رگولاتور تنظیم دما گرمایش از کف

رگولاتور تنظیم دما

رگولاتور تنظیم دما گرمایش از کف

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

 

 با بازرگانی کشیشی، نمایندگی اصلی نیوپایپ در ادامه همراه باشید تا توضیحات مفصلی را به شما ارائه دهد.

مقاله امروز ما در رابطه با رگولاتور کنترل گرمایش از کف است. این مقاله بر اساس گفته های متخصص بازرگانی کشیشی، جناب ابراهیمی، مشاور فنی کشیشی تهیه شده است. در ادامه شما می توانید کلیپ صحبت های کامل جناب ابراهیمی را مشاهده کنید. با ما با رگولاتور تنظیم دما گرمایش از کف همراه باشید.

جهت خرید لوله نیوپایپ پنج لایه کلیک کنید.

سیستم گرمایش از کف چیست؟

نوعی سیستم حرارتی است که در کف مکان مورد نظر تعبیه میشود و با مبدل ها انتقال دما به محیط را انجام می دهد. در این سیستم لوله هایی در کف تعبیه میشوند. مبدل ها دمایی تا 50 درجه را تامین می کنند و با انتقال به این لوله ها، دما در محیط به صورت کاملا یکنواخت پخش میشود.

یکی از ویژگی های این سیستم، این است که قابلیت تنظیم دو دما در مکان مورد نظر را دارد. اما این تنظیم دما، نیازمند به پوش است. پوش همان رگولاتور تنظیم دما سیستم گرمایش از کف، وسیله ای است که می تواند این تنظیم دما را کنترل کند. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات مفصل تری در رابطه با این تنظیم کننده به شما ارائه دهیم.

دستگاه پوش یا رگولاتور تنظیم دما چیست؟

نوعی از تجهیزات است که در سیستم گرمایش از کف مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این کلمه خود به معنای تنظیم کردن است. عموما گفته میشود در سیستم گرمایش از کف، در زمانی که قصد داریم دو دمای مختلف از سیستم گرمایش از کف بگیریم، باید از رگولاتور تنظیم دما گرمایش از کف بهره ببریم. اما این موضوع مطلقا برای سیستم گرمایش از کف صدق نمی کند و شما می توانید از تنظیم دما برای تمام موارد مشابه نیز استفاده کنید.

سایر مقالات
تشخیص لوله رفت و برگشت رادیاتور

در واقع اینگونه است که شما با رگولاتور تنظیم دما، دمای تولید شده توسط سیستم ها را به شکلی تنظیم می کنید که سیستم به شکل مدوام خاموش نشود و بعد دوباره برای رسیدن به دما روشن شود.

 به طور مثال در رادیاتور بعد از اینکه سیستم به 40 درجه سانتی گراد برسد، خاموش میشود و این خاموش شدن میتواند در مدت زمان، به اتصالات موجود در مسیر آسیب برساند. نه تنها در رادیاتور، بلکه در موتورخانه نیز چنین وضعیتی قابل مشاهده است. و خاموش و روشن شدن های متوالی، موجب میشود تا موتورخانه مستهلک شود و آسیب ببیند.

فایده رگولاتور تنظیم دما

رگولاتور از مستهلک شدن سیستم مورد نظر جلوگیری می کند. چطور؟

بعد از اینکه دما به راندمان مورد نظر رسید، یعنی حرارت به میزان کافی رسیده است و این حرارت از طریق رایزرها انتقال پیدا می کند به بالس و از آنجا به رگولاتور تنظیم دما منتقل میشود و با توجه به دمای تنظیم شده، خروجی همان دمایی خواهد بود که نظیم شده است و دیگر سیستم خاموش و روشن مداوم نخواهد شد.

این سیستم و طرز استفاده ای که دارد باعث میشود دما به درستی تنظیم شود و محیط هم با همان درجه ی تنظیم شده، متعادل شود.

جمع بندی

در کل رگولاتور تنظیم دما تنها برای سیستم گرمایش از کف نیست. هر سیستمی که نیاز به تنظیمات داشته باشد و نیاز باشد که خروجی آن نسبت به ورودی متفاوت باشد میتوان از این دستگاه بهره برد. مثلا ورودی دما 70 درجه سانتی گراد است. خروجی دما باید 40 درجه سانتی گراد باشد. برای این منظور استفاده از رگولاتور تنظیم دما و یا همان دستگاه پوش بسیار مناسب است.

سایر مقالات
اموزش اتصالات لوله پنج لایه | راهنمای کامل لوله کشی با لوله پنج لایه

در آینده برای شما عزیزان کلیپی تهیه خواهیم کرد که در آن به شکل کاملا عملی نصب رگولاتور را توضیح خواهیم داد. متخصصین ما در بازرگانی کشیشی در جهت آموزش و ارائه اطلاعات در خدمت شما عزیزان هستند. بازرگانی کشیشی نمایندگی اصلی نیوپایپ را دارد. لوله نیوپایپ از بهترین لوله و اتصالاتی است که می توان در سیستم گرمایش از کف از آن بهره برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات