لوله پلیکا کشاورزی

لوله پلیکا کشاورزی

لوله پلیکا کشاورزی

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

شما می توانید با کیفیت ترین نوع لوله پلیکا که برای کشاورزی مناسب است را: لوله پلیکا نیمه قوی و لوله پلیکا فشار قوی را از بازرگانی کشیشی به عنوان نانو پلیمر یاس  با بهترین قیمت خریداری و برای باغات و مزارع کشاورزی خود از آن استفاده نمایید. اگر مایل هستید ابتدا با ویژگی، مزایا و کاربرد لوله پلیکا کشاورزی آشنا گردید این مقاله را از دست ندهید.

لوله پلیکا

لوله پلیکا در اصل با نام UPVC شناخته می شود و خود پلیکا نام برند تجاری این محصول می باشد. جزو بهترین و با کیفیت لوله ها بوده و امکان استفاده در مکان های مختلف را دارد. مواد اولیه استفاده شده در این نوع لوله همچون لوله های PVC بوده یعنی از جنس پی وی سی است با یک فرق، آن هم این است که در ساخت لوله یو پی وی سی از ماده نرم کننده استفاده نشده و به همین دلیل خشک است و نسبت به لوله های پی وی سی انعطاف پذیری کمتری از خود نشان می دهد.

لوله پلیکا انواع مختلفی داشته که به طور کلی می توان به سه نوع آن را تقسیم بندی نمود:

  • لوله پلیکا فشار قوی
  • لوله پلیکا نیمه قوی
  • لوله پلیکا معمولی یا فشار ضعیف

از کاربردهای لوله پلیکا هم می توان به: ساختمان سازی، پوشش کابل های برق و مخابرات، شبکه های آبرسانی شهری و روستایی، انتقال فاضلاب شهری و روستایی، سیستم های آبرسانی تحت فشار، سیستم آبیاری کشاورزی و … اشاره داشت.

سایر مقالات
کارخانه لوله پلیکا

با ما همراه باشید تا با تمام آنچه که باید در مورد لوله پلیکا کشاورزی بدانید آشنا گردیم.

چرا لوله پلیکا برای مصارف کشاورزی مناسب است؟

بیشتر لوله های که در مصارف کشاورزی به منظور آبرسانی استفاده می گردند بایستی از مقاومت نسبتاً خوبی برخوردار باشند. به دلیل اینکه هنگام انتقال دادن آب به سایر قسمت های مختلف بخش کشاورزی لوله هایی به بدنه محکم و قوی استفاده می گردد، می توان بهترین گزینه را انتخاب و خرید لوله پلیکا دانست.

به عبارتی لوله ایی برای این حرفه مناسب است که مقاومت بالا داشته باشد، ساده و سریع نصب گردد و در صورت استفاده به منظور انتقال آب شدید دچار مشکل نشده و قابل استفاده باشد. همچنین کیفیت مواد استفاده شده در لوله طوری باشد که بتوان هم سطح سطح زمین و هم در زیر زمین قابل استفاده باشد که لوله پلیکا تمام این مزایای نام برده شده را دارا می باشد.

نام محصول: لوله پلیکا نانو پلیمر یاس

کاربرد لوله UPVC کشاورزی

در رابطه با کارایی و کاربرد کشاورزی لوله یو پی وی سی باید بگوییم که این لوله می تواند در انواع مختلف به منظور استفاده در باغات، مزارع و گلخانه ها استفاده گردد.

لوله پلیکایی که برای مصارف کشاورزی قابل استفاده باشند در دو نوع تولید می گردد که شامل: لوله پلیکا نیمه قوی و لوله پلیکا فشار قوی است.

لوله پلیکایی که برای کشاورزی استفاده می گردد بایستی مرغوبیت و کیفیت بالایی داشته و مقاومت خوبی در برابر فشار و ضربه داشته باشد. لوله هایی که برای آبیاری بایستی انتخاب گردند باید از مقاومت خوبی برخوردار باشند. به دلیل اینکه انتقال آب به قسمت های مختلف بخش های کشاورزی باید با بدنه ایی مقاوم انجام پذیرد، لوله پلیکا می تواند برای ای زمینه انتخاب مناسبی باشد.

سایر مقالات
پلاک خوانی پمپ آب چگونه است؟

ویژگی ه

از ویژگی های لوله پلیکایی که برای کشاورزی مناسب است می توان به این موارد اشاره کرد:

  • مقاومت خوبی دارد.
  •  
  • توانایی آبیاری تحت فشار را دارد.
  • در برابر جریان آب فشار قوی مقاومت خوبی خواهد داشت.
  • امکان تخلیه و یا ذخیره آب باران را دارد.
  • اتصالات پلیکا در اثر فشار آب بسیار از هم جدا نمی گردند.

از کاربردهای لوله یو پی وی سی کشاورزی می توان به این موارد اشاره داشت:

  • مناسب برای آبیاری تحت فشار
  • برای پرورش گل و گیاه گلخانه ای
  • آبرسانی به باغچه کوچک و بزرگ
  • آبیاری فضاهای سبز شهری و پارک ها
  • استفاده در باغبانی

قیمت لوله پلیکا کشاورزی

شما می توانید برای تجربه یک کشاورزی آسان از لوله پلیکا استفاده نمایید. اما قیمت این نوع از لوله پلیکا چه قدر است؟ این لوله ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شما می توانید این لوله را با قیمتی منصفانه خریداری نمایید. اما خوب در رابطه با قیمت بگوییم که بسته به متراژی که خریداری می گردد قیمت لوله پی وی سی کشاورزی تعیین می شود.

به دلیل اینکه لوله پلیکا بایستی در متراژ های بالا استفاده گردد و در صورتی که هزینه لوله بالا باشد امکان استفاده برای کشاورز هم نهایتاً به صفر خواهد رسید. گروه پلیکا بر این آمده تا لوله پلیکا با کیفیت مناسب و با قیمتی مقرون به صرفه که مناسب مصارف کشاورزی است را تولید و با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه نمایند.

اما خوب به طور کلی قیمت گذاری لوله پلیکا بسته به چند مورد است که شامل: قطر لوله، وزن، سایز، ضخامت و … می شود.

سایر مقالات
ویژگی شیر توپی پلیمری چیست؟

شما می توانید برای استعلام آخرین قیمت تعیین شده لوله پلیکا از مشاوران ما در بازرگانی کشیشی یاری بجویید.

جمع بندی

لوله پلیکا به عنوان یک برند نام آشنا در صنعت لوله و ساختمان شناخته، پرکاربرد و پر مصرف می باشد. در انواع مختلف تولید می گردد که نوع فشار قوی و نیمه قوی آن برای مصارف کشاورزی و باغبانی بسیار مناسب است. چرا که در کنار کیفیت مناسب از مقاومت خوبی هم در برابر ضربه و فشار دارد و می توان هم در سطح زمین و هم در زیر زمین از آن استفاده نمود.

بهترین لوله ساختمان
خرید لوله پلیکا نانو پلیمر یاس از نمایندگی اصلی لوله پلیکا نانوپلیمر یاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات