چگونه یک خرید مناسب در انتخاب شیرآلات سرویس بهداشتی داشته باشیم؟

  • صفخه اصلی
  • >
  • شودر
  • >
  • چگونه یک خرید مناسب در انتخاب شیرآلات سرویس بهداشتی داشته باشیم؟
انتخاب شیرآلات سرویس بهداشتی

انتخاب شیرآلات سرویس بهداشتی

شیرآلات شودر

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

شیرآلات یکی از مهمترین و پرکاربردترین لوازم موجود در هر ساختمانی می باشد، به خصوص شیرآلات سرویس بهداشتی که باید توجه ویژه ای در انتخاب آن صورت پذیرد. به همین جهت ما بر این آمده ایم تا شما را در مورد یک انتخاب درست در مورد شیرآلات سرویس بهداشتی یاری و راهنمایی کنیم. شما با راهنمایی و مشورت دوستان و آشنایان خود می توانید متوجه شوید که کدام از نوع شیرآلات می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

شما همچنین می توانید با همکاران ما در تماس بوده و خصوصیات یک شیر ایده آل را شناسایی نمایید و یا شیرآلات سرویس بهداشتی مرغوب و با کیفیت را در صورت تمایل از بازرگانی کشیشی خریداری و آسایش، آرامش و همچنین زیبایی محیط سرویس بهداشتی خود را دو چندان نمایید. نمایندگی کشیشی نمایندگی اصلی شودر در سطح کشور می باشد و شما به راحتی می توانید اجناس با کیفیت را از این گروه تهیه نمایید. در ادامه با ما همراه باشید. 

در زمان خرید شیرآلات به چه نکاتی باید توجه نمود؟

برای آنکه بتوانید یک انتخاب ایده آل و مناسب برای شیرآلات خود داشته باشید و پس از استفاده از خرید خود راضی باشید، بهتر است به چند نکته قبل از اقدام به خرید شیرآلات توجه نمایید. ما در ادامه شما را با چند نکته مهم و اساسی که بهتر است در زمان خرید شیرآلات بهداشتی به آن توجه نمایید، آشنا می سازیم، پس ما را همراهی نمایید.

  • قیمت شیرآلات
  • توجه به رنگ و شکل ظاهری شیرآلات
  • ساخت داخل یا خارج شیرآلات
  • نظافت راحت شیرآلات
  • توجه به ارتفاع شیر تا روشویی
  • نصب آسان شیرآلات
  • توجه به جنس و متریال به کار رفته در شیرآلات
  • عدم تغییر رنگ و لک شدن شیرآلات
  • توجه به سبک و دیزاین سرویس بهداشتی
  • توجه به هوشمند یا ساده بودن شیرآلات
سایر مقالات
شیرآلات رنگی چه مزایایی دارند؟ قیمت شیرآلات رنگی

با توجه به این نکات شما می توانید باعث راحت شدن زندگی خود شوید و از هزینه های بیهوده تا حد ممکن جلوگیری نمایید.

 به عنوان نمونه توجه به ارتفاع شیر تا روشویی که گفتیم در زمان انتخاب یک نکته مهم است، به این جهت بوده که در صورتی که ارتفاع و بلندی استاندارد و متناسب نباشد می تواند باعث خیس شدن لباس یا اطراف گردد یا اگر ارتفاع کم باشد شستشو به سختی انجام می پذیرد.

بهترین نوع شیرآلات توالت

از متریال هایی که برای ساختن شیرآلات استفاده می گردد: شامل: استیل ضد زنگ، برنج، فولاد، چدن، مس ، پلاستیک و … می باشد. هر کدام از این گزینه ها ویژگی و قابلیت مختص به خود را دارا می باشند و بسته به نظر و سلیقه افراد و مکان مورد نظر قابل انتخاب و خریداری خواهند بود.

در زمان خرید تاکید نمودیم که حتما به نوع شیرآلات انتخابی توجه نمایید. برای سرویس بهداشتی هم انواع مختلفی از شیرآلات وجود داشته که شما می توانید بسته به بودجه، نیاز، سلیقه و دیگر مواردی که برای شما مهم است، بهترین انتخاب را برای خرید شیرآلات توالت خود داشته باشید. از جمله شیرآلاتی که می توانید برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنید شامل این موارد می باشد:

  • شیرآلات اهرمی
  • شیرآلات دو دستگیره ای
  • شیرآلات ایستاده و دیواری
  • شیرآلات هوشمند
  • شیرآلات دیجیتالی
  • شیرآلات پدالی

آیا انتخاب شیرآلات اهرمی برای سرویس بهداشتی مناسب است؟

به دلیل راحتی که شیرآلات اهرمی دارند امروزه انتخاب بیشتر مصرف کنندگان می باشد. شیرآلات اهرمی تمام مزایایی که شیرآلات کلاسیک دارند را در خود جای داده و از نظر کارایی همکاربرد بسیاری را دارا می باشد. از نظر زیبایی هم با هر نوع دکوراسیونی همخوانی دارد و انتخاب ایده آلی هم برای مشکل پسندان می باشد.

سایر مقالات
چگونه اقدام به تمیز کردن شیرآلات ساختمان کنیم؟

چرا در زمان انتخاب شیرآلات سرویس بهداشتی باید مدلی که دارای کارتریج سرامیکی است انتخاب گردد؟

 

شاید برای شما سوال باشد که چرا در زمان خرید شیرآلات سرویس بهداشتی باید توجه کنیم که شیر مد نظر ما دارای کارتریج سرامیکی باشد؟ باید بگوییم دوام کارتریج سرامیکی بالا می باشد و اگر می خواهید تا سال ها از شیرآلات خود بدون اینکه نشتی داشته و دچار چکه کردن شود، استفاده نمایید، انتخاب شیرآلاتی که دارای کارتریج سرامیکی است، می تواند انتخاب ویژه و مناسبی باشد.

این را هم اضافه کنیم، هستند کارتریج هایی که همچون کارتریج های سرامیکی دچار نشتی نخواهند شد اما به هیچ وجه دارای دوام بالایی همچون کارتریج سرامیکی نخواهند بود.

اینکه فکر کنید چون دوام بالایی دارند و با کیفیت می باشند هزینه بالایی نیز در بر خواهند داشت، باید بگوییم این چنین نیست و قیمت کارتریج سرامیکی همچون سایر کارتریج ها می باشد.

آیا سایز کارتریج ها یکسان است؟

بهتر است بدانید و توجه داشته باشید در صورتی که فشار آب شما پایین می باشد، امکان دارد به علت کوچک بودن کارتریج باشد. سایز کارتریج ۳۵ و ۴۰ میلیمتر است. هر چه سایز کارتریج کمتر باشد، فشار آب هم پایین خواهد بود و برعکس هر چه سایز کارتریج بالا باشد، فشار آب افزایش پیدا می کند.

 آیا انتخاب شیرآلات سرویس بهداشتی مهم می باشد؟

تصور نمایید، تمام خانه خود را به بهترین نحو و با تجهیزات مدرن و زیبا دیزاین نموده اید، اما زمان خرید شیرآلات سرویس بهداشتی از شیرآلات ارزان قیمت و بی کیفیت را انتخاب نموده و خریداری کرده اید. به این صورت شما تمام هزینه ای که برای داشتن یک خانه لوکس کرده بودید را به فنا خواهید داد. بهتر است اینگونه بگوییم درست است که شیرآلات سرویس بهداشتی جزو قطعات کوچک در خانه به حساب می آیند، اما یک لباس را تصور کنید بدون دگمه آیا زیبایی آن تکمیل خواهد بود بی شک که خیر.

سایر مقالات
علت انتخاب شیرآلات سفید چیست؟ ویژگی مثبت شیرالات سفید چیست؟

با انتخاب شیرآلات سرویس بهداشتی مناسب باعث تکمیل شدن زیبایی محیط شوید.

در آخر

شیرآلات بهداشتی نقش مهمی را در هر ساختمانی ایفا خواهند نمود و توجه به اینکه چه نوع شیری برای سرویس بهداشتی مناسب است می تواند ما را در آینده راضی نگاه دارد. در زمان انتخاب و خرید شیرآلات بهداشتی توجه به چند فاکتور باعث می شود تا سال ها بدون هیچ مشکلی از شیرآلات خود استفاده نمایید.

شیرآلات بهداشتی در انواع و برندهای گوناگون در بازار موجود می باشند و شما می توانید بسته به بودجه، سلیقه و نظر خود بهترین انتخاب را انجام داده و از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید. شما می توانید همچنین با مشاوران ما هم در ارتباط بوده و برای داشتن یک خرید مناسب و ایده آل از آنها راهنمایی و یاری بجوید و همچنین یک خرید باصرفه و مناسب را برای خود رقم بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات