شیرآلات پلاستیکی چه نوع شیرآلاتی هستند؟ قیمت شیرآلات پلاستیکی

  • صفخه اصلی
  • >
  • شودر
  • >
  • شیرآلات پلاستیکی چه نوع شیرآلاتی هستند؟ قیمت شیرآلات پلاستیکی
قیمت شیرآلات پلاستیکی

شیرآلات پلاستیکی چه نوع شیرآلاتی هستند؟

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

شیرآلات باعث شدند تا استفاده از آب برای آبیاری، شستشو و … به سهولت انجام پذیرد. شیرآلات در انواع مختلف تولید شده و سالها است که به ما به طرق مختلف کمک می نماید. یکی از انواع شیرآلات، شیرآلات پلاستیکی می باشد که از قرن ۲۰ در بین مردم برای آبیاری حیاط یا مکان های مختلف رواج پیدا کرده است. در رابطه با قیمت شیرآلات پلاستیکی هم بگوییم که نسبت به شیرآلات برنجی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. در ادامه شما را با شیرآلات پلاستیکی و البته قیمت آن آشنا می سازیم. بنابراین نمایندگی کشیشی- نمایندگی شودر را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

شیر پلاستیکی چه نوع شیری است؟

شیر پلاستیکی را می توان با نام شیر حیاطی هم شناخت. جنس این شیر از نوع پلیمر بوده و از پلاستیک درجه یک برای ساخت آن استفاده شده است. همچنین در انواع مختلف و رنگ بندی های متنوع تولید و به بازار عرضه می گردد.

کاربرد شیرآلات پلاستیکی

از کاربردهای شیرآلات پلاستیکی هم می توان به این موارد اشاره نمود:

  • فضاهای سبز
  • زمین های کشاورزی
  • شرکت های آب و فاضلاب
  • فضای سبز شرکت ها یا ساختمان های مسکونی
  • پارک ها
  • خانه های ویلایی
  • رستوران ها
  • پارک ها

مزایا و معایب شیرآلات پلاستیکی

قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با قیمت شیرآلات پلاستیکی صحبت کنیم بد نیست نگاهی به مزایا و معایب شیرآلات پلاستیکی بیاندازیم.

از مزایای شیرآلات پلاستیکی می توان به این موارد اشاره نمود:

سایر مقالات
علت انتخاب شیرآلات سفید چیست؟ ویژگی مثبت شیرالات سفید چیست؟

در برابر درجه حرارت بالا مقاومت خوبی دارند، چرا که این شیرآلات خواص ضد عایقی داشته و به آسانی هم خراشیده نمی شوند.

در برابر خوردگی مقاومت خوبی دارند.

در برابر ضربه تا حد بسیاری مقاوم هستند.

دچار زنگ زدگی نمی شوند.

بدون بو هستند.

ساختار ساده ای دارند.

قیمت شیرآلات پلاستیکی نسبت به دیگر شیرآلات از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

وزن سبکی دارند.

از معایب شیرآلات پلاستیکی هم می توان به این موارد اشاره نمود:

درست است که شیرآلات پلاستیکی از قیمت پایین و در حین حال سبک می باشند اما به مرور زمان کدر می گردد و می تواند آلودگی و چرک را به خود جذب نماید.

از دیگر معایبی که می توان به شیرآلات پلاستیکی نسبت داد این است که این شیرآلات به علت تماس داشتن با سرما و گرما ترک برداشته و می شکند.

انواع شیر پلاستیکی

اگر به بازار مراجعه کرده باشید، با انواع شیرآلات پلاستیکی مواجه خواهید شد، ما در اینجا شما را با انواع شیرآلات پلاستیکی آشنا می سازیم که البته قیمت شیر پلاستیکی بسته به انواع مختلفی که دارد، متفاوت می باشد. ما را همچنان در این مقاله دنبال نمایید.

شیر پلاستیکی معمولی

این شیر در دو حالت فلکه ای و دسته کاغذی تولید می گردد و به علت اینکه از پلاستیک مرغوب تولید گردیده است در برابر ضربه و خوردگی تا حد بسیاری مقاوم می باشد.

دسته این نوع از شیرآلات پلاستیکی بوده و به راحتی باز و بسته می گردد. مکانسیم داخلی این نوع شیر هم از نوع ساچمه ای یا واشری است و با باز و بسته نمودن دسته آنها سیالات به آسانی می تواند. از آن عبور کنند.

سایر مقالات
علم یونیکا

شیر پلاستیکی تک ضرب

از دیگر انواع شیرآلات پلاستیکی می توان به شیر پلاستیکی تک ضرب یا تک دسته اشاره داشت. این شیرآلات قابلیت این را دارند به طور مستقیم به شلنگ متصل گردند. از این محصول بیشتر در فضاهای باز همچون رستوران ها، هتل ها، پارک ها و … استفاده می گردد.

قیمت شیرآلات پلاستیکی

به علت قیمت مناسب شیرآلات پلاستیکی در بین صنعتگران پرکاربرد بوده و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین برای افرادی که مایل به کسب درآمد مناسب هستند، خرید و فروش شیرآلات پلاستیکی بسته به تقاضای مصرف کنندگان می تواند یک انتخاب پرسود باشد.

چگونه شیر پلاستیک مناسب را انتخاب و خریداری کنیم؟

درست است که شیرآلات پلاستیکی به علت قیمت مناسبی که دارند، یک انتخاب مناسب و ایده آل هستند اما در زمان خرید آنها اگر توجه نشود ممکن است شیر پلاستیکی بی کیفیت را خریداری کنید. ما در ادامه نکاتی که برای خرید شیرآلات پلاستیکی باید به آن توجه نمایید را بیان خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

توجه به کیفیت شیرآلات

توجه به کیفیت شیرآلات باعث می شود تا در دراز مدت از انتخاب مناسبی که داشته اید، راضی و خرسند باشید. به طور کلی شیرآلات پلاستیکی از مقاومت خوبی برخوردار می باشند، اما خوب بهتر است قبل از خرید شیر پلاستیکی آن را به طور کامل بررسی نمایید.

شما حتی می توانید از افراد باتجربه در این زمینه صحبت کرده و از آنها یاری بجویید.

توجه به تنوع اجناس

توجه داشته باشید، قبل از خرید به تنوعی که شیرآلات پلاستیکی دارند توجه نمایید و بسته به موقعیت های مکانی که می خواهید از این شیرآلات استفاده کنید نوع دلخواه را انتخاب و خریداری نمایید.

سایر مقالات
شیر روگازی چیست و چه کاربردی در آشپزخانه دارد؟

توجه به برند و مدل

درست است که قیمت شیرالات پلاستیکی مهم است، اما باید به برند تولید کننده و مدل آن نیز توجه گردد. برندهای معتبری هستند که اقدام به ساخت شیرآلات پلاستیکی در انواع و مدل های مختلف نموده اند. شما می توانید در کنار کیفیت مطلوب مدل مد نظر خود را از بهترین برند خریداری کنید و تا سال ها از مزایا و کیفیت این شیرآلات بهرمند گردید.

توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش

در کنار تمام نکاتی که ذکر کردیم تا در زمان خرید شیرآلات پلاستیکی به آن توجه نمایید، این نکته را هم بیان کنیم که برخی از برندها خدمات پس از فروش و گارانتی نیز دارند و به این صورت شما می توانید یک خرید مطمئن برای خود داشته باشید.

در آخر

شیرآلات در صورتی که به درستی انتخاب گردند می توانند تا سال ها کارایی خود را حفظ نمایند. شیرآلات همانطور که می دانید در انواع مختلف تولید می گردد که شیرآلات پلاستیکی یکی از انواع شیرآلات می باشد. این شیرآلات از پلاستیک مرغوب ساخته شده و در مدل ها و رنگ های متنوع و جذاب تولید می گردد و از نظر قیمتی هم بگوییم که قیمت شیرآلات پلاستیکی نسبت به دیگر شیرآلات بسیار مقرون به صرفه می باشد.

شیر پلاستیکی از استحکام بالایی برخوردار بوده، به راحتی قابل نصب است، دچار خوردگی نخواهد شد و … ‌. همچنین از نظر کاربردهایی که دارد هم می توان از این شیرآلات در مکان های باز و سرباز همچون پارک ها، هتل، رستوران، خانه های ویلایی و … استفاده نمود.

سایر مقالات
شیرآلات رنگی چه مزایایی دارند؟ قیمت شیرآلات رنگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات