برای خرید پکیج به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید پکیج

محدودیت کفپوش برای سیستم گرمایش از کف

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

سیستم های گرمایشی در ساختمان ها و واحدها یکی از اساسی ترین مسائلی است که هر کارفرما و سازنده ای به آن فکر می کند و به دنبال بهترین گزینه برای انتخاب است. پکیج ها یکی از پرطرفدارترین سیستم های گرمایشی هستند که برای گرمایش و آب گرم مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله قصد داریم تا پکیج را مورد بحث قرار دهیم و ببینیم که اصلا انتخاب و خرید پکیج برای ساختمان انتخاب خوبی است؟ پس در ادامه با کلیپ تهیه شده و مقاله تالیفی این کلیپ همراه باشید تا به جواب سوالات خود در زمینه پکیج برسید.

خرید پکیج

برای انتخاب پکیج برای واحدهای مسکونی حتما باید نکاتی را مورد توجه قرار دهیم و سپس با توجه به این نکات اقدام به انتخاب پکیج برای واحد مسکونی کنیم.

خرید پکیج از شرکت ها و مراکز معتبر

خرید پکیج از شرکت های معتبر علاوه بر اینکه خرید را برای شما قابل اعتماد تر می کند، مزایای دیگری نیز دارد. مهمترین این مزایا دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش است که شرکت های معتبر برای پکیج های خود ارائه می دهند و به همین علت نگرانی بابت خدمات پس از فروش کاملا از بین میرود.

متراژ واحد مسکونی

یکی از موارد مهم در انتخاب پکیج، توجه به متراژ واحد مسکونی است. معمولا تا متراژهای 110 متر را می توان از پکیج های 24 کیلو وات استفاده کرد. این قدرت برای تامین گرمایش این متراژ مناسب است. برای متراژهای 110 تا 250 مترمربع استفاده از پکیج هایی با قدرت 28 کیلووات توصیه میشود. از متراژ 250 مترمربع به بالا را باید از پکیج های 32 یا 36 کیلووات استفاده کرد.

سایر مقالات
بالا و پایین شدن فشار پکیج | توصیه های عملی برای رفع مشکلات فشار پکیج

ظرفیت های ذکر شده برای هر شرکت متفاوت است و هر برند و شرکت کاتالوگ مخصوص به خود را دارد و شما باید با توجه به مشخصات هر شرکت، پکیج مناسب متراژ خود را انتخاب کنید. اما به طور کلی موارد گفته شده در مورد تمام پکیج ها صدق می کند.

قطعات داخلی پکیج

دانستن اینکه در داخل پکیج چه قطعاتی استفاده شده است نیز بسیار مهم است. چرا؟ بحث بر سر این است که آیا قطعات داخلی پکیج را می توان در بازار یافت؟ چرا که برخی برندهای خارجی قطعاتشان به سختی در بازار یافت میشود و تعمیر و یا تعویض قطعات به همین علت به شدت سخت میشود.

سیستم کار شده در واحد

سیستم های گرمایش از کف، رادیاتور و فن کوئل از انواع سیستم های موجود در ساختمان ها هستند. هر کدام از این سیستم ها پمپی دارند که باید دید کدام برای پکیج شما مناسب هستند و قادر به جبران افت دبی پکیج دارند.

محل نصب پکیج

پکیج ها را بهتر از در تراس نصب کنید. محل مناسب برای نصب پکیج در خارج ساختمان می باشد. و پکیج شما حتما باید فن دار باشد. در بازار دو نوع پکیج تک مبدله و دو مبدله وجود دارد که نوع دو مبدل فن دار آن متقاضی بیشتری دارد.

دقت کنید که فن دار بودن و دو مبدله بودن یک آپشن به حساب نمی آید و بخاطر آن مبلغ بیشتری پرداخت نکنید. در بازار اکثر پکیج ها این خصوصیت را دارند و شما باید نکات دیگر ذکر در این مقاله را برای خرید پکیج مدنظر قرار دهید.

سایر مقالات
فرق نیوپایپ و سوپرپایپ

انواع پکیج

پکیج ها به دو دسته زمینی و هوایی تقسیم بندی میشوند و تفاوت فاحش آنها در منبع ذخیره 70 یا 80 لیتری پکیج زمینی است که آب گرم را در خود ذخیره می کند و این در حالی است که پکیج هوایی چنین قابلیتی ندارد. در پکیج هوایی آب گرم به صورت لحظه ای گرم میشود و منتقل میشود و هیچ آب گرم ذخیره شده ای وجود ندارد.

انتخاب پکیج یکی از مشکلات پیش رو برای واحدهای مسکونی است که وظیفه تامین آب گرم را بر عهده دارد. برای همین باید دقت بالایی در انتخاب آن داشته باشید و نکات مهم خرید پکیج را رعایت کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مناسب بوده باشد و به شما در جهت خرید بهترین پکیج ها کمک کرده باشد.

لوله کشی با لوله نیوپایپ و استفاده از سیستم گرمایشی می تواند یک گزینه عالی برای پیش زمینه سازی پکیج باشد. نمایندگی اصلی نیوپایپ، بازرگانی کشیشی بهترین محصولات را با بهترین کیفیت به شما عزیزان عرضه می کند. با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات