بهترین رنگ برای شیرآلات چه رنگی می باشد؟

بهترین رنگ برای شیرآلات چه رنگی می باشد؟

بهترین رنگ برای شیرآلات چه رنگی می باشد؟

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

اگر توجه کرده باشید، چند سالی است که شیرآلات در مدل های متنوع و دارای رنگبندی ساخته و در بازار عرضه می شوند. این تنوع هم به لطف پیشرفت تکنولوژی بوده که در صنایع تولید شیرآلات انجام پذیرفته و امروزه ما شاهد شیرآلات متنوع و زیبا هستیم. به عبارتی با وجود این تکنولوژی، با هر سلیقه، نظر و بودجه ای می توان بهترین مدل و رنگ شیرآلات را انتخاب، خریداری نمود. ما در این مقاله شما را با بهترین رنگ برای شیرآلات آشنا و می بینم در انتخاب رنگ شیرآلات به چه نکاتی باید توجه نمود. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

شیرآلات شودر از متنوع ترین مدل های شیرآلات در سطح کشور می باشند که انواع رنگ ها و جنس ها را پوشش می دهند و به همین جهت جوابگو اکثر سلیقه ها می بلشد. نمایندگی اصلی شیرآلات شودر، بازرگانی کشیشی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. 

در زمان خرید شیرآلات رنگی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

بهتر است بدانید در انتخاب بهترین رنگ شیرآلات فقط سلیقه دخیل نمی باشد و باید به چند نکته در زمان انتخاب رنگ شیرآلات توجه نمود. چرا که زیبایی نمی تواند به تنهایی نقش مهمی را ایفا کند و در کنار زیبایی پایداری و دوام رنگ هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

بهتر است حدالامکان شیرآلاتی که توسط برندهای معتبر و نام آشنا ساخته شده اند و یا از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد خریداری گردد.

سایر مقالات
محصولات شیرآلات شودر را بشناسیم.

حتماً شیرآلات انتخابی شما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

اگر تمیز ماندن شیرآلات برای شما مهم است، بهتر است شیرآلات خود را با رنگ هایی که کمتر لک می شوند انتخاب نمایید. مثلاً شیرآلات مات به علت لکه پذیری کمتری که دارند، می توانند انتخاب مناسبی باشند.

حتما در زمان خرید به هارمونی و هماهنگی بین ست شیرآلات توجه نمایید.

قبل از انتخاب و خرید شیرآلات توجه به دکوراسیون خانه مهم می باشد.

توجه به کاربری محل: منزل، مکان های عمومی و … هم مهم می باشد.

توجه به میزان لک پذیری رنگ هم مهم می باشد.

انواع رنگ شیرآلات

برای آنکه بتوانید ازبین انواع رنگ های شیرآلات بهترین رنگ برای شیرآلات خود انتخاب نمایید، بهتر است یک آشنایی نسبی با انواع رنگ ها داشته باشید. زمانی که شما انواع رنگ را شناسایی و آبکاری و عوامل تاثیر گذار که در پایداری رنگ دخیل می باشند را شناسایی کنید، می توانید یک انتخاب شایسته و بایسته برای خود رقم بزنید. در ادامه شما را با انواع رنگ شیرآلات آشنا می سازیم.

شیرآلات کروم

اولین رنگ برای شیرآلات مربوط به کروم می باشد، این رنگ در بین مصرف کنندگان بیشترین طرفداران را دارای می باشد. به راحتی با هر سبکی قابل ست است و همچنین در برابر جریان فشار آب مقاوم می باشد.

اما در زمان انتخاب به این مورد توجه نمایید که نسبت به مواد شوینده حساس می باشند.

 شیرآلات سفید و مشکی

نوع پوشش شیرآلات سفید و مشکی یکی از وجه متمایز این شیرآلات می باشد و در دو دسته پودری کوره ای و چینی قرار خواهند گرفت. بن این صورت اثر انگشت و لک آب بر روی این نوع از شیرآلات مشخص نخواهد بود و در نتیجه تمیز کردن آن به سهولت انجام مز پذیرد.

سایر مقالات
نکات مهم در خرید شیرآلات لاکچری

شیرآلات طلایی و رزگلد

اگر به فکر یک سبک مجلل و لاکچری هستید دو رنگ رزگلد و طلایی می توانند جزو بهترین رنگ برای شیرآلات شما باشند. این شیرآلات با کمک روش Pvd که جزو تکنولوژی های بادوام در این عرصه است انجام پذیرفته و به این صورت رنگ شیرآلات دوام بالایی داشته و همچنین به راحتی تمیز گردند.

البته این را هم متذکر شویم این نوع از شیرآلات از قیمت بالایی هم برخوردار می باشند.

شیرآلات برنزی

رنگ برنزی بین سبک مدرن و سنتی می باشد و تمیز کردن این نوع شیرآلات راحت تر است. همچنین در برابر فرسودگی که از آب ناشی می گردد هم مقاوم می باشد.

 

چه عواملی روی دوام رنگ شیرآلات تاثیر می گذارد؟

از جمله عواملی که روی دوام رنگ شیرآلات تاثیر می گذارد می توان به این موارد اشاره نمود:

آبکاری

نحوه آبکاری اولین عاملی است که می تواند روی رنگ شیرآلات تاثیر بسزایی داشته باشد. البته آبکاری در روش های مختلف انجام می پذیرد که به این شرح می باشد:

  • آبکاری فورتیک
  • آبکاری PVD
  • رنگ پودری الکترواستاتیک

جنس

دومین مورد که می تواند بهترین رنگ شیرآلات را تعیین کند، جنس شیرآلات می باشد. به غیر از آبکاری جنس شیرآلات هم مهم تلقی می گردد. می توان به آشتی ترین و بهترین جنس شیرآلات را آلیاژ برنج دانست. البته از سرب هم استفاده می شد اما به علت مشکلاتی که سرب برای سلامت انسان ایجاد می کرد دیگر استفاده از این جنس در شیرآلات منسوخ گردیده.

چرا شیرآلات کروم پرفروش ترین نوع شیرآلات رنگی است؟

اگر به شیرآلات موجود در بازار توجه کرده باشید، می بینید که مشتریان بیشتر به دنبال شیرآلات کروم می باشند. علت این پرفروش بودن شیرآلات کروم هم این می باشد که پتانسیل بالایی برای ست گردیدن با انواع سبک های گوناگون داشته و از نظر قیمتی، مقرون به صرفه بوده، همچنین به راحتی هم تمیز می گردد.

سایر مقالات
شیر روگازی چیست و چه کاربردی در آشپزخانه دارد؟

چرا رنگ شیرآلات مهم می باشد؟

می توان در زمان انتخاب شیرآلات، رنگ را هم جزو مهمترین فاکتورهای انتخابی دانست. چرا که رنگ شیرآلات می تواند روی طراحی دکوراسیون شما تاثیر منفی یا مثبتی را برجای بگذارد.

قیمت بهترین شیرآلات

شیرآلات در مدل ها و رنگبندی های متنوع تولید و در بازار در قیمت های متنوع عرضه می گردد. از شیرالاتی که قیمت بالایی را از آن خود نموده اند می توان به شیرآلات طلایی و رز گلد که جزو شیرآلات لاکچری و لوکس هستند، اشاره داشت. شیرآلات کروم هم از نظر قیمتی مقرون به صرفه و هم از نظر کیفیت دوام بالایی دارد.

شما می توانید برای استعلام قیمت به روز انواع شیرآلات رنگی با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

در آخر

با وجود تنوع گسترده ای که در رنگ های شیرآلات صورت گرفته باعث شده تا مصرف کنندگان انتخاب سخت و البته گاها راحتی را داشته باشند. مثلاً برای افرادی که نمی دانند چه رنگی را انتخاب کنند، انتخاب رنگ مناسب سخت و برای افرادی که سخت پسند هستند و می خواهند با دکوراسیون خانه خود شیرآلات را ست نمایند، انتخابی مناسب خواهد بود. در زمان انتخاب بهترین رنگ برای شیرآلات توجه به چند فاکتور می تواند مفید واقع گردد و باعث شود تا زمان استفاده از شیرآلات، از انتخاب خود خشنود و راضی باشید. این فاکتور شامل: دوام رنگ شیرالات، نوع آبکاری و … باشد.

شما می توانید برای داشتن یک خرید مطمین و مناسب با همکاران ما تماس حاصل کرده و بسته به نظر، سلیقه و بودجه ای که برای امر خرید شیرآلات تعیین نموده اید، یک خرید با کیفیت داشته باشید.

سایر مقالات
بررسی شیرآلات چشمی و قیمت شیرآلات چشمی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات