وال هنگ شودر چیست و چه کاربردی دارد؟

وال هنگ شودر چیست و چه کاربردی دارد؟

وال هنگ شودر چیست و چه کاربردی دارد؟

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

وال هنگ چیست؟ آیا انتخاب آن برای سرویس بهداشتی خانه ما مناسب است؟ کدام برند وال هنگ را انتخاب کنیم؟ و بسیار سوالات دیگر که ممکن است در رابطه با وال هنگ برای شما پیش آمده باشد. ما در این مقاله شما را با وال هنگ شودر آشنا کرده و همچنین مزایایی که وال هنگ می تواند برای شما به همراه داشته باشد را بیان می کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با جدیدترین نوع توالت فرنگی آشنا شویم.

بی شک یکی از اصلی ترین اجزایی مهم در هر سرویس بهداشتی توالت آن می باشد. توالت مورد استفاده ما ایرانی ها به صورت سنتی بوده و همچنان هم می باشد. اما خوب این روزها انتخاب توالت فرنگی بیش از پیش در بین مردم رواج پیدا کرده است، به خصوص برای افراد کهنسال و بیمار که استفاده از توالت سنتی برای آن ها مقدور نبوده و سخت می باشد، توالت فرنگی می تواند انتخاب مناسبی برای این افراد باشد.

وال هنگ یک نوع از توالت فرنگی می باشد که در ادامه شما را با این محصول آشنا می سازیم؟

وال هنگ چیست؟

یکی از دغدغه های اصلی طراحان دکوراسیون مدیریت فضای ساختمان می باشد. همین موضوع باعث شد تا ایده وال هنگ شکل بگیرید. حال وال هنگ چیست؟ باید بگوییم  هر نوع تجهیزاتی که به دیوار نصب شده و دارای پایه نباشند را وال هنگ می گویند. البته بگوییم که این واژه بیشتر برای سرویس بهداشتی استفاده شده و به توالت فرنگی بدون پایه و قابل نصب به دیوار وال هنگ می گویند.

سایر مقالات
علت انتخاب شیرآلات سفید چیست؟ ویژگی مثبت شیرالات سفید چیست؟

این نوع از توالت فرنگی به علت اینکه جای کمتری را در سرویس بهداشتی یا حمام اشغال می کند، انتخاب مناسبی برای محیط هایی با متراژ کوچک می باشد. همچنین از نظر ظاهری هم باعث لوکس نشان دادن محیط سرویس بهداشتی می شود.

این توالت به علت اینکه به دیوار نصب می شود با نام توالت توکار هم شناخته می شود.

وال هنگ به چه صورت نصب می شود؟

در رابطه با نصب وال هنگ شودر باید بگوییم که این نوع توالت فرنگی به صورت توکار و به دیوار نصب خواهد شد. به صورتی نصب می شود که قسمت فلاش تانک آن در داخل دیوار قرار گیرد و فقط قسمت نشیمن گاه بیرون و در معرض دید باشد.

همچنین دیگر قسمت های وال هنگ همچون روشویی هم به صورت توکار نصب می گردد و به این صورت هم از مصرف بیش از حد آب جلوگیری کرده و هم ظاهری لوکس به سرویس بهداشتی می بخشد.

 آیا انتخاب و خرید وال هنگ شودر می تواند برای ما مناسب باشد؟

برند شودر یک برند نام آشنا و با کیفیت می باشد که اقدام به تولید محصولات بهداشتی و شیرآلات نموده و تقاضای بسیاری که این برند دارد گویای گفته ما می باشد.

برای آنکه بدانید که خرید وال هنگ شودر برای سرویس بهداشتی شما مناسب است یا خیر، ما شما را با مزایای استفاده از وال هنگ آشنا می سازیم. همچنان پس با ما با این وسیله کاربردی و شیرآلات شودر همراه باشید.

مقاوم می باشد.

این مدل از توالت فرنگی به علت اینکه به خود دیوار نصب می شود، مقاومت بالایی دارد و از دیوار به عنوان اتکا استفاده می نماید. همچنین به همین علت در برابر ضربه هم مقاومت بسیاری دارد.

سایر مقالات
خرید شیرآلات هوشمند چه مزایایی به همراه دارد؟

وال هنگ شودر فضای کمتری را اشغال می کند.

از دیگر مزایایی که می توان به وال هنگ شودر نسبت داد این است که برعکس توالت معمولی فضای بسیاری را اشغال نمی کند. چرا که تمام تجهیزات این توالت در دیوار تعبیه شده و فقط قسمت نشیمن گاه آن قابل مشاهده می باشد.

با این طرح به طور قطع مدیریت فضا به بهترین نحو انجام گرفته و برای متراژ کم‌ بهترین انتخاب می باشد، چون فضای کمی را اشغال می کند.

 

باعث کاهش صدا می شود.

این نوع از توالت فرنگی به علت اینکه تمام اجزای آن به غیر از نشیمنگاه به صورت توکار در داخل دیوار قرار می گیردعایق صدا است. دیوار همچون عایق عمل کرده و از ایجاد صدا جلوگیری می کند.

نظافت آن آسان و راحت است.

از مهمترین نکته ای که باعث می شود تا از وال هنگ استفاده نمایید، نظافت آسان و راحتی است که دارد. چون تمام اجزای آن در داخل تعبیه شده و به همین جهت تنها نشیمنگاه آن احتیاج به تمیزکاری خواهد داشت، چون دیگر دارای پایه و قسمت های اضافی نمی باشد.

امکان تنظیم ارتفاع را دارد.

از دیگر مزایای وال هنگ شودر می توان به تنظیم ارتفاع آن اشاره داشت. با نصب نمودن تجهیزات بر روی دیوار می توانید تنظیم ارتفاع را انجام دهید.

از مصرف بی رویه آب جلوگیری می شود.

به علت اینکه وال هنگ دارای تجهیزات با تکنولوژی جدید می باشد، با کاهش آب تا ۳۰ درصد می گردد.

قیمت وال هنگ شودر

یکی از مواردی که باعث می شود تا برخی از مصرف کنندگان از خرید خود صرف نظر کرده و یا مشتاق به خرید شوند، در کنار مزایا و کیفیت، قیمت محصول می باشد. به علت اینکه این نوع از توالت به صورت توکار نصب می شود به مراتب باید از تجهیزات با کیفیت برای تولید آن استفاده گردد تا دچار خرابی نشده و تا سال ها مورد استفاده قرار گیرد. به همین جهت وال هنگ نسبت به توالت فرنگی ساده از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

سایر مقالات
انواع شیر آشپزخانه و ویژگی های هرکدام

که البته کیفیت عالی آن، ماندگاری بالا و دیگر مزایای آن می تواند قیمت بالای آن را بپوشاند. شما می توانید برای استعلام قیمت وال هنگ شودر با همکاران ما تماس گرفته و از قیمت به روز شده وال هنگ اطلاع پیدا کرده و در صورت تمایل خرید امن و مطمئنی را از بازرگانی کشیشی داشته باشید.

در آخر

در بازار اگر کمی گشت کنید با انواع توالت فرنگی روبه رو می شوید، یکی از انواع توالت فرنگی می توان به وال هنگ اشاره داشت. وال هنگ توالت فرنگی است که به صورت توکار به دیوار نثب می شود و هیچگونه پایه ای نداشته و تمام تجهیزات آن داخل دیوار تعبیه می شود و تنها نشیمنگاه آن قابل مشاهده می باشد و به همین جهت، به راحتی قابل تمیزکاری بوده، جای زیادی را اشغال نمی کند، می توان در متراژهای کم از آن استفاده نمود و جای بسیاری را اشغال نمی کند و همچنین می توان تا سالها از آن بهره برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات