کاربرد شیرهای چدنی چیست؟

کاربرد شیرهای چدنی چیست؟

کاربرد شیرهای چدنی چیست؟

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

شیرهای چدنی مناسب برای موتورخانه ها هستند. جنس چدنی این شیرآلات از مقاومت بالایی برخوردار است و به همین علت فشار موجود در موتورخانه را به راحتی تحمل می کند و همین موضوع باعث استفاده از آنها در موتورخانه شده است. در مقاله و کلیپ پیش رو متخصص بازرگانی کشیشی در مورد کاربرد و مزایای این شیرآلات به طور کامل صحبت کرده است و شما با مشاهده و مطالعه این مقاله می توانید به اطلاعات مناسب در زمینه انتخاب و کاربرد شیرهای چدنی دست پیدا کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کاربرد شیرهای چدنی

شیرهای چدنی معمولا در موتورخانه هایی که سایزینگ آنها بزرگ است استفاده می شوند. این شیرآلات از سایز یک و یک و دو دهم اینچ موجود هستند و تا سایز شانزده اینچ نیز موجود هستند. معمولا در خط های آبرسانی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، پوستر پمپ ها و پوستر پمپ های آتشنشانی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد این شیرهای چدنی برای قطع و وصل کردن سیالات می باشد. نکته مهمی که باید برای این نوع شیرآلات در نظر گرفت، زمان قطع و وصل آنها می باشد. یعنی غیر از زمان هایی که برای قطع و وصل کردن سیالات استفاده می شوند، باید زمانی را برای آنها در نظر گرفت تا سرویس شوند و کارایی بهتری داشته باشند.

در واقع به علت ساختار و کارایی این شیرهای چدنی، امکان رسوب در آنها وجود به علت پشت قابی هایی که دارند وجود دارد. اگر به این نکته توجه نشود امکان بریدن وجود دارد و برای حداکثر کارایی و عدم بریدن، باید حتما این نکته رعایت شوند.

سایر مقالات
واشرها و مشکلات آنها

این شیرالات چدنی به علت نوع فلنچی که دارد بسیار آسان می تواند کوپل شود به شیرآلاتی که مدنظر شما می باشد.

مزایای شیر چدنی

  • مقاومت در برابر خوردگی
  • قیمت آن مرقون به صرفه است.

 

همانطور که اشاره شد این شیرالات طبق کارایی ک دارند بسیار کارآمد هستند. اما دارای ایرادات جزیی نیز می باشند که می توانند در خرید تاثیر گذار باشند. به نظر شما ایرادات این محصولات چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات