نکات مهم در رابطه با باکس های آتشنشانی

باکس های آتشنشانی

باکس های آتشنشانی

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

باکس های آتش نشانی از وسایل ضروری برای خاموش کردن آتش می باشند. این باکس ها در دو نوع ایستاده و جعبه ای در بازار عرضه می شوند که نوع دیواری در نوع روکار و توکار نصب می شوند. عموما درب فایر باکس ها یک میل می باشد و نوع توکار آن پرکاربرد تر است. در ادامه می توانید علاوه بر مقاله پیش رو، از کلیپ باکس های آتشنشانی گروه بازرگانی کشیشی برای کسب اطلاعات بیشتر بهره ببرید. در ادامه با ما همراه باشید.

نکات مهم در نصب و استفاده باکس های آتش نشانی

 بهترین مکان برای نصب این باکس ها، پاگردها و راهروها می باشد. چون این باکس ها باید به سادگی قابل دسترسی باشند و این اماکن بهترین مکان های موجود می باشند که برای تمام افراد در دسترس هستند.

این باکس ها در برندها و رنگ های مختلف در بازار یافت می شوند اما داشتن علامت فایر الزامی است تا تمام افراد به راحتی تشخیص دهند که این باکس ها برای خاموش کردن آتش هستند.

کف استاندارد درون باکس ها 130 سانتی متر می باشد که باید حتما رعایت شوند.

از قرقره، شیرفلکه، شلنگ،هیدارنت، کوپلینگ و نازل در این باکس ها استفاده می شوند. برخی از این باکس ها به صورت دوقلو هستند و در کنار موارد گفته شده، یک کپسول آتشنشانی نیز در کنار باکس قرار دارد.

نکته مهم دیگر نصب باکس آتشنشانی در جای مناسب است به طوری که شلنگ به ورودی واحدهای موردنظر برسد و بتوان از آن به درستی برای کنترل آتش استفاده نمود.

سایر مقالات
کم بودن فشار آب گرم پکیج | چگونه فشار آب گرم پکیج را بالا ببریم

چند جعبه برای ساختمان نیاز است؟

این موضوع به متراژ و محل نصب فایرباکس ها ربط داره. طول شلنگ ها، بین 30 تا 40 متر است و با توجه به این متراژ صاحبان ساختمان باید تصمیم بگیرند چه تعداد و در چه محل هایی از آن بهره ببرند. اما به طور معمول برای هر طبقه یک جعبه نیاز خواهد بود تا به درستی بتوان از آن بهره برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات