کاربرد لوله های مانسمان چیست؟

کاربرد لوله های مانسمان چیست؟

کاربرد لوله های مانسمان چیست؟

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

لوله مانیسمان چیست؟ کاربرد لوله های مانسمان چیست؟ در چه محیطی و برای چه کاربردی می توان از این لوله ها استفاده کرد و رده مناسب در تاسیسات خانگی چیست؟ با گروه بازرگانی کشیشی در ادامه همراه باشید تا اطلاعات جامع در این رابطه را برای شما بازگو کند. همچنین کلیپ زیر اطلاعات جامع در رابطه با لوله مانسمان را در اختیار شما قرار خواهد داد.

کاربرد لوله های مانسمان

لوله های فولادی عموما در دو نوع لوله های درز دار و بدون درز تولید می شوند. لوله مانسمان لوله ای است که با تکنولوژی نبرد گرم تولید می شود. در واقع این لوله ها نوعی شمس هستند که مستقیم به لوله تبدیل می شوند و در رده های مختلف تولید می شوند.

این رده ها شامل: رده های 80، 40 و 160 می باشند که بسته به کاربرد باید رده مناسب را انتخاب نمود.

رده 40 معمولا در تاسیسات ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین ویژگی های این لوله ها موادی است که به آنها زده میشود. معمولا موادی به این لوله ها زده می شوند تا مقاومت لوله های مانسمان را در برابر رطوبت بالا ببرند.

این لوله ها در دو رده سبک و سنگین هستند.

لوله های رده سبک

لوله رده سبک ضخامت کمی نسبت به قطر خود دارد و تولید این لوله ها از سایز 1 تا 16 اینچ می باشد. ضخامت آنها از 3.7 میلیمتر متغیر می باشد. این لوله ها در رده لوله های گازی قرار می گیرند.

سایر مقالات
اموزش اتصالات لوله پنج لایه | راهنمای کامل لوله کشی با لوله پنج لایه

لوله های مانسمان یا رده 40

قطر این لوله ها بین 0.5 تا 16 اینچ می باشد. ضخامت آنها 2.7 تا 12 میلیمتر می باشد.

در استفاده از این لوله ها، استفاده از اتصالات مرغوب بسیار اهمیت دارد. این موضوع به این علت است که نزدیکی رده لوله ها به رده اتصالات بسیار مهم است که در لوله های مانسمان، همان رده 40 می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات