شیرآلات رنگی چه مزایایی دارند؟ قیمت شیرآلات رنگی

قیمت شیرالات رنگی شودر

شیرآلات رنگی چه کاربردی دارند؟

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

اگر از رنگ کروم شیرآلات خود خسته شده اید و می خواهید رنگ آن را تغییر دهید، ما به شما پیشنهاد خرید شیرآلات رنگی را می دهیم شما می توانید با مناسب ترین قیمت شیرآلات رنگی را خریداری و در دیزاین آشپزخانه خود بهترین استفاده را ببرید.

زمانی که نظر به خرید شیرآلات جدید برای منزل خود داریم یعنی می خواهیم فضای تازه ایی را به حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه هدیه دهیم و باعث زیباتر شدن محیط مورد نظر خود شویم. اما در زمان خرید مواردی وجود خواهد داشت که ابتدا باید به آنها توجه نمود و بسته به آنها یک انتخاب ایده آل برای خود داشت. مثلا اینکه آیا فقط از شیرآلات کروم باید استفاده کنیم؟ فضای آشپزخانه، سرویس بهداشتی یا حمام ما دارای چه سبکی است و از چه نوع شیری باید استفاده کرد و چند مورد دیگر که در زمان انتخاب شیرآلات می توانند مفید و موثری واقع گردند.

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

انتخاب شیرآلات رنگی

شاید برای برخی افراد استفاده از شیرآلاتی که به رنگ کروم هستند، خسته کننده شده باشد و به دنبال یک شیر متفاوت و جذاب باشند‌ به همین جهت تولید کنندگان شیرآلات، اقدام به تولید شیرآلات رنگی نمودند تا بتوانند نظر مشتریان سخت پسند خود را هم جلب نمایند.

شاید فکر کنید که انتخاب شیرآلات رنگی جلف و سبک سرانه است. اما باید بگوییم شما با انتخاب شیر رنگی از آن قاعده سنتی خارج شده و باعث ایجاد یک فضای پرانرژی و زیبا برای فضای خود می شوید و البته باعث ایجاد هارمونی مناسب با محیط می گردید.

سایر مقالات
معرفی محصولات برند شودر

شما می توانید شیرآلات خود را در رنگبندی های متنوع همچون: شیرآلات رزگلد، شیرآلات طلایی، شیرآلات مات، شیرآلات سفید، شیرآلات مشکی و … که طبقه بندی شده است، انتخاب، خریداری و استفاده نمایید.

اگر می خواهید یک خرید مطمین داشته باشید و پس از خرید، از انتخابی که کرده اید راضی باشید، پیشنهاد می کنیم به نکاتی که به آنها اشاره می کنیم در زمان خرید توجه نمایید.

  • نوع رنگ استفاده شده در شیر
  • آبکاری شیر
  • کیفیت شیر
  • برند تولید کننده شیر

در زمان خرید شیرآلات به چه نکاتی باید توجه نمود؟

در زمان انتخاب شیر مناسب معیارهایی وجود دارد که اگر به آنها توجه گردد، می توان یک خرید آگاهانه، فوق العاده و با کیفیت داشت. در ادامه شما را با نکات مهم در زمان خرید شیرآلات آشنا می سازیم.

 نوع شیر

توجه نوع شیر بسیار مهم می باشد. شما ابتدا باید بدانید مایل هستید از چه نوع شیری برای محیط های مورد نظر خود استفاده کنید. شیرآلات به طور کلی در دسته های: فلکه ای، اهرمی و چشمی یا الکترونیکی تقسیم می گردند.

کاربرد شیر

شما باید مشخص کنید برای چه امری می خواهید از شیر استفاده نمایید. آیا می خواهید در آشپزخانه استفاده گردد، در حمام یا سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرد. شیرآلات در چهار دسته: شیر توالت، شیر روشویی، شیر حمام و شیر ظرفشویی تقسیم بندی می شود.

کارکرد

از دیگر نکاتی که باید در زمان خرید به آن توجه گردد، کارکرد شیرآلات می باشد. شیرآلات به طور کلی در دو دسته روکار و شیرآلات شیر توکار تقسیم‌ می شود‌.

سایر مقالات
شیر مخلوط

برند شیرآلات

البته توجه به برند سازنده شیرآلات هم مهم تلقی می شوند و یکی از تاثیر گذارترین نکات در زمان خرید شیرآلات به خصوص شیرآلات رنگی می باشد. در بین انواع برندهای سازنده شیرآلات می توان به برند شودر اشاره نمود، که شیرآلات خود را در رنگبندی های متنوع و در طرح های خاص و منحصر به فرد با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب عرضه می دارد.

توجه به قطعات استفاده شده

توجه به اینکه چه قطعاتی در تولید شیر مورد نظر استفاده شده است هم مهم می باشد و نشان دهنده دوام و تضمین کیفیت شیر مورد نظر خواهد بود. شما باید در زمان انتخاب به کارتریج، پرلاتور، تنه شیر و … توجه نمایید.

نوع آبکاری و رنگ

آبکاری شیرالات با تکنولوژی‌های گوناگونی انجام می پذیرد و امروزه در آبکاری‌های پی وی دی، نیکل کروم و الترولاکی موجود هستند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش هم نشان دهنده کیفیت مناسب محصول می باشد و با این کار خریدار با خیالی آسوده خرید خود را انجام خواهد داد.

آیا شیرآلات رنگی توسط برندهای معتبر هم تولید می گردند؟

اینکه فکر کنید چون شیرآلات رنگی هستند، حتما توسط تولیدکنندگانی که معتبر نیستند تولید گردیده اند. خیر شیرآلات رنگی توسط برندهای نام آشنا همچون برند شودر که یک برند معتبر است تولید می گردند و برای مشتریان سخت پسند یک انتخاب ایده آل خواهند بود. نمایندگی اصلی شوذر می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند تا بهترین شیرالات شودر را انتخاب کنید. شیرهای رنگی شودر در تنوع بالا در نمایندگی شودر موجود هستند. 

سایر مقالات
محصولات شیرآلات شودر را بشناسیم.

قیمت شیرآلات رنگی در بازار

همانطور که گفتیم شیرآلات رنگی توسط برندهای مختلف تولید و در بازار موجود می باشند و بسته به نوع کیفیت آبکاری، کیفیت بدنه و … از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشند.

 شما می توانید برای استعلام قیمت شیرآلات رنگی و البته خرید شیرآلات رنگی به قسمت فروش ما مراجعه کرده و با همکاران ما در این زمینه مشورت و گفتگو نمایید.

چگونه باعث دوام شیرآلات رنگی شویم؟

برای اینکه بتوان طول عمر هر محصولی را بالا برد، باید به نحوه مراقبتی آن توجه گردد. برای آنکه بتوانید باعث افزایش طول عمر شیرآلات رنگی خود شوید و رنگ ها حفظ گردد، دو مرتبه در ماه شیرآلات رنگی را با پارچه ای نخی و صابون مایع تمیز کنید.

در صورت تعمیر هم اجازه دهید تکنسین برای تعمیر شیر اقدام نماید تا گارانتی آن ازبین نرود.

 در آخر

شیرآلات یکی از اجزای مهم در در دکوراسیون داخلی می باشد که اگر به آن توجه نشود می تواند روی دکوراسیون داخلی تاثیر منفی بگذارد. امروزه شما می توانید با وجود شیرآلات رنگی دکوراسیون داخلی خود را به بهترین نحو ممکن زیبا و جذاب نمایید.

اگر مایل به خرید شیرآلات رنگی هستید حتما به کیفیت و نوع آبکاری شیر مورد نظر خود توجه نشان دهید و ببیند نوع رنگ و آبکاری آن به صورت با کیفیت صورت گرفته است یا خیر.

البته در رابطه با قیمت شیرآلات رنگی هم بگوییم که این نوع شیرآلات از قیمت مناسبی برخوردار می باشند ولی خوب بسته به نوع کیفیت رنگ، آبکاری و … در بازار با قیمت های متنوع موجود می باشد.

سایر مقالات
قیمت شیرآلات صنعتی زیاد است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات