نمایندگی فروش لوله پوش فیت

نمایندگی فروش لوله پوش فیت

نمایندگی فروش لوله پوش فیت

بازرگانی کشیشی پیشرو در تهیه بهترین و باکیفیت ترین اجناس در رأس تاسیسات ایران

از بهترین محصولات لوله و اتصالات سیستم فاضلابی که هم مصرف خانگی داشته و هم در صنعت قابل استفاده می باشد لوله و اتصالات پوش فیت است. به همین منظور برندهای مختلفی همچون نیوفلکس اقدام به تولید لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس نموده اند. البته وجود نمایندگی اصلی لوله پوشفیت همچون بازرگانی کشیشی هم ثابت کننده این موضوع می باشد.

در ادامه شما را در کنار شناخت لوله و اتصالات پوشفیت و اینکه چه مزایا و کاربردی دارد با بهترین نمایندگی فروش لوبله پوش فیت آشنا خواهیم نمود. پس با ما در نمایندگی فروش لوله پوش فیت ، تا انتها همراه باشید.

لوله و اتصالات پوشفیت

به عنوان کاربردی ترین مصالح در صنعت و طراحی و تاسیسات ساختمانی شناخته شده و ویژگی و کاربردهای مورد توجه ایی را دارا می باشد. در اصل محصولات پوشفیت نسل جدید پلی اتیلن می باشد و برای سیستم لوله کشی فاضلاب بهترین گزینه هستند. لوله و اتصالات پوش فیت مقاومت خوبی در برابر مواد اسیدی، قلیایی، ضربه و … دارد.

لوله و اتصالات پوشفیت پلیمر پلی پروپیلن ساخته شده است و همین موضوع باعث شده تا مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی داشته باشد.

این لوله و اتصالات به دو نوع تولید و عرضه می شوند که شامل: لوله و اتصالات پوشفیت معمولی و لوله و اتصالات پوشفیت سایلنت(بی صدا). نصب این نوع لوله ها بسیار آسان بوده و با کمک سوکتی که در لوله وجود دارد قابل نصب می باشد.

سایر مقالات
مزایای رقابتی نیوفلکس چیست؟

از کاربردهای لوله و اتصالات پوشفیت می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سیستم های فاضلاب
  • سیستم های لوله کشی ساختمان ها و منازل
  • انتقال مواد سمی و شیمیایی
  • مورد استفاده در لوله کشی فاضلاب صنعتی

مزایای لوله و اتصالات پوش فیت

لوله پوشفیت چه نوع معمولی و چه نوع سایلنت آن مزایای بی شماری را در بر دارد که همین مزایا باعث شده تا مورد استقبال کارفرمایان و اهالی صنعت و تاسیسات کاران قرار بگیرد. به طور نمونه به چند مورد از مزایای لوله پوش فیت اشاره خواهیم کرد با ما همچنان در نمایندگی فروش لوله پوش فیت همراه باشید:

دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی دارد.

برای اتصال دو لوله با یکدیگر یا سایر اتصالات احتیاجی به چسب و جوش ندارد و با سوکتی که در انتهای لوله وجود دارد اتصال و آبندی سریع و به بهترین نحو انجام می پذیرد.

در برابر حرارت بالا و سرمای بیش از حد مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.

به دلیل اینکه از چسب و جوش برای اتصال استفاده نمی شود برای نیروی کار مضر نبوده و سلامت آنها را در خطر قرار نمی دهد.

به دلیل نصب آسانی که دارد برای لوله کشی های مختصر می توان بدون کمک لوله کش اقدام به لوله کشی نمود.

سبک بوده و حمل آسانی دارد.

به راحتی دچار شکستگی و خوردگی نمی شود.

 در ابعاد و سایزهای مختلف تولید و در بازار موجود می باشد.

 در صورت آتش سوزی از خود گاز کلر آزاد نمی کند و سلامت ساکنین به این منظور حفظ می شود.

سایر مقالات
تفاوت پوش فیت و پلیکا چیست؟

 

نام محصول: پوشفیت نیوفلکس

کارخانه: گیتی پسند

برند نیوفلکس

کارخانه نیوفلکس به عنوان برترین کارخانه تولید لوله و اتصالات پوش فیت شناخته می شود. این کارخانه از ماده اصلی تولید پوشفیت به نام پلی پروپیلن استفاده می نماید و تمام استانداردهای لازم که برای تولید لوله با کیفیت مورد نیاز است را دارا می باشد.

لوله و اتصالات برند نیوفلکس مقاومت بالایی داشته، دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شود و زنگ نمی زند، همچنین تغییرات شیمیایی روی آن تاثیری ندارد.

لوله های پوشفیت نیوفلکس به 3 صورت تولید و در بازار موجود می باشند. این 3 نوع شامل: لوله پوشفی سایلنت (بی صدا)، لوله پوشفیتB  و لوله پوشفیت نوع BD  در سایزهای مختلف در کارخانه نیوفلکس تولید می گردند.

از کاربردهای لوله و اتصالات پوشفیت تولید شده در کارخانه نیوفلکس می توان به این موارد اشاره کرد:

  • انتقال سیستم فاضلاب شهری در داخل و خارج خانه
  • استفاده به صورت رو کار یا توکار
  • مناسب برای انتقال آبهای سطحی
  • مناسب برای لوله کشی هواکش فاضلاب
  • انتقال مواد سمی و شیمیایی و فاضلاب های

محصولات برند نیوفلکس

همانطور که در بالا هم گفتیم برند نیوفلاکس در 3 نوع لوله پوشفیت را تولید می نماید. البته محصولات متنوع دیگری را هم در حال تولی می باشد که عبارتند از:

  • درپوش پوش فیت
  • دریچه بازدید پوش فیت
  • دریچه بازدید انتهایی پوش فیت
  • عصایی پشت بام پوش فیت
  • تبدیل خارج از مرکز پوش فیت
  • بست لوله پوش فیت
  • زانو پوش فیت
  • زانو ونت دار ۸۷ درجه پوش فیت
  • زانو ونت دار ۴۵ درجه پوش فیت
  • سه راهی ۸۷ درجه پوش فیت نیوفلکس
  • سه راهی ۴۵ درجه پوش فیت
  • انشعاب دوبل ۶۷ درجه پوش فیت
سایر مقالات
پوش فیت

نمایندگی فروش لوله پوش فیت

نمایندگی های بسیاری اقدام به فروش لوله و اتصالات پوش فیت نموده اند اما خوب اطمینان کردن به این نمایندگی ها به دلیل اینکه شناخت کافی از آنها نداریم می تواند کمی دلهره و تشویش را برای خریداران به همراه داشته باشد.

بازرگانی کشیشی به عنوان یکی از بازرگانی ها و نمایندگی فروش لوله پوش فیت در ایران دارای اعتبار بالایی می باشد. این بازرگانی با در کنار داشتن نمایندگی فروش لوله پوش فیت ، نمایندگی فروش سایر برندهای معتبر در زمینه محصولات و تجهیزات تاسیسات و لوله کشی را دارا می باشد.

بازرگانی کشیشی جزو پیشروهای عرصه تامین لوازم مورد نیاز تاسیسات در ایران بوده و قدمتی 60 ساله دارد. همین قدمت کار این بازرگانی در کنار مشتری مداری و جذب مشتری باعث شده جزو اولین ها در این مقوله باشد. 

قیمت لوله پوشفیت در نمایندگی فروش لوله پوش فیت

استعلام قیمت و خرید لوله و اتصلات برندهای معتبر همچون نیوفلکس از طریق نمایندگی فروش محصولات می تواند یکی از بهترین روش ها برای مشاهده آخرین قیمت ها باشد. شما می توانید با کمک مشاوران بازرگانی کشیشی از آخرین قیمت های به روز شده فروش محصولات بازرگانی کشیشی مطلع و در صورت لزوم از این بازرگانی خرید مطمئن و امنی را برای خود داشته باشید، اشاره کرد.

بازرگانی کشیشی تمام اجناس خود را از قبیل محصولات پوشفیت را با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان عزیز خود عرضه می نماید.

در آخر

انتخاب یک نمایندگی فروش لوله پوش فیت مناسب همچون بازرگانی کشیشی می تواند مشتریان عزیز را در تمام امور خرید لوله پوشفیت از جمله: مزایای لوله، کاربرد لوله، ویژگی، نحوه اتصال و … را بدون هیچ کم و کاستی یاری نماید.

سایر مقالات
گرفتن نشتی لوله فاضلاب چگونه است؟

در صورت استعلام قیمت لوله پوش فیت و سایر برندهای دیگر، قیمت به روز محصولات خود را از طریق مشاوران مجربی که دارد به مشتریان عزیز اطلاع رسانی و در صورت خرید این عزیزان را راهنمایی می کند.

امیدواریم توانسته باشیم شما عزیزان را در مقاله نمایندگی فروش لوله پوش فیت راهنمایی کنیم. باشد که همیشه انتخاب بجا و نیکویی را برای خود و عزیزان خود داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات