شرکت بازرگانی کشیشی و خدماتی که ارائه می دهد.

شرکت بازرگانی کشیشی

محدودیت کفپوش برای سیستم گرمایش از کف

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

بازرگانی کشیشی یکی از پیشروهای عرصه تامین لوازم مورد نیاز تاسیسات در ایران است. قدمت 60 ساله این شرکت یکی از بهترین دلایلی است که شما می توانید به آن اعتماد کنید. در ادامه کلیپ آشنایی با بازرگانی کشیشی که توسط جناب پترو کشیشی مدیرعامل بازرگانی کشیشی آماده شده است و اطلاعاتی که شاید شما بخواهید در مورد بازرگانی کشیشی بدانید در آن بیان شده است. پس در ادامه می توانید کلیپ را مشاهده کنید و بیشتر با شرکت بازرگانی کشیشی آشنا شوید.

در شرکت بازرگانی کشیشی چه خدماتی دریافت می کنید؟

در هر تاسیسات و ساختمانی لوازم مصرفی از قبیل لوله و لوازم بهداشتی ساختمان بسیار پرکاربرد می باشند و متعاقبا جزو لوازم ضروری به حساب می آیند. بازرگانی کشیشی با توجه به سابقه خود، بهترین اجناس را از کارخانه تهیه می کند و به طور مستقیم به فروشگاه ها و پروژه های تاسیساتی ارائه می دهد. در طی چندین دهه فعالیت مفید، بازرگانی کشیشی افتخار این را دارد که نمایندگی اصلی نیوپایپ، نمایندگی اصلی سوپرپایپ، نانو پلیمر یاس و نمایندگی اصلی نیوفلکس و چندین نمایندگی دیگر را به دست آورده  و محصولات را به طور مستقیم از کارخانه به مصرف کننده ارائه دهد.

از نمونه لوازم مصرفی که توسط شرکت بازرگانی کشیشی ارائه میشود می توان به:

  • لوازم آبرسانی
  • لوازم گاز رسانی
  • لوازم مورد نیاز فاضلاب
  • لوازم مورد نیاز سرویس بهداشتی
  • لوازم گرمایشی
  • لوازم آتشنشانی
سایر مقالات
شیر قطع و وصل دوسر روپیچ تمام برنز نیوپایپ | لیست قیمت و خرید

اشاره کرد. بازرگانی کشیشی این اجناس با کیفیت و با قیمت مرقون به صرفه را برای مشتریان خود محیا نموده است و مشتریان عزیز این شرکت، به راحتی خواهند توانست نسبت به خرید این اقلام از این شرکت اقدام نمایند.

کلام پایانی

بدون شک شرکت های زیادی در زمینه تامین مواد مصرفی مورد نیاز تاسیساتی و ساختمانی در حال فعالیت هستند و خدمات مشابه نیز ارائه می دهند. اما چرا کشیشی؟

تجربه 60 ساله این شرکت و داشتن انواع نمایندگی ها برای انواع محصولات و برندها، تنوع انتخاب محصولات را افزایش داده است و همین امر موجب شده است تا تنوع در انتخاب افزایش یابد و بتوانید هر برند و محصولی که مد نظرتان است را انتخاب نمایید. پیشنهاد می کنیم تا از منو بالای صفحه برندها و محصولات موجود در سایت بازرگانی کشیشی را مشاهده نمایید و با توجه به نیاز خود، محصول مورد نظر را انتخاب نموده و در صورت نیاز با مشاوران و متخصصین ما در بازرگانی کشیشی جهت ارائه بهترین خدمات مشورت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات