قیمت پوش فیت پلیران

قیمت پوش فیت پلیران

قیمت پوش فیت پلیران

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

به دنبال پوش فیت پلیران هستید اما به دلیل قیمت های مختلف نمی دانید قیمت پوشفیت پلیران در اصل چه مقدار است؟ با ما همراه باشید هم با پوشفیت پلیران آشنا شویم و هم قیمت پوش فیت پلیران را برای شما بازگو نماییم.

 پوشفیت پلیران

ماده اولیه ایی که در تهیه و تولید لوله و اتصالات پوشفیت پلیران استفاده شده است نوعی پلی پروپیلن می باشد که دارای وزنی مخصوص بوده و از تمام معیارها و ضوابط زیست محیطی منطبق می باشد.

از خصوصیات آن هم می توان به مقاوم بودن در برابر گرما، دارای استاندارد های لازم، فاقد تردی و … اشاره نمود.

این لوله برعکس سایر لوله هایی که از جنس پلی اتیلن هستند هرگز ترک هایی که ممکن است در دراز مدت بر روی لوله ایجاد گردد را احساس نخواهد کرد. همچنین در برابر شعله و حرارت مقاوم بوده و به راحتی می توان آن را نصب و اجرا نمود.

همین موضوع باعث می شود این سیستم را اقتصادی ترین با طول عمر مفید دانست.

ویژگی های لوله پوش فیت پلیران

بهتر است قبل از قیمت پوش فیت پلیران به ویژگی های پوشفیت پلیران هم توجه نماییم.

لوله و اتصالات پلیران به غیر از اینکه از نظر مواد و جنس با سایر لوله ها و اتصالات دیگر متفاوت می باشد از نظر ظاهری هم فرق هایی دارد.

در طراحی این سیستم هر کدام از  اجزا، جایگاه خاصی را برای استقرار حلقه آبندی دارا و همچنین در طرف دیگر هم دارای حالت کاملا اریب می باشد.

با کمک این طراحی دیگر لازم نیست برای اتصال نمودن دو لوله با یکدیگر از چسب و جوش استفاده کرد و به راحتی و سادگی انجام اتصال به بهترین نحو انجام می شود و هیچگونه نشتی به همراه نخواهد داشت.

سایر مقالات
مزیت های لوله سایلنت پوشفیت نیوفلکس

به عبارت ساده تر با یک فشار امکان اتصال لوله و اتصالات پوشفیت به یکدیگر انجام شده و به صورت همیشگی آببندی صورت می پذیرد.

از دیگر ویژگی های پوش فیت پلیران می توان به ضریب اصطکاک اشاره نمود. ضریب اصطکاک نشان دهنده صیقلی و صاف بودن بسیار زیاد سطوح داخلی می باشد.

همین صاف سیقلی بودن باعث می شود تا سیالات در داخل لوله به راحتی عبور کرده و پس از مدتی لوله دچار گرفتگی نشود.

به طور خلاصه اگر بخواهیم ویژگی های لوله و اتصالات پلیران را برشماریم به تین صورت است:

  • دارای عمر مفید به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار، مواد شیمیایی، مواد اسیدی و حرارت می باشد.
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • دارای ویژگی Flame Rerardant منطبق با استانداردDIN 4102-B1-B2
  • نیازی به چسب، جوش و سایر ابزار چسباننده ندارد.
  • نصب سریع و آسانی دارد.
  • آب بندی پایدار و قابل اعتماد
  • استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز جهان
  • تنوع ابعاد از نظر: قطر، زوایا و طول لوله

 

پلیران

در سال ۱۳۵۰ تاسیس و اقدام به تولید و ساخت لوله و اتصالات مورد نیاز طرح های فاضلابی، انتقال آب، شبکه های آبیاری، آبرسانی، زهکشی و … نمود.

این شرکت به ارتقا کیفیت، نوآوری و توسعه توجه ویژه ایی نموده و از بهترین مواد اولیه و جدیدترین فن آوری برای تولیدات خود بهره می گیرد.

همین موضوع باعث شده به عنوان تولید کننده برتر انواع اتصالات و لوله های پلی اتیلن شناخته و معرفی گردد.

کیفیت و فرایند تولید این شرکت بر اساس استاندارد بین المللی iso9001-2000 طراحی گردیده است و تمامی گواهینامه های فنی و استانداردهای مورد نیاز داخل کشور را دارا بوده است.

سایر مقالات
معایب لوله پوشفیت چیست؟

همچنین وجود متخصصین کارآزموده و تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته واقعیت این گواهی می باشد.

این شرکت دارای سابقه بیش از ۴۰ سال در عرصه تولیدات لوله و اتصالات می باشد و در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ به عنوان صنعت برتر در کشور شناخته شد.

این شرکت با یاری گرفتن از دانش و تجربه متخصصین بومی خود این صنعت را با بهترین تجهیزات و فناورهای روز دنیا تاسیس و اقدام به تولید لوله و اتصالات آن نموده و با بهترین قیمت پوشفیت پلیران در بازار عرضه می گردد.

اهداف

این محصولات تولید شده این امکان را دارند تا محصولات مشابه خارجی رقابت و آنها را از دور خارج سازند. به این منظور به این گفته اشاره کردیم که کشورهای اروپایی همچون: آلمان واردات این برند را انجام داده و در صنعت ساختمان سازی و کشاورزی خود از این برند لوله استفاده می نمایند.

در رابطه با اهداف اصلی می توان به: رقابت با محصولات خارجی و تحول در صنعت فاضلاب و تولیدات محصولات با کیفیت اشاره کرد.

محصولات و تولیدات این شرکت به دو گروه سیستم های کشاورزی و آبیاری تحت فشار و اتصالات و سیستم های فاضلاب ساختمانی بیان نمود.

در ادامه لیست قیمت پوش فیت پلیران که مبتنی بر تولید ساختمانی و کشاورزی هستند را قرار می دهیم.

محصولات فاضلابی

از محصولات فاضلاب ساختمانی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • لوله و اتصالات پوشفیت سایلنت: زانو کوتاه، دریچه بازدید، زانو بلند، رابط، تبدیل، درپوش تست، رابط بوگیر، بست دیواری، یه راه تبدیل.
  • لوله و اتصالات پوشفیت خود اطفا: زانو ۴۵ درجه، زانو بلند، زانو کوتاه، سه راه ۴۵ درجه، رابط بوگیر، لوله پخ کن، عصایی پشت بام و … .
  • لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی: تبدیل، سه راه ۹۰ درجه، موفه رابط، زانو ۹۰ درجه، زانو ۴۵ درجه، درپوش تست، درپوش موقت، بست دیواری و … .
سایر مقالات
لوله های پوشفیت یا پلیکا ؟

 

نام محصول: پوشفیت نیوفلکس

کارخانه: گیتی پسند

محصولات کشاورزی لوله پوش فیت پلیران

از محصولات کشاورزی هم به این موارد می توان اشاره نمود:

  • شیر برقی
  • لوله های پلی اتیلن
  • اتصالات پیچی
  • لوله های دریپر دار
  • سیستم های مکانیزه اسید شویی و تزریق کود
  • سنسور ها و ایستگاه های هواشناسی
  • نوار آبیاری
  • سیستم های فیلتراسیون
  • قطره چکان PC یا خطی

با این گفته های که در مطلب قیمت پوش فیت پلیران آورده شده دانستیم عمده تولیدات این شرکت در حوزه آبیاری تحت فشار و کشاورزی می باشد.

محصولات کلی

اما  محصولات کلی که در شرکت پلیران تولید می گردد عبارتند از:

  • پوشفیت سایلنت با بی صدا
  • پوشفیت معمولی
  • لوله های پلی اتیلن
  • اتصالات فاضلابی
  • لوله و اتصالات پکس
  • اتصالات آبرسانی
  • اتصالات آبیاری قطره ایی

سایز و اندازه لوله ها و اتصالات در این شرکت متنوع تولید می گردد و بسته به نیاز خود می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

چرا از کارخانه پلیران خرید کنیم؟

علت انتخاب و استعلام قیمت پوش فیت پلیران به این دلیل است که این شرکت تولید کننده لوله و اتصالات پس از آنکه محصولات خود را به فروش می رساند، خریداران خود را تنها نگذاشته و تا پایان پروژه های که در دست دارند آنها را یاری می نماید تا نصب و راه اندازی لوله ها به بهترین نحو انجام پذیرد.

همچنین در کنار این مورد به آموزش نحوه استفاده و نصب لوله ها به مشتریان خود نیز کمک کرده و آموزش های نوین را به مشتریان خود عرضه می دارد.

 قیمت پوش فیت پلیران

در رابطه با قیمت پوش فیت پلیران باید بگوییم که لیست قیمت محصولات پلیران بسته به ضخامت، قطرهای مختلف و از همه مهمتر مواد اولیه تولیدات می باشد که شرکت پلیران به عنوان برترین و با سابقه ترین شرکت های تولیدی لوله و اتصالات در کشور می باشد. برای گرفتن گزارش قیمت پوش فیت پلیران بازرگانی کشیشی می تواند به عنوان یک مشاور شما را راهنمایی نماید.

سایر مقالات
انواع لوله برای لوله کشی ساختمان

در آخر

پلیران به عنوان صنعت گر برتر کشور شناخته شده و تمام محصولات تولید شده این شرکت از با کیفیت ترین مواد اولیه، تجهیزات روز دنیا استفاده و با سابقه بیش از 40 سال پیشگام در صنعت لوله و اتصلات می باشد. همچنین هم اکنون در این حوزه شهرت جهانی پیدا کرده و صادرات نیز به سایر کشورها همچون آلمان و سایر کشورهای همجوار دارد. 

این شرکت محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت روانه بازار نموده است. شما می توانید جهت استلام قیمت پوشفیت پلیران از همکاران و متخصصین بازرگانی کشیشی یاری بجویید. امیدواریم توانسته باشیم به طور کامل شما را با شرکت پلیران و قیمت پوشفیت پلیران آشنا سازیم.

بازرگانی کشیشی یکی از اصلی ترین نمایندگی های نیوفلکس می باشد که لوله پوشفیت و اتصالات آن را ارائه می دهد و شما می توانید به راحتی از این شرکت، با کیفیت ترین اجناس را تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات