شیر ظرفشویی دو کاره شودر چه کاربردی دارد؟

شیر ظرفشویی دو کاره شودر چه کاربردی دارد؟

شیر ظرفشویی دو کاره شودر چه کاربردی دارد؟

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

برای داشتن یک خانه ایده ال، زیبا و لوکس توجه به شیرآلات هم همچون دیگر لوازم منزل مهم تلقی می شود. به همین جهت تولید کنندگان شیرآلات را در طرح ها و رنگبندی های متنوع و بسته به سلایق مصرف کنندگان تولید نموده اند. برند شودر هم در این راستا اقدام به تولید انواع شیرآلات مناسب آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و … نموده است که ما می خواهیم در این مقاله شما را با یکی از آنها آشنا سازیم و آن هم شیر ظرفشویی دو کاره شودر می باشد. این مدل از شیرآلات برای مکان هایی که دسترسی به آب تصفیه شده ندارند، این امکان را فراهم می سازد تا دسترسی به آب تصفیه از این طریق مهیا گردد.

در ادامه شما را بیشتر با شیرآلات توکار آشنا کرده و می بینیم که تولید این مدل از شیر در شودر به چه صورت می باشد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

شیر ظرفشویی دوکاره چه نوع شیری می باشد؟

برای آنکه بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید بهتر است با مدل های متنوع شیرآلات آشنا شده و سپس با دید باز اقدام به خرید شیر مورد نظر خود کنید. به همین جهت بیایید یک شناخت نسبی از شیر ظرفشویی دو کاره داشته باشیم و سپس اقدام به خرید شیر ظرفشویی دو کاره شودر نماییم.

برای مناطقی که از آب شهری با کیفیت پایین استفاده می نمایند شیرآلات دو کاره می تواند انتخاب مناسبی باشد. شیرآلات دو کاره با نام شیرآلات دو منظوره در بازار معروف می باشد.

سایر مقالات
شیر مخلوط

این شیر ظرفشویی دارای دو خروجی آب می باشد که یک خروجی به آب لوله کشی شده شهری متصل می شود و برای شستشو ظروف مورد استفاده قرار می گیرد و یک خروجی هم به آب تصفیه به منظور آشامیدن استفاده می گردد.

برای تصفیه آب، آب شهری به دستگاه تصفیه آب منتقل می گردد و پس از آن به صورت تصفیه شده در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. در رابطه با اهرم این مدل باید بگوییم که دارای دو اهرم جداگانه است که برای شیر آب معمولی از اهرم بزرگتر و برای شیر آب تصفیه شده از اهرم کوچکتر استفاده شده است.

مزایا و معایب شیرآلات دو منظوره

حال که آشنایی با شیرآلات دو کاره پیدا کردیم بهتر است مزایا و معایبی که به این مدل شیرآلات نسبت داده شده است را هم مشاهده کنیم و با دید بازتر اقدام به خرید شیر ظرفشویی دو کاره شودر نماییم.

از جمله مزایای شیرآلات دو کاره می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دارای دو خروجی مجزا است.
  • دارای فیلترهایی برای پالایش کلر می باشند.
  • از نظر قیمتی به صرفه است و لازم نیست برای تصفیه آب شیر مجزا خریداری گردد.
  • تازگی و طعم آب بهبود می یابد.

این شیرآلات ممکن است معایبی را هم به همراه داشته باشند که شما را در ادامه با معایب شیر ظرفشویی دو کاره آشنا می سازیم.

تنها عیبی که می توان به شیر ظرفشویی دو کاره نسبت داد این است که مسیر خروجی آب لوله کشی و آب تصفیه یکسان می باشد.

 

سایر مقالات
قیمت شیرآلات سفید به چه عواملی بستگی دارند؟

شیر ظرفشویی دو کاره شودر

حال که تا حدودی با شیرآلات دو منظوره آشنا شدیم بهتر است به سراغ بحث اصلی خود رفته و ببینیم شیر ظرفشویی دو کاره شودر به چه صورت است و چگونه می توان از آن بهره برد. با ما همچنان همراه باشید.

می توان بدون شک گفت که شیرآلات شودر جزو برندهای مطرح، با کیفیت و معتبر در این عرصه می باشند. شیرهای شودر دارای طراحی خلاقانه و انحصاری بوده و از شرکت آلمانی شودر الهام گرفته شده اند.

اگر نگاهی به این شیرآلات بیاندازید متوجه تفاوت شیرآلات شودر با دیگر برندها خواهید شد.

شما می توانید شیرالات شودر را در رنگبندهای خاص که شامل: کروم، طلایی، شیری کروم، شیری طلایی و مشکی طلایی می شود و از ویژگی های بارز آن می توان به پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک، پرلاتور کاهنده مصرف آب، ساختار آرگونومیک و البته کارتریج سرامیکی اشاره نمود.

شیر ظرفشویی دو کاره شودر در دو مدل یونیک طلایی و آتلانتیک کروم شده است که در ادامه شما را با این دو مدل بیشتر آشنا می سازیم.

شیر ظرفشویی دو کاره مدل یونیک طلایی

این مدل شیر دارای دو خروجی بوده و با وصل گردیدن به دستگاه تصفیه آب، مصرف کننده را از خرید جداگانه شیر برای نصب روی تصفیه آب جلوگیری می نماید. 

در رابطه با جنس بدنه، پوشش و آبکاری این مدل شیر ظرفشویی باید بگوییم که بدنه این شیر از جنس برنج است و ذره ای در ساخت این مدل از شیر ظرفشویی دو منظوره شودر از سرب استفاده نشده است.

سایر مقالات
علت انتخاب شیرآلات سفید چیست؟ ویژگی مثبت شیرالات سفید چیست؟

به منظور محافظت از این شیر شودر از پوشش PVD استفاده نموده است. این پوشش از جدیدترین روش های آبکاری است و طبق استانداردهای روز دنیا انجام می شود. به این جهت شیرآلات با این پوشش مقاومت خوبی در برابر رطوبت و خوردگی خواهند داشت.

در این مدل شیر جریان آب با کمک کارتریج سرامیکی جاری می گردد که کار آن مخلوط نمودن آب سرد و گرم و همچنین کنترل میزان فشار آب است.

 به عبارت ساده تر می توان گفت شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل یونیک طلایی دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • نصب آسان و سریعی دارد.
  • حاوی پرلاتور کاهنده مصرف آب است.
  • رسوب پذیری کمتری دارد.
  • به آسانی تمیز و پاک می شود.
  • ساختار آرگونومیک دارد.
  • کنترل کیفیت صد در صد را دارا می باشد.

این را هم اضافه کنیم سه ورودی آب گرم، آب سرد و دستگاه تصفیه آب در پایین شیر را دارا می باشد.

شیرآلات ظرفشویی دو کاره مدل آتلانتیک کروم شودر

این مدل از شیرآلات شودر هم همچون مدل یونیک طلایی شودر بوده و تنها فرقی که با یکدیگر دارند از نظر رنگ آبکاری می باشد. در شیر ظرفشویی مدل آتلانتیک کروم از پوششی به رنگ کروم استفاده شده است و به علت مقاومت بالای آبکاری در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم می باشد.

از ویژگی های بارز شیر ظرفشویی دو کاره مدل آتلانتیک کروم شودر می توان به این موارد اشاره داشت:

  • دارای ارتباط مستقیم با دستگاه تصفیه آب می باشد.
  • دارای ساختار ارگونومیک است.
  • نصب آن آسان و سریع انجام می پذیرد.
  • به آسانی پاک می گردد.
  • رنگ بندی زیبای ان شامل: کروم مات و کروم می باشد.
سایر مقالات
معرفی محصولات برند شودر

قیمت شیر ظرفشویی دو منظوره

به علت تکنولوژی پیچیده ای که در مقایسه با شیرآلات معمولی دارد، نسبتا از قيمت بالایی هم برخوردار می باشد. اما این مورد که استفاده همزمان آب شهری و آب تصفیه شده، باعث شده تا مسئله این افزایش قیمت جبران گردد.

در آخر

شما در این مقاله دانستید که شیر ظرفشویی دو منظوره یا همان دو کاره چه نوع شیرآلاتی هستند و اینکه چگونه کار می کنند و چه مزایای و معایبی دارند. همچنین در رابطه با شیرظرفشویی شودر هم دانستید این برند جزو برندهای نام آشنا و معتبر بوده و در دو مدل یونیک طلایی و آتلانتیک کروم، شیر ظرفشویی دو کاره را با بهترین کیفیت تولید نموده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات