خرید شیرآلات هوشمند چه مزایایی به همراه دارد؟

خرید شیرآلات هوشمند

خرید شیرآلات هوشمند چه مزایایی به همراه دارد؟

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

با وجود پیشرفت هایی که در صنعت انجام شده و ادغام تکنولوژی با صنعت، بی شک همه به دنبال استفاده از محصولاتی هستند که باعث آسایش و راحتی آن ها گردد و این موضوع روی شیرآلات ساختمان ها هم صدق می نماید. شیرآلات امروزه در انواع و سبک های مختلف ساخته شده و در بازار عرضه می گردد. یکی از انواع شیرآلات، شیرآلات هوشمند است که امروزه هم بسیار پرکاربرد و پرطرفدار می باشد. شما می توانید برای خرید شیرآلات هوشمند به قسمت فروش این قسمت رفته و خرید مطمئنی داشته باشید.

ما در این مقاله همچنین شما را با شیرآلات هوشمند آشنا کرده و نکاتی که باید در زمان خرید شیرآلات هوشمند به آنها توجه نمایید را بیان می کنیم. پس با ما همچنان همراه باشید.

چرا شیرآلات هوشمند را انتخاب کنیم؟

شیرآلات چشمی مزایای بسیاری را به همراه دارد. همانطور که می دانید شیرآلات هوشمند یا شیرآلات چشمی برای وصل یا قطع نمودن آب احتیاجی به دست زدن نداشته و با کمک سنسوری که در این شیرآلات تعبیه شده آب وصل یا قطع می شود. به همین جهت هر چه تماس دست با شیرآلات کمتر باشد، خطر انتقال آلودگی کاهش و به صفر می رسد.

شیرآلات هوشمند چه نوع شیرآلاتی هستند؟

با تبلیغاتی که در رسانه های اجتماعی در رابطه با شیرآلات انجام شده کم و بیش با شیرآلات هوشمند آشنا هستیم. این شیرآلات بر اساس ارسال و دریافت سیگنال مادون قرمز، باعث جریان افتادن آب می شوند. به منظور استفاده از این شیرآلات بایستی دست یا وسیله مورد نظر را که قصد شستشو یا پر کردن آن را داریم در پایین سنسور مادون قرمز قرار داده و به این صورت شیر آب را به جریان می اندازد و پس از مدتی و بدون هیچ گونه تماسی جریان آب قطع می گردد.

سایر مقالات
چگونه یک خرید مناسب در انتخاب شیرآلات سرویس بهداشتی داشته باشیم؟

با کمک این شیرآلات در مصرف آب هم تا حد بسیاری صرفه جویی خواهد شد.

برای خرید شیرآلات هوشمند به چه نکاتی باید توجه نمود؟

به منظور خرید شیرآلات هوشمند یا چشمی با کیفیت و مناسب توجه به چند نکته می تواند شما را یاری کند. در ادامه شما را با این نکات آشنا می سازیم؟

شیر هوشمندی که شما می خواهید از چه نوعی باشد؟

شیرآلات هوشمند انواع مختلفی داشته و از نظر قیمتی هم با یکدیگر متفاوت می باشند. به همین منظور قبل از خرید شیرآلات هوشمند ابتدا باید تعیین کنیم که چه نوع شیرآلاتی مد نظر ما است. در ادامه شما را با انواع شیرآلات هوشمند آشنا می سازیم.

شیرآلات هوشمند مدل لمسی

این شیرآلات بدنه آنها از جنس آلیاژ برنج و آبکاری کروم می باشد و بسیار به لمس حساس می باشد. به عبارتی با هر تماس آرامی باز و بسته می گردد.

شیرآلات هوشمند مدل اتوماتیک

با حس نمودن اجسام در نزدیکی خود که توسط مادون قرمز صورت می پذیرد جریان آب باز و به محض دور شدن بسته می شود. با کمک این شیرآلات مصرف آب به حد بسیاری کاهش پیدا می کند.

شیرآلات هوشمند مدل چشمی

بدنه این شیرآلات از برنج و مقدار کمی سرب ساخته شده است و انرژی آن از طریق آداپتور و باتری تامین می شود. این مدل شیرآلات هوشمند با دریافت کردن سیگنال های ارسال شده که از طریق سنسور انجام میپذیرد، باعث باز یا بسته شدن شیر می گردد.

شیرآلات هوشمند مدل هندزفری

شیرآلات هوشمند مدل هندزفری در کنار سنسور چشمی دارای پدال هم می باشد. این شیرآلات برای مکان های عمومی همچون مساجد، بیمارستان ها، مدارس، هتل ها و … انتخاب ایده آل و مناسبی می باشد.

سایر مقالات
شیر ظرفشویی دو کاره شودر چه کاربردی دارد؟

قیمت در تعیین خرید شیرآلات هوشمند

قیمت هم نکته ای است که باید به آن توجه ویژه ای نمود. شما بسته به بودجه ای که تعیین نموده اید می توانید از بین انواع شیرآلات هوشمند، یک انتخاب مناسب را برای خود رقم بزنید.

برند معتبر

از دیگر نکاتی که باید قبل از خرید شیرآلات هوشمند به آن بیاندیشید برندی است که این شیرآلات را تولید کرده باشد. زمانی که شیرآلات خود را از برندهای مطرح و نام آشنا تهیه می کنید به کیفیت آنها مطمئن بوده و می دانید بدون هیچ مشکلی تا سال ها برای شما کارایی خواهند داشت. یکی از برندهای مطرح و نام آشنا در تولید شیرآلات هستند، برند شیرالات شودر می باشد.

برند شودر توانسته با محصولات متنوع و با کیفیت خود بازار را به دست گرفته و مصرف کنندگان بسیاری را همپای خود نماید.

 

کاربرد شیرالات هوشمند چیست؟

از شیرالات هوشمند در مکان های گوناگون عمومی و مسکونی استفاده می گردد. اما خوب از کاربردهای شیرآلات هوشمند به طور ساده می توان به این موارد اشاره داشت:

  • روشویی حمام و دستشویی مسکونی
  • آشپزخانه
  • سرویس های بهداشتی عمومی

چرا شیرآلات هوشمند را انتخاب کنیم؟

برای این که بدانید چرا باید اقدام به خرید شیرآلات هوشمند کنید، ما چند مزایایی که به شیرآلات هوشمند مربوط می باشد را ذکر خواهیم کرد.

  • کنترل کردن شیر هوشمند بدون دخالت دست
  • از انتشار جرم و باکتری جلوگیری می کند.
  • شیرآلات همیشه تمیز باقی می مانند، چون رد انگشتان و لکه روی آن باقی نمی ماند.
  • از هدر رفت آب جلوگیری می کند.
  • به آسانی می توان دمای آب را تنظیم نمود.
  • امکان تشخیص سریع نشتی آب وجود دارد.
  • در هزینه های قبض آب صرفه جویی می گردد.
سایر مقالات
وال هنگ شودر چیست و چه کاربردی دارد؟

منبع تغذیه شیر آب هوشمند

سنسورهای شیر آب به منظور عملکرد احتیاج به یک منبع تغذیه دارند. در این جا چند گزینه وجود دارد که برای شیرآلات هوشمند استفاده می گردد. این گزینه ها عبارتنداز:

  • انرژی باتری
  • متصل شدن پریز یا سیم کشی ساختمان
  • انرژی خورشیدی
  • توربین های آبی

آیا شیرآلات هوشمند معایبی هم دارند؟

درست است که شیرآلات هوشمند دارای مزایا و یک انتخاب مناسب برای مکان های مختلف است، اما خوب با معایبی هم همراه می باشد. در ادامه شما را با معایب شیرآلات هوشمند آشنا می سازیم.

تعمیر و نگهداری از آن دشوار است.

احتیاج به تنظیم حسگر دارد.

از نظر قیمتی هم قیمت بالایی داشته و به همین جهت خرید شیرآلات هوشمند برای همه نمی تواند مقرون به صرفه باشد.

در صورتی که شیرآلات کابل دار باشند و از برق انرژی خود را تامین نمایند در صورت قطعی برق، آب نیز قطع خواهد شد.

در آخر

شیرآلات هوشمند در این عصری که ما زندگی می کنیم یک انتخاب ایده آل و هوشمند می باشد. شیرآلات هوشمند از قیمت بالایی نسبت به دیگر شیرآلات برخوردار می باشد و به همین جهت برای افرادی که به فکر هزینه کمتر هستند، انتخاب ایده آلی نخواهد بود.

در صورتی که می خواهید در خانه خود از فناوری های به روز و هوشمند استفاده کنید، شیرآلات هوشمند می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات