تکنولوژی لوله نیوفلکس چیست؟

تکنولوژی لوله نیوفلکس چیست؟

تکنولوژی لوله نیوفلکس چیست؟

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

می توان لوله و اتصالات پوشفیت را یکی از تجهیزات به روز در سیستم انتقال فاضلاب دانست. به علت اتصالات خاصی که این لوله در مقابل دیگر انواع لوله و اتصالات دارد، بسیار پرکاربرد و پر مزیت می باشد. ما در بازرگانی کشیشی می خواهیم ببینیم تکنولوژی لوله نیوفلکس چیست و به چه علت نیوفلکس به عنوان برند محبوب در بین انواع لوله و اتصالات شناخته می شود. با ما همراه باشید تا تکنولوژی لوله نیوفلکس و همچنین مشخصات لوله نیوفلکس آشنا گردیم.

تکنولوژی لوله نیوفلکس

اگر بخواهیم یک برند نام آشنا و مطرح در صنایع ساخت لوله و اتصالات بیان کنیم بی شک نام برند نیوفلکس به زبان جاری می گردد. این برند از تازه ترین تکنولوژی و متریال درجه یک به منظور ساخت لوله نیوفلکس استفاده و بهره برده است.

لوله نیوفلکس از جنس نوعی پلیمر به نام پلی پروپیلن می باشد.

لوله و اتصالات پوشفیت از محصولات تولید شده توسط این برند می باشند و توانسته اند تا حدودی تمام ایراداتی که در دیگر لوله ها وجود دارد را رفع نمایند. همین موضوع باعث شده تا به عنوان برترین و بهترین گزینه به منظور راه اندازی سیستم لوله کشی آب و فاضلاب در ساختمان ها باشد.

این لوله با توجه به استاندارد ۱۰-DIN19560 تولید گردید و به همین جهت توانایی دارد تا در برابر فشار و ضربات فیزیکی، مقاومت مناسبی را از خود نشان دهد و سالها بدون هیچ مشکلی کارایی داشته باشد.

سایر مقالات
کاربرد و طرز کار اتصالات پوش فیت نیوفلکس

از ویژگی های بارزی که می توان به لوله پوشفیت نیوفلکس نسبت داده و باعث شده تا کارفرمایان و مهندسان این لوله را برای تاسیسات فاضلابی مورد انتخاب قرار دهند، بی صدا بودن آن می باشد. این بی صدا بودن باعث می گردد تا صدای حرکت سیالات از داخل لوله به خارج منتقل نگردد.

این ویژگی باعث می شود تا صداهای ناهنجار به داخل ساختمان به خصوص ساختمان های آپارتمانی که کوچک و نزدیک به یکدیگر هستند وارد نشده و باعث سلب آسایش ساکنین نگردد.

البته با توجه به تکنولوژی لوله نیوفلکس باید بگوییم که از نظر قیمتی هم مقرون به صرفه می باشد و به علت نصب راحتی که دارد باعث می گردد تا لوله کشی با کمک این لوله به سهولت انجام پذیرد.

کاربرد لوله های پوش فیت تولید نیوفلکس

شاید بخواهید بدانید که لوله پوشفیت ساخته شده توسط برند نیوفلکس چه کاربردهایی را با خود به همراه دارند؟ ما در ادامه مطلب تکنولوژی لوله نیوفلکس شما را با کاربرد لوله پوشفیت نیوفلکس آشنا می سازیم. با ما همچنان همراه باشید.

از کاربرد لوله پوشفیت نیوفلکس می توان به این موارد اشاره داشت:

  • سیستم فاضلاب شهری
  • قابل استفاده به صورت رو کار و تو کار
  • انتقال آب های سطحی
  • هواکش فاضلاب
  • انتقال مواد سمی و شیمیایی
  • فاضلاب شیمیایی
  • سیستم فاضلاب ساختمان
  • سیستم فاضلاب صنعتی

نام محصول: پوشفیت نیوفلکس

کارخانه: گیتی پسند

مزایای لوله پوش فیت نیوفلکس

لوله پوش فیت نیوفلکس و اتصالات آن را می توان به عنوان نسل جدید لوله های فاضلابی شناسایی نمود و به علت تکنولوژی پیشرفته لوله نیوفلکس امروزه به عنوان یک محصول فوق العاده شناخته می شود. از مهمترین مزایای کلی لوله نیوفلکس می توان به تکنولوژی لوله نیوفلکس که به روز و مدرن می باشد اشاره داشت. در ادامه شما را با چند مزایای لوله پوشفیت نیوفلکس آشنا می سازیم. همچنان با ما در بازرگانی کشیشی همراه باشید.

  • ضد حریق می باشد.
  • نصب و اجرای آن آسان می باشد.
  • وزن سبکی دارد و به همین جهت به راحتی قابل حمل است.
  • برای اتصال احتیاجی به جوش یا چسب ندارد.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • دارای عایق صدا است.
  • در برابر مواد شیمیایی طبق استاندارد DUN 8078 مقاومت بالایی خواهد داشت.
  • داخل لوله دارای سطحی صاف و صیقلی بوده و به این جهت حرکت سیالات به راحتی انجام می پذیرد.
سایر مقالات
قیمت اتصالات پوشفیت چگونه است؟

لوله پوشفیت از چه موادی ساخته شده است؟

همانطور که در بالا هم گفته شد تکنولوژی لوله نیوفلکس پیشرفته بوده و به دلیل همین موضوع به عنوان لوله مدرن و پیشرفته در بین دیگر لوله ها شناخته می شود. از مواد اولیه در ساخت لوله پوشفیت نیوفلکس باید بگوییم که از نوعی پلیمر به نام پلی پروپیلن استفاده شده است. پلی پروپیلن جزو پرمصرف ترین پلاستیک در جهان به حساب می آید و در دسته پلیمرهای بسیار قوی قرار می گیرد.

همین تکنولوژی لوله نیوفلکس باعث شده تا در بین کارفرمایان جزو محبوب ترین لوله ها شناخته شوند.

قیمت لوله نیوفلکس

قیمت لوله نیوفلکس بسته به سایز، اندازه، مدل و بسته به نحوه خرید می باشد. به علت نوسانات ارزی قیمت مواد اولیه در حال نوسان می باشد و به همین جهت از ارائه قیمت تمام شده معذور می باشیم. اما شما عزیزان می توانید برای کسب قیمت به روز شده این محصول با مشاوران ما تماس حاصل کرده و با قیمت به روز شده لوله نیوفلکس باخبر گردید.

چرا لوله پوشفیت نیوفلکس محبوب می باشد؟

در ساخت لوله پوشفیت از تكنولوژي پيشرفته اي استفاده شده است که باعث شده تا سیستمی ایمن و مطمئن در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

جمع بندی تکنولوژی لوله نیوفلکس

به علت تکنولوژی لوله نیوفلکس این لوله جزو بهترین لوله در انواع لوله های موجود در کشور می باشد‌. در ساخت لوله پوشفیت نیوفلکس از ماده پلیمری به نام پلی پروپیلن استفاده شده است این ماده جزو برترین نوع پلاستیک در جهان می باشد.

سایر مقالات
ویژگی لوله پوشفیت

از ویژگی این لوله باید بگوییم لوله نیوفلکس در برابر ضربه و مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته و به علت عایق بودن صدای حرکت سیالات را به خارج از لوله منعکس نخواهد کرده و به همین جهت انتخاب عالی برای سیستم فاضلاب ساختمان ها و مجتمع ها می باشد.

این لوله و اتصالات آن همانطور که گفتیم در دسته پلیمرهای بسیار قوی قرار داشته و در برابر انواع تنش های شیمیایی و فیزیکی مقاومت خوبی از خود نشان داده است. از مزایای لوله پوشفیت نیوفلکس می توان به: نصب آسان، سبکی، مقاومت در برابر نورخورشید، قابل استفاده به صورت روکار یا توکار و … می باشد.

شما می توانید برای استعلام قیمت یا خرید لوله نیوفلکس با مشاوران ما در بازرگانی کشیشی ارتباط برقرار کرده و با آخرین قیمت به روز شده محصول مواجه گردید و نحوه سفارش و خرید لوله پوشفیت نیوفلکس را بدانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات