قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی

قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی

قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

قیمت های لوازم و تجهیزات ساخت ساختمان هر روز دارای نوسان می باشد و نمی توان قیمت دقیقی برای این مصالح داشت. لوله های ساختمانی همچون لوله پلیکا هم از این قاعده مستثنا نمی باشد. شما می توانید قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی و سایر انواع لوله پلیکا را از بازرگانی کشیشی، نمایندگی اصلی نانو پلیمر یاس ببینید و با توضیحاتی که در این مطلب داده شده یک انتخاب شایسته و مناسب برای خود داشته باشید.

البته شما می توانید سایر لوله پلیکا 110 (معمولی و نیمه قوی) را هم بسته به نیاز خود از این بازرگانی خریداری نمایید. با ما همراه باشید تا با قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی و همچنین کاربرد و ویژگی هایی که لوله پلیکا دارد آشنا گردید.

لوله پلیکا 110 به عنوان پر مصرف ترین لوله پلیکا شناخته و در مصارف گوناگونی همچون: آبرسانی، پوشش کابل، فاضلاب و … کاربرد دارد که در ادامه در این باره و همچنین قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی صحبت خواهیم کرد.

لوله پلیکا چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی را بدانیم بهتر است ابتدا با لوله پلیکا آشنا و ببینیم چه ویژگی و خصوصیاتی دارد.

لوله پلیکا از جنس UPVC بوده که نوعی پلیمر پلاستیک معمولی می باشد، است. UPVC مخفف عبارت Unplasticized Poly Vinyl Chloride به معنای PVC  سخت شده است. پس می توان گفت یو پی وی سی نوعی پی وی سی است اما با یک فرق کوچک و آن هم این است که در لوله یو پی وی سی از هیچ مواد نرم کننده ای استفاده نشده است.

سایر مقالات
درپوش لوله پلیکا چیست؟

شما می توانید با نام پی وی سی سخت هم یو پی وی سی را شناسایی نمایید. چرا که به این نام نیز معروف می باشد.

دارای انواع مختلفی می باشد که از نظر مقاومت به سه دسته: لوله پلیکا معمولی، لوله پلیکا نیمه قوی و لوله پلیکا فشار قوی تقسیم می گردد.

ویژگی های لوله پلیکا

اگر بخواهیم در مورد ویژگی های لوله پلیکا هم صحبتی کنیم، باید گفت در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد، سبک وزن بوده و به همین دلیل به راحتی قابل حمل می باشد. 

از دیگر ویژگی لوله پلیکا می توان به نسوز بودن آن هم اشاره کرد. همچنین نسبت به سایر لوله های دیگر همچون پوشفیت به صرفه تر و ارزان تر می باشد.

لوله های پلیکا همچون عایق حرارتی عمل کرده و عمر طولانی حدود 50 سال را دارد.

یکی از کاربردهای لوله پلیکا این است که برای آبرسانی مناسب می باشد. علت این موضوع هم این است که روی طعم و بوی آب هیچ تاثیر منفی نخواهد گذاشت.

لوله پلیکا به 3 روش تولید می گردد و به این شرح می باشد:

  • روش تولید تزریق یا فشاری
  • روش تولید پوشش دهی دورانی
  • روش تولید اکستروژن

اما خوب رایج ترین روش در بین این 3 روش، روش تولید اکستروژن می باشد.

نام محصول: لوله پلیکا نانو پلیمر یاس

اتصالات لوله پلیکا

از انواع اتصالات که برای لوله پلیکا مناسب می باشند می توان به این اتصالات اشاره کرد:

اتصال چسبی: در این اتصال از چسب پی وی سی استفاده می شود. نحوه اتصال هم به این صورت است که: ابتدا اندازه طول مورد نظر را گرفته و روی لوله اندازه و علامت می زنیم. پس از آنکه اضافه لوله را بریدیم به کمک چسب مخصوص که همان چسب پی وی سی است را روی لوله زده و اتصال دو لوله را ممکن می سازیم.

سایر مقالات
پلاک خوانی پمپ آب چگونه است؟

اتصال به روش پوش فیت: در این روش می توان از زانویی و درپوش برای انجام اتصالات لوله پلیکا خود استفاده نمود. با کمک این روش لوله ها فیت و هیچ گونه نشتی ایجاد نخواهد شد.

اتصال سه راه دریچه بازدید: از دیگر اتصالات لوله پلیکا می توان به اتصال سه راه دریچه بازدید اشاره کرد. از این اتصال برای آزمایش کردن آب بندی و رفع گرفتگى می توان استفاده نمود.

لوله پلیکا 110 فشار قوی: قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی

همانطور که در بالا گفته شد لوله های پلیکا از نظر ضخامت دارای سه نوع: فشار قوی، فشار معمولی و فشار نیمه قوی می باشد و هر کدام از این نوع ها دارای سایز 110 هستند. در رابطه با لوله پلیکا 110 فشار قوی باید بگوییم لوله پلیکا فشار قوی از ضخامت بالایی برخوردار بوده و بسیار قوی تر از نوع پلیکا 110معمولی و نیمه قوی می باشد. از ویژگی های این نوع لوله می توان به مقاومت بالا در برابر فشار، مقوم در برابر اسیدی و بازی، قیمت مناسب، نصب راحت و آسان و … اشاره نمود.

در ادامه قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی باید بگوییم این لوله دارای ضخامت ۵/۳ میلیمتر بوده به عبارتی وزن هر شاخه به طور استاندارد حدود  ۶/۴ کیلوگرم است. این نوع لوله طول عمر بالایی داشته و در برابر فشار و خوردگی مقاومت خوبی را ز خود نشان می دهد.

از کاربردهایی که می توان به لوله های پلیکا 110 نسبت داد شامل این موارد است:

  • پوشش سیم برق
  • پوشش کابل تلفن
  • مناسب برای سیستم فاضلابی
  • برای مصارف کشاورزی
  • مناسب برای سیستم آبرسانی
سایر مقالات
لوله پلیکا کشاورزی

قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی

این نوع لوله به دلیل اینکه از 2 نوع مواد پلیکا تهیه شده است نمی توان قیمت تمام شده ایی برای آن تعیین نمود. لوله پلیکا 110 از مواد کاملا نو و با کیفیت تهیه شده و همین از نظر کیفیت و سطح تولید می تواند روی قیمت ها تاثیر بگذارد اما خوب به دلیل نوسانات قیمتی در مواد اولیه نمی توان یک قیمت ثابت برای این نوع لوله و سایر لوله و اتصالات پلیکا در نظر گرفت.

در کنار این موارد باید گفت میزان پودر پی وی سی که در تهیه و تولید این لوله استفاده شده است هم در تعیین قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی و سایر لوله های پلیکا مناسب می باشد. پس هر چه مقدار پودر استفاده شده بیشتر باشد جنس و مقاومت لوله پلیکا بهتر و با کیفیت تر بوده و در نهایت قیمت آن هم به مراتب افزایش پیدا می کند.

اگر برای مصارف مهم خود به دنبال لوله پلیکا 110 فشار قوی هستید بهتر است بدانید هر چه این مواد بیشتر باشد کیفیت و قیمت آن هم افزایش پیدا می کند.

جمع بندی قیمت لوله پلیکا 110 فشار قوی

قیمت لوله پلیکا فشار قوی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل: مواد اولیه، کیفیت تولید، دستگاه تولید کننده لوله و … اشاره نمود. اما خوب لوله پلیکا 110 بسته به انواع دیگر لوله پلیکا دارای قیمت مناسب تری می باشد و از این رو کاربرد بسیاری هم دارد.

اگر به دنبال بهترین انتخاب برای لوله هستید پیشنهاد می کنیم ما را در بازرگانی کشیشی دنبال نمایید. امیدواریم توانسته باشیم شما عزیزان را در این امر تا حد ممکن یاری نماییم.

سایر مقالات
ارزانترین لوله پلیکا چیست و از کجا تهیه نماییم؟
بهترین لوله ساختمان
خرید لوله پلیکا نانو پلیمر یاس از نمایندگی اصلی لوله پلیکا نانوپلیمر یاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات