آشنایی با نیوپایپ و محصولات نیوپایپ

محصولات نیوپایپ

محصولات نیوپایپ

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

اگر بخواهیم نسل جدید لوله ها را به شما عزیزان معرفی نماییم بی شک نام لوله و اتصالات نیوپایپ در صدر قرار می گیرند. این لوله و اتصالات آن به عنوان نسل جدیدی از لوله های پنج لایه شناخته می شود. محصولات نیوپایپ توسط شرکت گیتی پسند با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار می گردد و تا کنون هم با استقبال چشمگیری همراه بوده است.

ما در این مقاله می خواهیم به محصولات لوله نیوپایپ اشاره کنیم تا شما عزیزان یک اطلاع نسبی از محصولات نیوپایپ که یک برند معتبر است، داشته باشید. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

لوله پنج لایه چیست؟

لوله های فلزی به مرور و در قرار گرفتن در برابر انواع آب و هوا دچار زنگ زدگی و خوردگی می شود. لوله های پلاستیکی هم از مقاومت کمی برخوردار بوده و در برابر دمای بالا و یا پایین دچار آسیب می شوند. همین معایب باعث شده که مهندسان به فکر تولید یک لوله ایی باشند که هم مزایای لوله فلزی و پلاستیکی را دارا باشد و هم معایب این دو را نداشته باشد.

با علم مهندسان و تحقیقات انجام شده لوله ایی از ترکیب فلز و پلیمر طراحی گردید و به نام لوله پنج لایه معروف وروانه بازار گردید. این طراحی به صورت: یک لایه فلز آلومینیوم، دو لایه پلیمر و یک لایه چسب مخصوص می باشد.

این روش باعث شد لوله پنج لایه خاصیت دو ترکیب خود مثلا: مقاومت بالای لوله فلزی آن در برابر ضربه و انعطاف پذیری لوله پلیمری را دارا باشد. البته این دو مختص به مزایای ترکیب این لوله نمی باشد و مزایای دیگری همچون: مقاوم در برابر خوردگی، استحکام بالا، وزن سبک، نصب آسان و … اشاره نمود.

به عبارتی ترکیب این دو مواد در تولید لوله باعث می شود تا عیوب یکدیگر را رفع نمایند و تبدیل به یک لوله ایده آل برای انواع کاربردها باشند.

انواع لوله پنج لایه

لوله پنج لایه دارای انواع مختلفی بوده که شامل: لوله 5 لایه ی PE، لوله 5 لایه PERT، لوله 5 لایه  PEX می باشد. هر کدام از این انواع ها از نظر کیفیت، قیمت و حتی نصب متفاوت و کارایی خاص خود را دارا می باشند.

سایر مقالات
نیوپایپ چیست؟ معرفی لوله پنج لایه نیوپایپ

لوله نیوپایپ چیست؟

شرکت گیتی پسند دارای برندهای مختلفی می باشد که نیوپایپ یکی از برندهای مطرح این شرکت صنعتی می باشد.

لوله های پنج لایه هم با برند نیوپایپ در بازار عرضه می شود. شرکت گیتی پسند حدود 20 سال در حال فعالیت در عرصه صنعت و تولید لوله و اتصالات می باشد. در این شرکت انواع لوله پنج لایه نیوپایپ و اتصالات تک لایه آذین لوله و همچنین انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی تولید و روانه بازار می نمایند.

این شرکت با کمک متخصصان حرفه ایی در این زمینه محصولات خود را با بهترین و بالاترین کیفیت با پیشرفته ترین دستگاه های تولید لوله پنج لایه، تولید می نمایند و روانه بازار می کنند.

از مزایا و ویژگی های محصولات نیوپایپ می توان به این موارد هم اشاره نمود:

  • مقاومت بالایی در برابر صدمات فیزیکی مثل: فشار و پیچش دارد.
  • امکان پرس این لوله ها وجود دارد.
  • این لوله تلفیقی از: (pex_b_al_pex) است.
  • طول عمر محصولات نیوپایپ به 50 سال می رسد.
  • سازگار مناسبی با دمای حداکثری 90 درجه دارد.
  • ظریب انبساط طولی آن ناچیز است.
  • در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و بازی مقاوم هستند.
  • رسوب پذیر نمی باشد.

انواع محصولات نیوپایپ

همانطور که در بالا اشاره نمودیم نیوپایپ از برندهای مطرح و معروف در زمینه تولید لوله پنج لایه در شرکت گیتی پسند می باشد. از ترکیب فلز و پلیمر تهیه شده و تمام مزایا این دو مواد را دارا می باشد. در ادامه به چند مورد از محصولات موجود در برند نیوپایپ اشاره خواهیم نمود. با ما همچنان در محصولات نیوپایپ همراه باشید.

از مهمترین محصول نیوپایپ می توان به انواع لوله پنج لایه اشاره نمود که توسط آخرین فناوری های روز دنیا تولید گردیده است. به عبارتی محصولات برند نیوپایپ تنوع گسترده ایی داشته و می توان به این موارد اشاره کرد:

  • انواع لوله پنج لایه
  • دستگاه برش
  • رول باز کن
  • قالب ها
  • انواع سه راهی کوپلی
  • انواع سه راهی تبدیلی کوپلی
  • انواع سه راهی۱۸۰ توپیچ کوپلی
  • انواع زانو صفحه دار توپیچ کوپلی
  • محفظه تلسکوپی
  • انواع مهره ماسوره پرسی
  • انواع حلقه استیل اتصال پرسی
  • انواع بوشن پرسی
  • انواع بوشن تبدیل پرسی
  • انواع جعبه کلکتور
  • انواع پیچ هواگیری دستی
  • صفحه نصب زیر پکیج
  • انواع در پوش پلاستیکی

لوله پنج لایه نیوپایپ
خرید لوله نیوپایپ از نمایندگی اصلی نیوپایپ بازرگانی کشیشی

تاریخچه شرکت محصولات نیوپایپ

در سال 1378 گروه تجاری گیتی پسند توسط چند جوان اصفهانی راه اندازی شد و کار خود را در تولید انواع لوله های تک لایه، پنج لایه، اتصالات و … شروع نمودند. این گروه تجاری امروزه به عنوان بزرگترین تولید کننده لوله و اتصالات و همچنین تولید محصولات نیوپایپ همچون لوله پنج لایه شناخته می شود.

سایر مقالات
شیر سوئیچی یکسر توپیچ کوپلی نیوپایپ | خرید و لیست قیمت

نمایندگی اصلی نیوپایپ

بازرگانی کشیشی به عنوان نمایندگی مطرح و اصلی نیوپایپ شناخته می شود. این نمایندگی حدود نیم قرن است که فعالیت خود را آغاز نموده و به عنوان مطرح ترین نمایندگی کشور شناخته می شود.

بازرگانی کشیشی با اهداف رضایت مندی مشتریان و ارائه بهترین کیفیت و محصولات و خدمات پا به عرصه لوله و اتصالات گذاشته است و بهترین برندهای خارجی و داخلی را در شرکت آماده کرده است و آماده عرضه به مشتریان عزیز می باشد.

لوله های نیوپایپ از انواع لوله هایی است که جزو محصولات نیوپایپ است و توسط بازرگانی کشیشی عرضه میشود. تمام اتصالات و لوازم جانبی جهت بهره مندی از این برند را می توانید از گروه بازرگانی کشیشی تهیه کنید. افتخار ما مشارکت در پروژه های عظیم و تامین مواد اولیه مورد نیاز مجریان، پیمانکاران و کارفرمایان است. در ادامه با مقاله محصولات نیوپایپ همراه ما باشید.

موارد استفاده از نیوپایپ

به دلیل کیفیت مطلوبی که در اتصالات نیوپایپ وجود دارد می توان به بهترین نحو و مصارف گوناگون از آن استفاده نمود.

  • به دلیل مقاومت در برابر دمای پایین و دمای بالا برای انتقال آب گرم و سرد بهداشتی قابل مصرف و مطمئن می باشد.
  • در صنایع پزشکی همچون سیستم های دیالیز، انتقال دادن گازهای طبی و … قابل استفاده می باشد. همچنین در صنایع غذا و دارو هم قابل استفاده می باشد.
  • به دلیل اینکه در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد برای انتقال مواد شیمیایی که دمای کمتر از 90 درجه دارد، مناسب می باشد.
  • در صنعت هم قابل استفاده بوده و زمان هایی که لوله های فلزی برای تولید مواد شیمیایی ناکارآمد می باشند از محصولات نیوپایپ استفاده می شود.
  • برای صنایعی همچون: گاز، نفت، کشتی سازی، نفت، ماشین سازی و … هم از این محصول استفاده می گردد.
  • به دلیل مقاومت بالای آن در برابر ترک خوردگی و فشار می توان در: فن کوئل، سیستم های مولد سرما، سیستم گرمایش از کف، سردخانه، سیستم های رادیاتور و … استفاده نمود.
سایر مقالات
دستگاه پرس لوله نیوپایپ چیست؟

جایگزین لوله نیوپایپ چه لوله ای می تواند باشد؟

اگر مایل هستید یک جایگزین برای برند نیوپایپ داشته باشید با اینکه ما این برند را بهترین برند می دانیم می توان برند سوپرپایپ را هم جزو بهترین تولید کننده انواع لوله پنج لایه دانست. این برند در سال 1376 اقدام به تولید لوله های پنج لایه نمود و در سال 1378 هم اتصالات پرسی خود را تولید و روانه بازار نمود.

جمع بندی محصولات نیوپایپ

نیوپایپ از برندهای محبوب در تولید لوله های پنج لایه می باشد. طول عمر بیش از 50 سال داشته و مواد بکار رفته در تولید این نوع محصول تلفیقی از پلیمر و فلز می باشد. در رابطه با متریال بکار گرفته در آن باید بگوییم از: 2 لایه پلیمر، یک لایه فلز و یک لایه چسب مخصوص تشکیل شده است. همین ترکیب و لایه بندی باعث شده تا این محصول بی رقیب باشد. چرا که این لایه بندی باعث شده تا عیوب هر لایه گرفته و پنهان شود و بر مزایای آن هم افزوده گردد. از انواع محصولات نیوپایپ می توان به: انواع لوله پنج لایه، دستگاه برش لوله، قالب ها و … اشاره نمود.

سوالات پرتکرار محصولات نیوپایپ:

لوله های پنج لایه نیوپایپ چگونه تولید می شوند؟

لوله های پنج لایه نیوپایپ از تلفیق فلز و پلیمر تولید می شوند. لایه های داخلی و خارجی از جنس پلی اتیلن با کراس لینک (PEX) و لایه میانی از جنس آلومینیوم است. لایه ها با استفاده از چسب خاص به یکدیگر متصل می شوند.

چه کاربردهایی برای لوله های پنج لایه نیوپایپ وجود دارد؟

لوله های پنج لایه نیوپایپ برای کاربردهای مختلفی قابل استفاده هستند. برخی از این کاربردها عبارتند از: کلیه سیستم های آب سرد و گرم و بهداشتی، تأسيسات سرمايش، گرمايش و تهويه مطبوع، سيستم هاي گرمايش از كف، انتقال آب در رايزرها و غیره.

سایر مقالات
انواع اتصالات جوشی و کاربرد آنها

چه اتصالاتی برای لوله های پنج لایه نیوپایپ مناسب هستند؟

اتصالات مناسب برای لوله های پنج لایه نیوپایپ بستگی به نوع سیستم و شرایط نصب دارد. اما به طور کلی، دو نوع اتصال پرسی و کوپلی برای این نوع لوله ها استفاده می شود. اتصالات پرسی با استفاده از دستگاه پرس و فشار بالا به لوله متصل می شود. اتصالات کوپلی با استفاده از دستگاه گیربکس و فشار کم به لوله متصل می شود.

چرا باید از لوله های پنج لایه نیوپایپ استفاده کرد؟

لوله های پنج لایه نیوپایپ دارای مزایای زیادی نسبت به سایر نوع لوله ها هستند. برخی از این مزایا عبارتند از: دارا بودن استانداردهای بین المللی و ملی، دارا بودن گارانتی و بیمه نامه، دارا بودن خواص فیزیکی و مکانیکی مناسب، دارا بودن طول عمر بالا، دارا بودن قابليت جذب صدا، دارا بودن ضد رسوب، ضد خوردگي، ضد الكتروكروژن، ضد رشتگي، ضد جذب گاز و ضد جذب رطوبت.

چگونه می توان قیمت لوله های پنج لایه نیوپایپ را در بازار چک کرد؟

برای چک کردن قیمت لوله های پنج لایه نیوپایپ می توان از راه های مختلفی استفاده کرد. برخی از این راه ها عبارتند از: مراجعه به نمایندگی های رسمی و قانونی نیوپایپ، مراجعه به فروشگاه های آنلاین و سایت های معتبر، مراجعه به کاتالوگ ها و لیست قیمت نیوپایپ امروز  قیمت های منتشر شده توسط شرکت گیتی پسند، تماس با کارشناسان و مشاوران فروش کشیشی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات