بهترین برند لوله پوش فیت

بهترین برند لوله پوش فیت

بهترین برند لوله پوش فیت

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

لوله پوشفیت برای استفاده در سیستم های فاضلاب ساختمانی، صنعتی و کشاورزی بهترین انتخاب می باشد. این لوله به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه استحکام و دوام بسیار بالایی داشته و به راحتی قابل ازبین رفتن نمی باشد. اینبار به سراغ بهترین برند لوله پوش فیت رفته و می خواهیم ببینیم از برندهای معتبر در کار تولید پوشفیت کدام یک بهترین است. اگر شما هم مایل هستید بهترین برند لوله پوش فیت را شناسایی و از آن خرید لوازم مورد نیاز خود را داشته باشید با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

پوشفیت چیست؟

پوشفیت به عنوان نوعی لوله و اتصالات فاضلابی مدرن شناخته می شود. جزو انواع لوله های مورد استفاده در سیستم فاضلاب ساختمانی شناخته می شود.

استحکام بالایی داشته و در انواع سیستم فاضلابی بسیاری از کشورها به دلیل ایمنی بالایی که دارد بسیار پرکاربرد است.

از ماده اصلی تشکیل دهنده لوله و اتصالات پوشفیت می توان به پلی پروپلنی به اسم PP اشاره نمود. آن هم به این دلیل که فرمولی بینظیرش به منظور انتقال مواد شیمیایی، فاضلاب سرد و گرم و سمی به عنوان برترین مواد شناخته شده است.

همین موضوع باعث می شود تا مصرف کنندگان لوله و اتصالات پوشفیت را مقدم بر لوله و اتصالات پلیکا بدانند.

شما می توانید لوله پوشفیت را با نام های همچون: لوله فاضلابی، لوله یک سر سوکت، لوله اورینگی، لوله یک سر کوپله، لوله پوش فیت فاضلابی، لوله سه لایه و لوله پوشفیت سایلنت هم شناخت. رنگ استفاده شده در این لوله شامل: مشکی، نارنجی، سفید و یا طوسی می باشد.

سایر مقالات
نمایندگی پوشفیت ایران

مزایای لوله پوشفیت

از مهمترین مزایای استفاده از لوله پوشفیت می توان به این موارد به صورت مختصر اشاره کرد:

  • دارای سوکت نصب بوده و احتیاجی به چسب و جوش کاری ندارد.
  • در برابر شکستگی و ضربه مقاومت بالایی دارد.
  • مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و قلیایی خواهد داشت.
  • نصبی آسان، سریع و بدون هزینه دارد.
  • در برابر حرارت و آتش سوزی تحمل خوبی را از خود نشان می دهد.
  • به دلیل نصب سوکتی آن نشتی به حد صفر می رسد.

کاربرد لوله پوشفیت

در ادامه بهترین برند لوله پوش فیت بهتر است به کاربرد لوله پوشفیت هم اشاره کوتاهی نماییم. شما می توانید از لوله پوشفیت در مصارف سیستم های فاضلابی و همچنین سیستم های لوله کشی ساختمان و منازل استفاده کنید.

برای اتصال این لوله احتیاجی به چسب کاری یا جوش دادن نیست. چرا که در انتهای هر لوله پوشفیت یک سوکت و آببند قرار داده شده که با کمی فشار کار اتصال را به راحتی انجام می دهد و به هیچ عنوان دچار نشتی و مشکلات دیگر نخواهد شد.

از انواع لوله پوشفیت هم می توان گفت لوله پوش فیت به دو شکل معمولی و سایلنت تهیه و تولید می گردد.

انواع سایز لوله پوشفیت

شاید برای شما سوال باشد چرا لوله پوشفیت پرطرفدار و محبوب است؟ می توان علت این موضوع را در کنار کیفیت، تنوع در اندازه و سایز پوشفیت دانست. این تنوع باعث شده تا برای هر پروژه و هر نیازی قابل مصرف باشد و به راحتی بتوان سایز مورد نظر خود را تهیه و استفاده نمود.

  • قطر لوله های پوشفیت با سوکت یک طرفه: ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۵، ۹۰، ۱۱۰، ۱۲۵ و ۱۶۰ میلی متر با طول: ۱ متر، ۲ متر و ۳ متر تولید می گردد.
  • قطر لوله پوشفیت با سوکت دو طرفه: دارای قطرهای بالاتر با طول: ۱ متر، ۲ متر و ۳ متر تولید می گردد.
  • لوله زانو ۴۵ درجه با قطر: ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۵، ۹۰، ۱۱۰، ۱۲۵ و ۱۶۰ میلی متر تولید می شود.
  • لوله زانو ۳۵ درجه با قطر: ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۵، ۹۰، ۱۱۰ و ۱۲۵ میلی متر تولید می گردد.
  • لوله زانو ۶۷ درجه با قطر: ۶۳، ۷۵، ۹۰ و ۱۱۰ میلی متر تولید می شود.
سایر مقالات
قیمت لوله کشی فاضلاب چگونه محاسبه میشود؟

نام محصول: پوشفیت نیوفلکس

کارخانه: گیتی پسند

بهترین برند لوله پوش فیت

حال که با پوشفیت تا حدودی آشنا شدیم بهتر است به سراغ موضوع اصلی خود یعنی بهترین برند لوله پوش فیت رفته و در این باره هم چند صحبتی داشته باشیم.

شرکت هایی که در ادامه در مورد آنها خواهیم پرداخت به عنوان برترین شرکت های تولید کننده لوله و اتصالات پوشفیت در کشور شناخته شده می باشند. آنها سالیان سال تلاش نمودند تا سطح کیفیت محصولات خود را افزایش داده تا بتوانند محصولاتی مرغوب و با کیفیت به مشتریان عزیز خود عرضه نمایند.

برندهای مختلفی در کشور ایران اقدام به تولید پوشفیت نموده اند اما خوب از همه این برندها فقط چند مورد توانسته تا در سطح کشور و حتی جهان پرآوازه گردد. در ادامه به بهترین برند لوله پوش فیت اشاره نماییم. با ما همچنان همراه باشید.

نیوفلکس

به عنوان اولین برند معتبر در کشور می توان به نیوفلکس اشاره نمود. این برند در اصل یکی از سه کارخانه ایی می باشد که تحت شرکت پردیس گسترش اسپادانا که با نام تجاری گیتی پسند شناخته می شود، است.

در سال ۱۳۸۴ بود که لوله و اتصالات پوشفیت خود را با نام نیوفلکس به بازار عرضه نمود. محصولات پوشفیت نیوفلکس به طور کلی به ۴ دسته تقسیم بندی می گردد که عبارتند از:

  1. لوله پوشفیت گروه B
  2. لوله پوشفیت گروه BD
  3. گروه لوله و اتصالات سایلنت
  4. بست دیواری فاضلابی

شما می توانید این ۴ گروه را در نمایندگی های معتبر که زیر نظر این شرکت و در حال عرضه این محصولات می باشند، مشاهده و در صورت تمایل خریداری نمایید.

سایر مقالات
گرفتن نشتی لوله فاضلاب چگونه است؟

از ویژگی های بارز و ممتازی که می توان به برند نیوفلکس اختصاص داد این است که نسبت به سایر محصولات لوله و اتصالات پوشفیت از حلقه آببندی به صورت یک واشر لاستیکی شیاردار استفاده می شود و احتیاجی به چسب و جوش و … برای اتصال دو لوله ندارد.

این روش در کنار نصب آسان و جلوگیری از مشکلات استفاده نکردن از چسب، به افزایش مقاومت لوله در برابر فشار، خوردگی و … هم کمک می نماید.

قیمت بهترین برند لوله پوش فیت

همانطور که گفته شد برند نیوفلکس زیر مجموعه شرکت پردیس گسترش اسپادانا با نام تجاری گیتی پسند می باشد. این برند اقدام به تولید لوله و اتصالات پوشفیت در اندازه و سایزهای متنوع نموده است.

در رابطه با قیمت لوله های پوشفیت باید بگوییم: اندازه، سایز، ابعاد و نوع مصرف و همچنین مواد اولیه ایی که برای تولید خریداری می شود، می تواند روی قیمت تاثیر بگذارد و بسته هر نوع و سایزی یک قیمت تمام شده اعلام می گردد.

 به دلیل وجود نوسانات بازار در قیمت لوله ها و اتصالات آنها نمی توان قیمت تعیین شده ایی را برای برآورد هزینه و خرید بیان نمود. اما مشاوران ما در بازرگانی کشیشی این امکان را فراهم نمودند تا در صورت تمایل قیمت به روز لوله و اتصالات پوشفیت را برای شما بازگو نمایند.

جمع بندی بهترین برند لوله پوش فیت

انتخاب لوله و اتصالات پوشفیت برای سیستم لوله کشی فاضلاب می تواند یک انتخاب ایده آل باشد چرا که هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربه، فشار، حرارت مقاوم می باشد و هم نصب و راه اندازی آن به سهولت انجام می پذیرد و احتیاجی به چسب و جوش برای متصل شدن به لوله و اتصالات خود ندارد. چرا که دارای سوکت نصب می باشد و از دوام بالایی نیز دارد.

سایر مقالات
بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان

این لوله را می توانید با برند نیوفلکس که به عنوان بهترین برند لوله پوش فیت شناخته می شود در سایز، اندازه، ابعاد و همچنین بسته به نوع مصرف خود پوشفیت مورد نظر را انتخاب، خریداری و با نصبی آسان استفاده و بهره ببرید.

این نوع لوله طول عمر بالایی داشته و به دو نوع پوشفیت معمولی و پوشفیت سایلنت تولید می گردد. همچنین بسته به مزایا، کاربرد و تنوع محصول از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد. بازرگانی کشیشی به عنوان نمایندگی اصلی نیوفلکس تمام ابزارآلات و لوله اتصالات این برند را با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات