لوله پوشفیت سایلنت چیست؟

لوله پوشفیت سایلنت

مزیت های لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

لوله پوشفیت سایلنت چه نوع لوله ایی است؟ این نوع لوله چه کاربرد و مزایایی را به همراه دارد؟ قیمت تمام شده لوله پوشفیت سایلنت چقدر است و بسیار سوال دیگر که ممکن است در ذهنتان وجود داشته باشد.

ما در این مطلب سعی نمودیم تا تمام سوالاتی که ممکن است در ذهنتان در رابطه با لوله پوش فیت سایلنت رخ داده باشد را پاسخگو باشیم. با ما در این مطلب همراه باشید.

بهترین محصولات نیوفلکس را با بهترین قیمت از ما به عنوان نمایندگی اصلی نیوفلکس بخواهید. تجربه بهترین ها با بازرگانی کشیشی!

لوله پوش فیت

قبل از اینکه بخواهیم ببینیم لوله پوشفیت سایلنت چه نوع لوله ای است بهتر است ابتدا یک تعریف از خود لوله پوشفیت داشته باشیم و آن را بشناسیم.

لوله های پوش فیت کاربرد فاضلابی داشته و جنس آنها از پلی پروپیلن با کیفیت که نوعی پلیمر است و طبق استانداردهای تعیین شده می باشد، تهیه و تولید گشته است. همچنین با نام لوله سه لایه هم شناخته می شود. همچنین این لوله پوش فیت را می توان با نام های: لوله اورینگی، لوله یک سر سوکت، هاینیز، لوله فاضلابی، لوله یک سر کوپله و … در بازار یافت نمود.

به هیچ عنوان پوسیده نشده و در برابر ضربه و شکستگی مقاوم است. همچنین این عوامل باعث افزایش طول عمر بالای لوله های پوش فیت می شود.

از ویژگی های مثبت دیگری که می توان به این لوله نسبت داد این است که در انتهای این لوله ها یک سوکت وجود دارد که باعث نصب و اتصال سایر اتصالات به این لوله می گردند و باعث می شود تا احتیاجی به چسب و یا حرارت برای نصب وجود نداشته باشد. این اتصال با کمی فشار قابل نصب می باشد.

سایر مقالات
نگهداری از شیرآلات موتورخانه

علت انتخاب پوش فیت برای فاضلاب به این دلیل می باشد که این لوله در برابر مواد: شیمایی، اسیدی، بازی و … بسیار مقاوم می باشد و به هیچ عنوان پوسیده و خورده نمی شود.

شاید برایتان سوال باشد که مقاومت فلز که بیشتر است چرا از آن استفاده نمی شود؟ باید بگوییم که فلز پس از مدتی در برابر مواد شیمیایی تضعیف شده و به مرور پوسیده می شود.

لوله پوشفیت سایلنت

لوله پوش فیت به طور کلی به دو دسته: پوشفیت معمولی و پوشفیت سایلنت تقسیم بندی می گردد که در ادامه به موضوع پوشفیت سایلنت خواهیم پرداخت.

همانطور که اشاره نمودیم این لوله از انواع لوله پوش فیت بوده و به دلیل ساختاری که دارد همچون عایق عمل نموده و هیچ صدایی را به خارج از لوله انتقال نمی دهد و به اصطلاح سایلنت است. به همین منظور یک انتخاب ایده آل برای فاضلاب مسکونی و صنعتی می باشد و از ورود صدای داخل لوله به محیط جلوگیری می نماید. هم اکنون بیشتر کشورهای پیشرفته در حال استفاده از این محصول می باشند.

سایز لوله و اتصالات پوش فیت

لوله پوش فیت

در قطر های

در طول های

لوله یکسر سوکت پوش فیت

 ۴۰ ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

 

۱۵۰ ۳۰۰ ۵۰۰ ۱۰۰۰ ۲۰۰۰ ۳۰۰۰ میلیمتر

لوله دو سر سوکت پوش فیت

۴۰ ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

۵۰۰ ۱۰۰۰ ۲۰۰۰ ۳۰۰۰ میلیمتر

زانو ۸۷ ( ۹۰ ) درجه

۴۰ ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

 

زانو بلند ۸۷ ( ۹۰ ) درجه 

۴۰ ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵

 

زانو ۴۵ درجه

۴۰ ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

 

زانو ۳۰ درجه

 ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵

 

زانو ۶۷ درجه

 ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰

 

سه راه تبدیل ۴۵ درجه 

۴۰ ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

 

سه راه ۴۵ درجه 

۴۰ ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

 

سه راه ۸۷ ( ۹۰ ) درجه 

۴۰ ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

 

سه راه تبدیل ۸۷ ( ۹۰ ) درجه 

۴۰ ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

 

تبدیل پوش فیت 

۴۰ ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

 

سه راه بازدید

 ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

 

سیفون با علمک بلند 

۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵

 

سیفون با علمک کوتاه 

۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵

 

سیفون (معمولی یا پلیکایی ) 

 ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰

 

عصایی پشت بام

۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵

 

درپوش تست 

۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

 

رابط  ( بوشن ) 

۴۰ ۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

 

دریچه بازدید

۵۰ ۶۳ ۷۵ ۹۰ ۱۱۰ ۱۲۵ ۱۶۰

 

چهار راه ۶۷ درجه 

۱۱۰

 

نام محصول: نیوفلکس سایلنت

کارخانه: گیتی پسند

مزایای لوله پوشفیت سایلنت

ساخت این نوع لوله پوشفیت همانطور که گفتیم به منظور دفع صدا در محیط قابل استفاده می باشد. علت این بی صدایی هم استفاده از لوله های سه لایه و کامپاوند است. این لوله طبق استانداردهای تایید شده انجام می پذیرد و تمام کاربرد لوله پوشفیت معمولی را دارا می باشد و تنها فرقش در این است که همچون عایق صدا بوده و حرکت و تخلیه را  فاضلاب را به کمترین حد خود می رساند.

سایر مقالات
کاربرد و طرز کار اتصالات پوش فیت نیوفلکس

این لوله دارای مزایای فراوانی بوده که باعث شده به عنوان برترین پوشفیت در صنعت لوله شناخته شود.

بی صدا بودن

همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت هایی که در جوامعه بشری رخ داده ناهنجاری های زیادی را در محیط اطرافمان شاهد خواهیم بود. یکی از این ناهنجاری ها تولید آلودگی صوتی می باشد.

داشتن منازلی که با مصالح سبک ولی بادام تهیه شده اند نیز باعث گشته تا حتی در منزل خود نیز آن آرامشی که به دنبالش هستیم نتوانیم پیدا کنیم. استفاده از لوله های پوشفیت بی صدا این امکان را فراهم می آورد تا از مواردی که باعث ایجاد آلودگی صوتی در منزلمان می گردد تا حد ممکن کاسته شود. امکان کاهش صدا آن از 6 دسی بل تا 17 دسی بل می باشد.

جنس با کیفیت

همانطور که اشاره کردیم لوله سایلنت با کمک تکنولوژی سه لایه ایی و کامپاوند تهیه و تولید گشته و همین موضوع باعث شده تا حد ممکن صداهای داخل لوله به دلیل جریاناتی که دارد به خارج از لوله کشیده نشود و همچون عایق در برابر این صدا باشد.

طول عمر بالا

به دلیل کیفیت مواد موجود در این محصول باعث شده لوله پوشفیت سایلنت تا سالیان سال برایمان کاربرد داشته باشد. طبق تحقیقات انجام شده طول عمر این نوع لوله 50 سال برآورد شده است.

مقاوم است.

به دلیل ترکیباتی که در تهیه این لوله استفاده شده باعث گشته تا در برابر: حرارت بالا، مواد شیمیایی، مواد اسیدی و … مقاوم باشد.

نصب آسانی دارد.

برعکس سایر لوله ها که احتیاج به چسب کاری و حرارت برای اتصال دو لوله وجود دارد. این لوله پوشفیت برعکس احتیاجی به این دو مورد نداشته و با بستی که در این لوله تعبیه گشته یک اتصال محکم و مقاوم را ایجاد خواهد کرد. همچنین این موضوع باعث گشته تا نصب آن سریعتر انجام پذیرد.

سایر مقالات
مزیت های لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس

برای سلامت مضرر نمی باشد.

به دلیل اینکه از چسب و حرارت برای متصل نمودن لوله های پوش فیت استفاده نمی گردد. گاز سمی در محیط منتشر نخواهد شد.

از آنجا که برای اتصال لوله های پوشفیت به چسب و حرارت نیاز ندارید، پس لوله از خود گازهای سمی منتشر نمی کند.

همچنین در مواقع آتش سوزی هم گاز سمی از آن استخراج نمی گردد و از این طریق هم روی سلامتی نمی تواند تاثیر منفی بگذارد.

کاربرد پوشفیت سایلنت

لوله پوش فیت سایلنت دارای کاربردهای فراوان می باشد. این کاربرد شامل استفاده از آن در: کتابخانه، مراکز صدا گذاری(استودیو)، بیمارستان، هتل، ساختمان های تجاری و مسکونی و هر مکانی که مایل هستیم صدا در آن تا حد ممکن کاهش پیدا کند.

قیمت لوله پوشفیت سایلنت

همانطور که اشاره نمودیم لوله پوش فیت سایلنت یکی از مدرن ترین محصولات در زمینه لوله و اتصالات می باشد. قیمت تمام شده محصول پوش فیت به دلیل نوسانات قیمتی و مواد اولیه این محصول متغییر می باشد و نمی توان به طور دقیق قیمت تعیین شده ایی را مد نظر گرفت.

به همین دلیل ابتدا از چند منبع و فروشگاه های معتبر استعلام قیمت را کسب نمایید و سپس اقدام به خرید لوله پوش فیت سایلنت و یا هر محصول دیگری را داشته باشید.

در آخر

لوله و اتصالات پوشفیت به دو صورت: معمولی و سایلنت تولید می گردد. لوله پوش فیت سایلنت در جوامع امروزی بسیار پر کاربرد بوده و تا حدودی می تواند در حد خود باعث کاهش صدا در محیط می گردد. از مزایای این لوله و اتصال می توان به: مقاومت بالا، نصب راحت و آسان، رفع سر و صدا، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و … اشاره نمود.

سایر مقالات
استاپر تست فاضلاب چیست؟ چه کاربردی دارد؟

امیدواریم توانسته باشیم در زمینه شناخت لوله و اتصالات پوش فیت سایلنت مطالبی ارزشمند در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات