برترین اجناس فاضلاب سال

برترین اجناس فاضلاب سال

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

محصول: پوشفیت نیوفلکس

کارخانه: گیتی پسند

نیوفلکس پوش فیت فاضلابی (نسل جدید لوله ها در صنعت فاضلاب) با نام برند نیوفلکس صنایع گیتی پسند تولید میشود. محصولات نیوفلکس به صورت یک سر سوکت و دو سر سوکت از سایز ۵۰ میلیمتر تا سایز ۱۶۰ میلیمتر تولید میشود.

تمامی لوله های نیوفلکس با استاندارد B و BD عرضه میشود. بازرگانی کشیشی با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت، ارائه کننده برندهای معتبر تاسیسات مکانیکی ساختمانی بست نیوفلکس، نیوفلکس پوش فیت، نیوفلکس لوله با نازل‌ترین قیمت نسبت به رقبا مشابه درب کارخانه نیوفلکس ارائه میدهد.

نام محصول: نیفلکس سایلنت

کارخانه: گیتی پسند

مطابق استاندارد۱۰-DIN۱۹۵۶۰ برای مصرف در سیستم فاضلاب ساختمانی که مقاوم در برابر گرما (HT) می باشد، تولید شده است. حداقل سایز تولیدی لوله های نیوفلکس با قطر ۵۰ میلیمتر و حداکثر سایز آن ۱۶۰ میلیمتر می باشد. طول این لوله ها ۱۵۰ میلیمتر (۱۵ سانتیمتر)، ۲۵۰ میلیمتر (۲۵سانتیمتر)، ۵۰۰ میلیمتر( ۵۰ سانتیمتر) ، ۱متر ، ۲ مترو ۳متر می باشد.

 لوله های نیوفلکس در دو مدل یک سر سوکت و دو سر سوکت و در دو رده کاربردی BD (جهت نصب در زیر کار یا مدفون در خاک) و در طبقات ساختمان و با درپوش زرد رنگ و رده کاربردی B جهت نصب در طبقات ساختمان و با درپوش مشکی تولید می شود. لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس در دو تیپ معمولی و سایلنت در سایزهای مشترک تولید میگردد .

سایر مقالات
بهترین اجناس سال گازرسانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات