پمپ های خطی و نکات مهم مرتبط با آنها

پمپ های خطی و نکات مهم مرتبط با آنها

پمپ های خطی و نکات مهم مرتبط با آنها

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

پمپ های خطی عموما در موتورخانه ها کاربرد دارند و برای برگشت آب گرم و یا مدار شوفاژ خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.  در ادامه این مقاله توضیحات تکمیلی و نکات مهم در رابطه با این پمپ ها را بررسی خواهیم کرد. در صورت نیاز می توانید کلیپ زیر را که زیر نظر متخصصین گروه کشیشی آماده شده است را تماشا نمایید و از توضیحات بهره مند شوید.

نکات مهم در خرید پمپ های خطی

انتخاب درست یکی از نکات مهم در خرید می باشد. باید ابتدا سیستم را بررسی کنید و نیازهای سیستم را برآورد کنید و سپس با توجه به نیاز سیستم، پمپ مورد نظر را انتخاب کنید.

مهمترین پارامتر پمپ های خطی، دبی آنها می باشد. دبی آنها برای انتقال سیالات بسیار مهم است و مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه کرد.

یکی از دلایل اینکه این پمپ ها مورد استقبال قرار گرفته اند، جاگیر نبودن و اشغال نکردن فضا می باشد.

مشکلات پمپ های خطی

یکی از مشکلات این پمپ ها به علت قرار گرفتن موتور و پمپ  بر روی یک محور عمودی می باشد. این موضوع وزن سنگینی به تکیه گاه وارد می کند و اگر ظرفیت اضافه شود، حتما باید تکیه گاه به پمپ اضافه شود.

پمپ های زمیبنی عموما قابلیت انتقال نشتی و رسوبات به خارج را دارند اما این مدل از پمپ ها این قابلیت را ندارند و رسوبات بر روی خود پمپ سوار خواهند شد.

سایر مقالات
کاربرد لرزه گیرها چیست؟

اما همانطور که اشاره شد علت استفاده زیاد این پمپ ها، مربوط به دبی آنها است. پس اگر نیاز به دبی بیشتر باشد، این پمپ ها قادر هستند بهترین عملکرد را نشان دهند.

روش اتصال به سیستم

پمپ های خطی به صورت به سیستم متصل می شوند. روش اول به صورت مهره و ماسوره و روش دوم به صورت فلنجی است. با توجه به نوع سیستم شما این قابلیت وجود دارد که یکی از دو روش فوق را انتخاب نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات