاسه روشویی را تعویض نمایید.

از مزایای استفاده از این شیرآلات این است که می توانید به آسانی آن را تمیز کنید و همچنین شما می توانید در اندازه، رنگ و سبک گوناگون عرضه می گردند.

وان پر کن توکار

برای حمام های با وان های بزرگ، وان پر کن توکار انتخاب شایسته ای است.

این مدل هم بدون شاوری عرضه می گردد و به جای اینکه به دیوار نصب گردند بر لبه خود وان قابل نصب خواهند بود.

این مدل برای وانی که به صورت توکار است یک انتخاب مناسب می باشد.

البته اشاره داشته باشیم که نصب این شیرآلات نسبت به دیگر انواع شیرآلات شودر کمی دشوار خواهد بود.

 شیرآلات وان رومی در انواع محصولات شیرآلات شودر

این شیرآلات هم از نظر ظاهری شباهت بسیاری به وان پر کن توکار دارد، که البته فرق های کوچکی نیز بین این دو مسلما وجود دارد. از نظر ظاهری باید بگوییم، شیر وان رومی به شکل منحنی می باشد و بعضی مواقع با شاوری های دستی هم قابل عرضه است.

سایر مقالات
انواع شیر آشپزخانه و ویژگی های هرکدام

شیر حمام ایستاده

از دیگر مدل‌های محصولات شودر در زمینه شیرآلات می توان به شیر حمام ایستاده اشاره نمود.

این مدل شیر بسیار جذاب و مدرن می باشد و به طور مستقیم به زمین متصل می گردد. شما می توانید از این مدل هم برای وان های مدرن و هم برای وان های کلاسیک استفاده نمایید.

شیرآلات دیواری وان حمام

شیرالات دیواری وان را هم می توان دقیقا مشابه شیرالات دیواری حمام و … دانست. فقط تنها فرقی که این شیرآلات دیواری وان حمام با دیگر مدل‌ها دارد در این می باشد که بر پشت دیوار وان حمام نصب می گردد.

 شیر آبریز و همچنین دسته های شیر به طور مستقیم به خود وان متصل می گردند. شیرآلات دیواری وان حمام دارای شیر شاوری نبوده و به عنوان یک شیر مستقل عمل خواهد نمود.

می توان اینگونه گفت که شیرآلات حمام توکار دارای شیر دیواری وان حمام نمی باشند. این شیرآلات در کنار کارآمد بودن می توانند باعث افزایش زیبایی ظاهری وان می گردد.

پیشنهاد ما برای وان های کلاسیک انتخاب شیر دیواری وان حمام است.

شیرآلات تک اهرمی

یکی دیگر از مدل های محصولات شیرآلات شودر ، شیرآلات تک اهرمی می باشد. این شیر با نام شیر آب تک دسته‌ای هم شناخته می شود و بسیار در بین مصرف کنندگان شناخته شده و محبوب می باشد. با کمک این شیرآلات به راحتی می توان با چپ و یا راست نمودن دسته شیر آب را سرد یا گرم نمود.

استفاده این شیر نسبت به شیرآلات مرکزی ساده تر و آسان تر می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات